тел./ факс (057) 763-21-51     |    61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3     |  e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua
Харківський фаховий коледж спорту
Харківський фаховий коледж спорту

7-11 класи

7-11 класи методична робота

Урок інформаційної безпеки (онлайн-квест з безпечного працевлаштування) «БУДЬ УВАЖНИМ У МЕРЕЖІ! ЗНАЙ САМ – РОЗПОВІДАЙ ІНШИМ!»

Урок інформаційної безпеки (онлайн-квест з безпечного працевлаштування) «БУДЬ УВАЖНИМ У МЕРЕЖІ! ЗНАЙ САМ – РОЗПОВІДАЙ ІНШИМ!»
Соціально-економічні та психосоціальні виклики, спричинені спочатку пандемією COVID‑19, а пізніше повномасштабним вторгненням російського агресора, роблять нас більш уразливими до торгівлі людьми та злочинної експлуатації. Велика кількість людей у пошуках захисту, домівки, роботи переміщуються за межі своєї області, країни, що може провокувати додаткові ризики та небезпеки.
З 1996 р. в Україні працює Міжнародна організація з міграції (МОМ), що є частиною системи ООН як провідна міжурядова організація, і підтримує гуманну та впорядковану міграцію для загального блага. Представництвом МОМ в Україні було запущено онлайн-квест для підвищення обізнаності українців про правила безпечної подорожі та працевлаштування.
Так, напередодні Європейського дня боротьби з торгівлею людьми, що відзначають 18 жовтня, заступницею директора з виховної роботи Наталією МОШЕНСЬКОЮ та вчителькою інформатики Марією МАСЛОВОЮ для учнів і учениць 7-10-х класів коледжу були проведені уроки інформаційної безпеки «Будь уважним у мережі! Знай сам – розповідай іншим!», під час якого вихованцям було запропоновано пройти онлайн-квест з безпечного працевлаштування. Даний квест – це віртуальна гра з декількома сценаріями, що відображають ключові гендерні, вікові та професійні аспекти. Віртуальна пригода дозволила молоді перевірити, що може статися, якщо вони підпишуть контракт, не прочитавши його, погодяться перевезти посилку від незнайомця за кордон, віддадуть свій паспорт роботодавцю, приймуть або відхилять низку інших ризикованих пропозицій під час подорожі. Після завершення гри діти отримали аналіз прийнятих рішень, а також поради щодо безпечного працевлаштування й подорожей.
Всеукраїнська коаліція громадських організацій із протидії торгівлі людьми, яку підтримує МОМ, повідомляє, що незважаючи на закриття кордонів та обмеження руху, міграційні наміри населення, що належить до груп ризику потрапляння в ситуацію торгівлі людьми, залишаються високими.
Торгівля людьми є глобальним злочинним бізнесом, сучасною формою рабства, порушенням прав людини. Факт його відзначення є нагадуванням про актуальність проблеми торгівлі людьми, а також необхідність об’єднання зусиль для протидії цьому явищу.
Будьте обачними і обережними! Ваші знання – це ваш захист і безпека!

ОЛІМПІЙСЬКИЙ УРОК В 9-Г КЛАСІ «ОЛІМПІЙСЬКА СЛАВА ХАРКІВЩИНИ»

