Методична робота
Урок технологій у 7-А класі «Куміхімо: японський шнурок – майстер-клас»
Детальніше
БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ 9-Б КЛАСУ «ОПТИМІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ»
Детальніше
«КІБІРГІГІЄНА ДЛЯ МОЛОДІ» (до «ТИЖНЯ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ»)
Детальніше
ІНТЕРАКТИВНЕ ЗАНЯТТЯ З ІНФОРМАТИКИ «ЧАРИ КІБЕРЗАХИСТУ. ЗМАГАННЯ ФАКУЛЬТЕТІВ ШКОЛИ ГОҐВОРТС» (до «ТИЖНЯ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ»)
Детальніше
V МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ДУХОВНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ТА НАВЧАННЯ В ХХІ СТОЛІТТІ»
Детальніше
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ: КОМПЛЕКСНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОЦІНКА РОЗВИТКУ ДИТИНИ
-
дитина почала пізніше гуліти, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити;
-
до трьох років у дитини не з՚явилося мовлення, вона спілкується за допомогою жестів та окремих складів;
-
з іграшками і до цього часу гратися не може, лише на короткий термін дитину може привабити чужа або нова іграшка;
-
дитина неуважна, казки не слухає, не розуміє їх змісту, погано запам՚ятовує вірші;
-
у поведінці дитини є моменти, які Вас хвилюють: малюк дуже рухливий, неслухняний або, навпаки, млявий, повільний, у нього повсякчас змінюється настрій;
-
Ви бачите ці особливості, але у Вас десь жевріє надія, що дитина переросте і буде такою, як і всі;
-
у дитини є труднощі в засвоєнні освітньої програми чи навчальних предметів;
-
педагоги скаржаться, що у дитини с труднощі в навчанні, конфлікти в класі, агресивність;
-
дитина часто відчуває себе втомленою, не бажає вчитись, виконувати домашні завдання, відвідувати школу;
-
дитина, на Ваш погляд, надто рухлива, або, навпаки, довго думає, гірше інших навчається, погано говорить.
КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ПРОВОДИТЬСЯ ФАХІВЦЯМИ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ ІНДИВІДУАЛЬНО ЗА ТАКИМИ НАПРЯМАМИ:
-
оцінка фізичного розвитку дитини / визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо. Таку оцінку проводить вчитель-реабілітолог;
-
оцінка мовленнєвого розвитку дитини / визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури. Таку оцінку проводить вчитель-логопед;
-
оцінка когнітивної сфери дитини / визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага. Таку оцінку проводить практичний психолог;
-
оцінка емоційно-вольової сфери дитини / виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин. Таку оцінку проводить практичний психолог;
-
оцінка освітньої діяльності дитини / визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до освітньої програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок дітей дошкільного віку. Таку оцінку проводить вчитель-дефектолог.
ЯКА Ж ОСНОВНА УМОВА УСПІШНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ В СІМ՚Ї:
-
поважати свою дитину;
-
сприймати її такою, як вона є;
-
дозволяти їй бути собою;
-
хвалити і заохочувати до пізнання нового;
-
стимулювати до дії через гру;
-
розмовляти з дитиною, слухати її, спостерігати за нею;
-
підкреслювати її сильні сторони;
-
впливати на дитину проханням – це найефективніший спосіб давати їй інструкції.
«ТИЖДЕНЬ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ»
Батьківські збори в 11-Б класі «Допоможемо обрати надійний шлях майбутнім випускникам»
Детальніше
ОНЛАЙН-ВОРКШОП: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ – ДОСВІД ОЕСР ДЛЯ УКРАЇНИ (ONLINE WORKSHOP ON THE ROLE OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING)
Детальніше
ПЕРШИЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ УРОК ПРО ІНКЛЮЗИВНІСТЬ (У РАМКАХ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ КАМПАНІЇ «16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА»)
Детальніше
Вебінар-мовний практикум «Мовна культура і професійна майстерність»
Детальніше
УРОК ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ «УКРАЇНСЬКІ ТРАДИЦІЇ ТА ЗВИЧАЇ: ВІД ПОКОЛІННЯ ДО ПОКОЛІННЯ»
Детальніше
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ – МАЙБУТНЄ ЛЮДСТВА
Детальніше
Урок гідності «В їхніх серцях жила Україна»
21 листопада Україна відзначає День Гідності та Свободи. Цього року урочиста дата проходить під гаслом «Нас не подолати!», що демонструє зв՚язок подій одинадцятирічної давнини та сьогоднішнього повномасштабного вторгнення.
Революція гідності та російсько-українська війна – це єдиний процес, продовження боротьби українців за цінності, за свою історичну пам՚ять, свою культурну ідентичність, своє майбутнє.
З нагоди відзначення Дня Гідності та Свободи у ХФКС для здобувачів освіти 9-Г класу вихователькою Зоєю АМЕЛІНОЮ та класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ був проведений тематичний виховний захід – урок гідності «В їхніх серцях жила Україна».
Вихованці ознайомилися з трагічними подіями в Україні у листопаді 2004 року, листопаді 2013 – лютому 2014 років. Педагоги закцентували увагу дітей на поняттях «гідність», «свобода», «патріотизм», «героїзм». Разом з учнями і ученицями зробили висновок, що без гідності людина – не особистість. Гідна людина завжди дотримується принципів моралі та загальнолюдських цінностей. Гідність – це сила духу та незламної волі.
Детальніше
Вернісаж творчих робіт «Вільні творити майбутнє»
Детальніше
Виховна година – діалог «Відверто про Гідність та Свободу»
Детальніше
Харківський фаховий коледж спорту вітає з Днем Гідності та Свободи
Година спілкування «Зупинимо булінг (кібербулінг) разом»
Детальніше
БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ 8-х КЛАСІВ
Детальніше
БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ 9-Б КЛАСУ 08.11.24
Детальніше
ХФКС: З ДОБРОТОЮ У СЕРЦІ ♥
Детальніше
КОМАНДНА РОБОТА – ЗАДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ СПІЛЬНОГО РЕЗУЛЬТАТУ!
Детальніше
Всеукраїнський конкурс «Захисники та захисниці України»
Детальніше
ПІДГОТОВКА ДО АТЕСТАЦІЇ – СПРАВА ВІДПОВІДАЛЬНА! ПОРАДИ ВІД КОЛЕГ: ЯК ОФОРМИТИ ВЛАСНЕ ПОРТФОЛІО
Детальніше
ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ ВИХОВНОЇ ЧАСТИНИ ХФКС від 29.10.2024
Детальніше
Онлайн-практикум «Ключі моєї сили: зберегти себе у часи війни»
Детальніше
Круглий стіл «Козацька педагогіка. Минуле і сучасність» в рамках Шістнадцятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті»
Детальніше
Осінні канікули 2024 правила безпеки
МАГІЯ ГОЛОСУ: У ХФКС ПИСАЛИ РАДІОДИКТАНТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЄДНОСТІ 2024
Детальніше