ОЛІМПІЙСЬКИЙ УРОК В 9-Г КЛАСІ «ОЛІМПІЙСЬКА СЛАВА ХАРКІВЩИНИ»
27 вересня 2024 р. класів вихователькою Зоєю АМЕЛІНОЮ та класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ для учнів і учениць 9-Г класу за допомогою сервісу відеотелефонного зв’язку Google Meet був проведений олімпійський урок «Олімпійська слава Харківщини», спрямований на популяризацію фізичної культури і спорту, Олімпійського руху в Україні, виховання учнівської молоді на олімпійських цінностях, виховання почуття патріотизму та гордості за досягнення українських спортсменів.
Педагоги зазначили, що українська земля щедра талановитими спортсменами, які прагнуть возвеличити власну Батьківщину, досягаючи найгучніших, найвизначніших звань, щоб на спортивних аренах усього світу лунав державний гімн України і майорів жовто-блакитний прапор. Разом з вихованцями пригадали імена видатних українських спортсменів минулих часів, їх найвищі досягнення: Лілія Подкопаєва (спортивна гімнастика), Сергій Бубка (легкоатлет, стрибки з жердиною). Звернули увагу вихованців на підсумки виступу збірної команди України на ХХХІІІ Олімпійських (12 медалей: 3 золоті, 5 срібних і 4 бронзові) та ХVІІ Паралімпійських (82 медалі: 22 золоті, 28 срібних і 32 бронзові) іграх 2024 року в Парижі і, зокрема, випускників ХФКС.
До уваги дітей був запропонований огляд найвизначніших перемог спортсменів України, особливою зацікавленістю серед присутніх виділявся медіа контент про Ольгу Харлан, Ярославу Магучіх, Олександра Хижняка, дуета Марини та Владислави Алексіївих.
Під час уроку молоді була надана інформація про видатних харківських спортсменів, чемпіонів та призерів Олімпійських та Паралімпійських ігор, які писали літопис олімпійської слави Харківщини: Богдана Бондаренка (легка атлетика), Валерія Гончарова, Рустама Шаріпова (спортивна гімнастика), Віктора Рубана (стрільба з луку), Ксенію Сидоренко і Марту Федіну (плавання синхронне), паралімпійців Максима Крипака і Максима Вераксу (плавання), Єгора Дементьєва (велоспорт).
Педагоги нагадали девіз нашого коледжу: « Наша мета – олімпійські вершини!», надали дітям настанови для здійснення своєї мрії та мети, віри в себе та волі до перемоги на спортивних змаганнях.

Батьківські збори в 9-Г класі

Батьківські збори в 9-Г класі
20 вересня 2024 р. класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ та вихователькою Зоєю АМЕЛІНОЮ за участі учителя зі спорту відділення дзюдо Олександра КУРЦЕВА були проведені батьківські збори в 9-Г класі. Під час зборів Вікторія Григорівна детально розповіла батькам про організацію дистанційного навчання в ХФКС в умовах війни (структура 2024-2025 н.р., правила поведінки учнів і учениць під час онлайн занять), надала поради батькам як допомогти дітям успішно навчатися в умовах дистанційного формату освітнього процесу. Також ознайомила батьків з рекомендаціями практичного психолога коледжу Людмили ШЕВЧЕНКО щодо надання психологічної підтримки та подолання стресу у підлітків в умовах воєнного стану. Зоя Іллівна ознайомила присутніх з правилами кібербезпеки для дітей під час війни, окреслила інтернет-ризики для дітей, зазначила правила безпечного поводження у мережі. Зосередила увагу присутніх на проблемі інтернет залежності та шляхах її подолання, небезпеці спілкування дітей з незнайомцями. Провела роз’яснювальну роботу серед батьків щодо попередження залучення учнівської молоді до протиправної діяльності, спрямованої на вчинення диверсій, терактів, зокрема підпалів техніки військовослужбовців ЗСУ. Надала батькам поради як допомогти підліткам убезпечити себе від вербування. Олександр Сергійович розповів про особливості навчання на спортивному відділенні дзюдо. Педагоги разом з батьками визначили шляхи співпраці та взаємодії щодо створення сприятливих умов для вихованців класу з метою підвищення рівня спортивної майстерності учнів і учениць, успішного навчання в умовах війни, надання підтримки і допомоги у скрутний час.

ПРЕВЕНТИВНИЙ ВИХОВНИЙ ЗАХІД «ВЕРБУВАННЯ ПІДЛІТКІВ ВОРОГОМ ДЛЯ СКОЄННЯ ДИВЕРСІЙ: ПОПЕРЕДЖАЄМО ПРО НЕБЕЗПЕКУ В ІНТЕРНЕТІ»

ПРЕВЕНТИВНИЙ ВИХОВНИЙ ЗАХІД «ВЕРБУВАННЯ ПІДЛІТКІВ ВОРОГОМ ДЛЯ СКОЄННЯ ДИВЕРСІЙ: ПОПЕРЕДЖАЄМО ПРО НЕБЕЗПЕКУ В ІНТЕРНЕТІ»

13 вересня 2024 р. вихователем Зоєю АМЕЛІНОЮ та класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ для учнів і учениць 9-Г класу був проведений превентивний виховний захід «Вербування підлітків ворогом для скоєння диверсій: попереджаємо про небезпеку в Інтернеті», спрямований на роз’яснення наслідків вчинення підлітками кримінальних правопорушень, які пов’язані зі скоєнням диверсій та терактів.

На захід була запрошена випускниця ХФКС 2015 року, капітан поліції, слідча слідчого Головного Управління Національної поліції в Харківській області Олена АНДРЄЄВА, яка надала інформацію про випадки протиправних дій підлітків в Харкові та області, ознайомила учнів і учениць з кримінальною відповідальністю, яка передбачена Кримінальним кодексом України за скоєння диверсійних завдань.

Педагоги зазначили, що Національна поліція України та Служба безпеки викрили схему російських спецслужб із вербування українських підлітків. З початку 2024 р., тобто протягом півроку, російська федерація з метою дестабілізації ситуації в Україні вербує підлітків віком від 13 до 18 років для використання у противоправних .діях. Через маніпуляції, психологічний тиск або грошову винагороду дітей намагаються залучити до виконання диверсійних завдань, зокрема підпалів автомобілів військовослужбовців ЗСУ. Для вербування ворог використовує усі можливі соціальні мережі, де є можливість здійснювати листування з користувачем. Переважна кількість таких контактів зараз відбувається в месенджері Тelegram.

Під час бесіди з вихованцями було з’ясовано, що дітям відомо про проблему вербування підлітків в Україні завдяки ЗМІ, з розмов з батьками та педагогами, зі спілкування з однолітками та оточуючими людьми. Разом обговорено тактику вербування українських дітей для скоєння диверсій, правила поведінки підлітків щодо небезпеки в Інтернеті, небезпеки листування з незнайомцями.

Вихованці дали оцінку конкретним випадкам противоправних дій підлітків, які були завербовані російськими спецслужбами, в окремих регіонах України (на Дніпропетровщині, Миколаївщині, в Києві, Одесі, Харкові та області).

Педагоги надали дітям поради як убезпечити себе від вербування та куди звертатися, якщо це сталося.

Завдання кожного педагогічного працівника ХФКС разом з батьками стежити за психологічним станом дітей, систематично проводити роз’яснювальну роботу про небезпеку вербування та наслідків скоєння протиправних дій.


 

Урок патріотичного виховання у 9-Г класі

Урок патріотичного виховання у 9-Г класі
2 вересня 2024 р. вихователькою Зоєю АМЕЛІНОЮ та класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ для учнів і учениць 9-Г класу був проведений урок патріотичного виховання «Перемагає той, хто памʼятає!».
Під час заходи присутні переглянули ролик з привітаннями директора Приходько І.В. та заступниці директора з виховної роботи Мошенської Н.В. з початком нового навчального року.
Зважаючи на те, що протягом двох з половиною років ми живемо в умовах повномасштабного вторгнення російської федерації на територію суверенної незалежної України, сьогодні, як ніколи раніше, для кожного громадянина України важлива особиста небезпека. Педагоги нагадали вихованцям основні правила поведінки учнів під час дистанційного навчання в умовах правового режиму воєнного стану (під час повітряної тривоги, онлайн занять, на вулиці, у транспорті, в укриттях).
Разом з учнями пригадали основну історичну хронологію: що російсько-українська війна розпочалася 20 лютого 2014 р., а повномасштабне вторгнення російської федерації на територію України – 24 лютого 2022 р., 10 серпня поточного року минули десяті роковини завершення боїв за Іловайськ Донецької області.
Ознайомилися з меморіалом пам’яті ХФКС, згадали про випускників коледжу, які загинули у війні починаючи з 2014 р. і по сьогоднішній день, захищаючи Україну від російських загарбників. Ознайомили учнів з інформацією стосовно працівників і батьків здобувачів освіти ХФКС, які зараз боронять нашу рідну землю, українську державу, наших волонтерів.
Спільно пригадали, що 29 серпня в Україні відзначається День пам’яті загиблих в війні захисників України. Хвилиною мовчання вшанували пам’ять захисників і захисниць України, які загинули в жорстокій боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України.

Перший урок у 10-В класі «Перемагає той, хто памʼятає!» (Vincit qui meminit)

Перший урок у 10-В класі «Перемагає той, хто памʼятає!» (Vincit qui meminit)
2 вересня 2024 р. вихователькою Олесею ЖУК та класним керівником Тетяною ГУСЄВОЮ був проведений перший урок для учнів і учениць 10-В класу на тему «Перемагає той, хто памʼятає!» (Vincit qui meminit). Під час уроку педагоги разом з дітьми згадали захисників України, які загинули у боротьбі за незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, обговорили основні події російсько-української війни до повномасштабного вторгнення та після.
До уваги вихованців і вихованок був інтерактивний квест «У пошуках скарбів України» та інтерактивна гра Kahoot! «10 цікавих фактів про Україну».
Наприкінці заняття всі долучилися до вправи «Я бажаю ...» та поділилися з присутніми своїми мріями, сподіваннями та побажаннями на новий навчальний рік.
Знову і знову вклоняємо голови у шані та дякуємо Силам оборони України за можливість жити, навчатися і навчати!
Віримо у Перемогу!

Перший урок у 8-Б класі «Перемагає той, хто пам’ятає»

Перший урок у 8-Б класі «Перемагає той, хто пам’ятає»

2 вересня 2024 року класним керівником Мариною ОЛЕЙНИКОВОЮ та вихователем Раїсою КРОХОЮ був проведений перший урок у 8- б класі на тему «Перемагає той, хто пам’ятає!» Під час уроку разом з дітьми переглянули святкове привітання директора, а також вшанували хвилиною мовчання захисників та захисниць, які загинули під час війни. Особливу увагу звернули на випускників ХФКС, які загинули з 2014 по сьогодення. Переглянули електронний меморіал пам’яті. Також згадали працівників ХФКС та батьків учнів, які боронять нашу землю зараз.

Також наголосили на дотриманні техніки безпеки та поводження під час повітряної тривоги!

Дякуємо нашим Силам оборони України за можливість жити та навчатися.

Все буде Україна! Разом до Перемоги!

Заходи національно-патріотичного виховання у 7-А класі

Заходи національно-патріотичного виховання у 7-А класі

29 серпня і 2 вересня 2024 р. вихователькою Світланою МОРОЗОВОЮ і класним керівником Вікторією ТАРАНОВОЮ для учнів і учениць 7-А класу були проведені заходи з національно-патріотичного виховання, а саме: долучення до Всеукраїнської акції «Сонях», що організована з метою гідного вшанування памʼяті військовослужбовців і учасників добровольчих формувань, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, увічнення їх героїзму, зміцнення патріотичного духу, та перший урок на тему «Перемагає той, хто памʼятає!».

Саме 29 серпня у 2014 р. в ході російсько-української війни та Іловайської операції відбувся потужний прорив української групи військ з російського оточення, де проявився масовий героїзм добровольців і військових та загинула найбільша кількість українських воїнів. Ті трагічні події російсько-української війни розгорталися на сході України на полях соняхів, які вже поспіли. І саме під цими соняхами сотні захисників України в боротьбі з ворогом поклали своє життя на вівтар свободи та незалежності нашої країни. Саме тому сонях є символом Дня пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України.

Памʼятаймо подвиг кожного нашого захисника, кожного нашого героя!

Слава Україні!

Героям слава!

Виховна година-спілкування в 11-Б класі «Стартуймо у новий навчальний рік»

Виховна година-спілкування в 11-Б класі «Стартуймо у новий навчальний рік»
2 вересня 2024 р. вихователькою Ларисою ТРАЧ та класним керівником Олександром ШТИХОМ для учнів 11-Б класу була проведена виховна година-спілкування «Стартуймо у новий навчальний рік». Педагоги привітали старшокласників із початком нового навчального року 2024-2025 та окреслили низку важливих питань щодо ефективної організації освітнього процесу у дистанційному форматі.
Також була проведена бесіда щодо запобігання стресових ситуацій у період дії правового режиму військового стану та правил безпечної поведінки під час сигналу повітряної тривоги.
Окремо було наголошено на необхідності концентрації хлопців на освітньому процесу та підготовці до майбутнього складання НМТ 2025.

ПРОФІЛАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРАВОПОРУШЕНЬ СЕРЕД НЕПОВНОЛІТНІХ

ПРОФІЛАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРАВОПОРУШЕНЬ СЕРЕД НЕПОВНОЛІТНІХ
10 вересня 2024 р. вихователькою Ларисою ТРАЧ та класним керівником Олександром ШТИХОМ за участі вчителя зі спорту Андрія ОГІЄНКО з метою підвищення рівня правосвідомості та правових знань учнів, формування культури цифрової поведінки, а також недопущення залучення неповнолітніх до злочинної співпраці з державою агресором за допомогою сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet для вихованців 11-Б класу відділення футболу ХФКС була проведена розʼяснювальна робота щодо неприпустимості вчинення неповнолітніми протиправних дій.
За повідомленням Харківської обласної прокуратури останнім часом на території Харківської області виявлене активне залучення молоді через месенджери (насамперед Телеграм) та інші соціальні мережі до дій, що підривають та дискредитують авторитет органів державної влади, перешкоджають законній діяльності ЗСУ та інших військових формувань в умовах повномасштабної агресії російської федерації.
Збільшується кількість спроб противника розгорнути мережу орієнтованих на молодь каналів у соцмережах і месенджерах, які закликають до вчинення диверсій та терактів.
Враховуюче вище зазначене, формування стійкої позиції громадянина України, життєстверджуючих світоглядних поглядів є важливим напрямком виховної роботи коледжу.
Разом ми навчаємо і виховуємо гідне майбутнє покоління України!

Класна година в 11-А класі на тему «Перемагає той, хто пам’ятає».

Класна година в 11-А класі на тему «Перемагає той, хто пам’ятає».
2 вересня 2024 року класним керівником Карпенко Юлією Борисівною та вихователем Чеглоковою Ліною Іванівною проведена класна година в 11-А класі на тему «Перемагає той, хто пам’ятає». Разом з дітьми згадали, що 29 серпня в Україні відзначається День пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України.
Ми пам'ятаємо, що російсько-українська війна розпочалася 20 лютого 2014 року, а повномасштабне вторгнення російської федерації в Україну – 24 лютого 2022 року.
Війна, як ніколи, згуртувала українську націю, мобілізувавши весь її потенціал на відсіч ворогу.
Вона торкнулася кожної української родини, стала частиною нашого життя, а перемога у ній стала спільною метою всього українського народу.
Кожний українець має свій рахунок війні та свою історію боротьби, що в сукупності складають нашу спільну історію спротиву.
Ціна нашої свободи та незалежності – це боротьба наших героїв – захисників. Серед них також є і наші випускники: Всеволод Татьков 19-річний юнак загинув у ніч з 4 на 5 липня 2023 року на Бахмутському напрямку, виконуючи спецзавдання по порятунку побратимів;
Старший солдат Нікіта Засядько, який загинув 30 листопада 2023 року під час виконання бойового завдання в районі села Діброва Луганської області. Захиснику було 18 років.
Вшануємо наших героїв, схиливши голови, хвилиною мовчання…
Пам'ятаємо, щоб наше завтра було мирним, ми маємо цінувати сьогоднішній день, пам’ятати своїх героїв і боротися за майбутнє.

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ 9-Б КЛАСУ

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ 9-Б КЛАСУ
30 серпня 2024 р. на базі спортивно-гуманітарного центру «Акварена» відбулися батьківські збори 9-Б класу відділення футболу Харківського фахового коледжу спорту. Зібрання проводили класний керівник Тамара ВАСЮКОВА, вихователька Лариса ТРАЧ та вчитель зі спорту Артем ЧЕРНЯЄВ.
Під час зборів були обговорені наступні питання:
1. Організований початок нового навчального року 2024-2025, особливості організації освітнього процесу у ХФКС.
2. Організаційно-інструктивні питання підготовки до тренувального процесу. Підведення підсумків літнього турніру.
3. Обрання та затвердження складу батьківського комітету класу, команди.
Також вихователькою Ларисою ТРАЧ був проведений інструктаж учнів щодо правил безпечної поведінка під час освітнього процесу та у побуті під час дії правового режиму військового стану.
Педагоги і батьки готові тісно взаємодіяти та співпрацювати на шляху розвитку наших вихованців.
Дякуємо Силам оборони України за можливість навчатися і працювати заради майбутнього наших дітей!

Тематична віртуальна екскурсія Операційною залою Національного банку України

Тематична віртуальна екскурсія Операційною залою Національного банку України

14 серпня 2024 р. заступниця директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА та вчителька історії і громадянської освіти ХФКС Світлана БЕДЕНКО долучилися до освітнього заходу, спрямованого на розвиток фінансової грамотності молодого покоління та формування високої фінансової культури українського суспільства.

Саме молодь сьогодні має стати справжніми агентами змін у сфері фінансової обізнаності наших громадян. Саме їй під силу впроваджувати позитивні зміни, які впливатимуть на формування нових фінансових навичок та належної фінансової поведінки, що у свою чергу сприятиме досягненню як індивідуального (сімейного) так і колективного фінансового успіху на державному рівні.

Так, у серпні будівля Національного банку України за адресою Україна, м.Київ, вул. Інститутська, 9 святкує своє 119-річчя. Наші педагоги взяли участь у тематичній віртуальній екскурсії Операційною залою Національного банку України.

Під час екскурсії відвідувачі дізналися:

  • чому банківський офіс вирішили побудувати саме на вулиці Інститутській;
  • як постала історична будівля Національного банку;
  • хто з архітекторів, скульпторів та майстрів будівельної справи, причетні до спорудження будівлі;
  • у чому полягала інноваційність вентиляційної системи споруди та чи справді у кабінетах та коридорах банку відчувався духмяний запах троянд;
  • коли будівля стала чотириповерховою та багато інших цікавих фактів про офіс центробанку України.

Формуємо нову фінансову культуру України разом з Національним банком України!

Воркшоп «Цифровий мистецький калейдоскоп»

Воркшоп «Цифровий мистецький калейдоскоп»

3 червня 2024 р. вихователька, вчителька мистецької освіти ХФКС Олеся ЖУК взяла участь у роботі воркшопу «Цифровий мистецький калейдоскоп» для вчителів мистецтва з різним рівнем цифрового досвіду, організованому Спільнотою сучасних учителів – професійною спільнотою учителів і психологів, створеною для вдосконалення вчительської практики, обміну досвідом, розвитку цифрової компетентності та поширення універсального дизайну навчання серед вчителів України.

Під час заходу учасники:

  • ознайомилися з новими нейромережами, які допоможуть зробити уроки цікавішими та більш інтерактивними;
  • навчилися ефективно використовувати можливості нейромереж для візуалізації уроків мистецтва;
  • удосконалили власні цифрові навички зі створення колажів, анімацій та роликів із фотографій;
  • отримали цінні практичні цифрові поради та лайфхаки.

Спікеркою заходу виступила Кондратова Людмила – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри відкритих освітніх систем та ІКТ ДЗВО Університет менеджменту освіти НАПН України, освітня експертка UNESCO у мистецькій галузі, фасилітаторка Спільноти сучасних учителів.

Корисні посилання до роботи:

https://www.artbreeder.com/ 

https://photos.app.goo.gl/fvytgmT1N4aoXn1ZA 

https://padlet.com/lkondratova7/padlet-d0rmiyevh927pjk6 

https://photos.app.goo.gl/uN7F6XEoNY37WHc2A 

https://padlet.com/lkondratova7/padlet-d0rmiyevh927pjk6 

https://copilot.microsoft.com/ 


Батьківські збори у 8-В класі

Батьківські збори у 8-В класі

24 травня 2024 р. за допомогою сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet були проведені батьківські збори 8-В класу Харківського фахового коледжу спорту. Зібрання проводили класний керівник Олена КОНОРЄЗОВА та вихователька Ірина КОЛЕСНІК.

Під час заходу були обговорені наступні питання:

  1. Організоване закінчення навчального року 2023-2024.
  2. Стан успішності здобувачів освіти за ІІ семестр 2023-2024 навчального року.
  3. Взаємодія школи і сім’ї у вихованні особистості.

ІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ОХОРОНА ДОВКІЛЛЯ, ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ»

ІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ОХОРОНА ДОВКІЛЛЯ, ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ»

Невід’ємною складовою освітньо-виховної роботи у ХФКС є екологічне виховання. Екологічне виховання – спосіб впливу на почуття людей, їх свідомість, погляди і уявлення. Але будь-яке виховання, в тому числі екологічне, повинне ґрунтуватися на освіті, насамперед екологічній.

Так, з метою підвищення рівня професійної майстерності заступниця директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА, методист виховної частини Наталія АНДРІЄВСЬКА, вчителька біології та основ екології Тетяна ГУСЄВА долучилися до роботи ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Охорона довкілля, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки», організованої Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області з використанням комунікаційної технології «Zoom».

Змістовними напрямками роботи були:

  • охорона довкілля, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки;
  • військова загроза довкіллю України;
  • традиційні та сучасні підходи до екологічної освіти: від мистецтва до технологій;
  • екологічне виховання як системний цілеспрямований вплив на особистість у системі позааудиторної роботи коледжу;
  • розвиток еконавичок у здобувачів освіти для сприятливого переходу до «зеленої» економіки України;
  • формування екологічної компетентності здобувачів освіти;
  • формування еконавичок у здобувачів освіти за допомогою дидактичних ігор;
  • організація екологоосвітньої діяльності у національному природному парку;
  • вчителю та учням про використання енергії сонця в домашніх умовах;
  • організація комплексної екологічної стежки;
  • природоохоронна робота та формування екологічних цінностей майбутніх фахівців «Допоможи природі – зміни себе»;
  • міждисциплінарний підхід до вивчення впливу ксенобіотиків на ґрунтову біоту;
  • як майбутні фахівці будівельної галузі незабаром рятуватимуть планету?

Батьківські збори в 11-Г класі

Батьківські збори в 11-Г класі

19 травня 2024 р. за допомогою сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet були проведені батьківські збори 11-Г Харківського фахового коледжу спорту. Зібрання проводили класний керівник Вікторія ТАРАНОВА та вихователька Світлана МОРОЗОВА.

Під час заходу були обговорені наступні питання:

  1. Організоване закінчення навчального року.
  2. Стан успішності здобувачів освіти за ІІ семестр 2023-2024 навчального року.
  3. Організація отримання документів про повну середню освіту.

Також була проведена профорієнтаційна бесіда та надані рекомендації щодо продовження навчання учнів коледжу на наступному рівні за освітньо-професійним ступенем фахового молодшого бакалавра з напряму «Фізична культура і спорт» у коледжі та інших закладах вищої освіти Харкова – партнерах ХФКС: Харківська державна академія фізичної культури, Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого.

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ 8-Б КЛАСУ

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ 8-Б КЛАСУ

14 червня 2024 р. на базі спортивно-гуманітарного центру «Акварена» відбулися батьківські збори 8-Б класу відділення футболу Харківського фахового коледжу спорту. Зібрання проводили класний керівник Тамара ВАСЮКОВА, вихователька Лариса ТРАЧ, старший учитель зі спорту Олег ПТАЧИК та вчитель зі спорту Артем ЧЕРНЯЄВ.

Під час зібрання були обговорені наступні питання:

1. Підбиття підсумків навчальних досягнень учнів за 2023-2024 навчальний рік. Напрацювання алгоритму покращення успішності на наступний навчальний рік.

2. Аналіз спортивних досягнень учнів за 2023-2024 навчальний рік. Формування мотивації щодо покращення рівня освітньо-тренувальної діяльності.

3. Організація спортивних зборів у літній період.

4. Актуалізація інформації щодо внутрішніх правил діяльності коледжу для батьків абітурієнтів.

5. Подяка батькам, які активно долучалися до організації та проведення заходів виховної роботи в умовах дії воєнного стану в Україні.

Також вихователькою Ларисою ТРАЧ була проведена інформаційно-розʼяснювальна бесіда з питань мінної безпеки та правил безпечного поводження здобувачів освіти під час літніх канікул.

Зустріч з батьківською спільнотою пройшла у теплій родинній обстановці. Педагоги і батьки готові тісно взаємодіяти та співпрацювати на шляху розвитку наших вихованців.

Дякуємо ЗСУ за можливість навчатися і працювати заради майбутнього наших дітей!

НМТ-2024 перелік предметів та строки сесій

Курси підвищення кваліфікації «М’який перехід від інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» до вивчення природничої науки фізики у 7 класі НУШ» та «Фізика за стандартами НУШ» на платформі «РУХ ОСВІТА» загальною кількістю 4 години.

Курси підвищення кваліфікації «М’який перехід від інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» до вивчення природничої науки фізики у 7 класі НУШ» та «Фізика за стандартами НУШ» на платформі «РУХ ОСВІТА» загальною кількістю 4 години.
20 -21 січня 2024 року вчитель фізики ХФКС Карпенко Юлія пройшла курси підвищення кваліфікації дистанційно на тему: «М’який перехід від інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» до вивчення природничої науки фізики у 7 класі НУШ» та «Фізика за стандартами НУШ» на платформі «РУХ ОСВІТА» загальною кількістю 4 години.
Онлайн-курс створений на допомогу вчителям зрозуміти нові виклики у викладанні предметів в Новій українській школі. Вчителі пілотних шкіл поділилися своїм досвідом та надали ряд необхідних рекомендацій для роботи в НУШ у 7-9 класах. Було зазначено, що перевагу в оцінюванні учнів має формувальне оцінювання, особистісно-орієнтований підхід до кожної дитини. Перш за все, освітнє середовище має бути безпечним, цікавим, корисним.

«Золота грамота»

«Золота грамота»
Дуже приємна подія! Вчитель фізики ХФКС Карпенко Юлія Борисівна 22 січня 2024 року отримала «Золоту грамоту» від платформи «Всеосвіта» за публікацію 100 методичних матеріалів. Грамота видається за вагомий особистий внесок у розбудову освіти і науки України, популяризацію та системне використання інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній діяльності та визначні досягнення, спрямовані на розвиток освітнього проєкту «Всеосвіта».

Відкритий урок інформатики на тему «Масовий технічний збій у роботі мобільного оператора «КИЇВСТАР» 12 грудня 2023 року: аналізуємо, робимо висновки, повторюємо правила цифрової безпеки (захисту особистих даних у мережі)».

Відкритий урок інформатики на тему «Масовий технічний збій у роботі мобільного оператора «КИЇВСТАР» 12 грудня 2023 року: аналізуємо, робимо висновки, повторюємо правила цифрової безпеки (захисту особистих даних у мережі)».

Одним із принципів дидактики шкільної освіти є звʼязок навчання з практичною діяльністю, реаліями життя. Навчання лише тоді є успішним, коли особистість відчуває корисність і потрібність засвоюваних знань. Даний принцип витікає із закономірного звʼязку навчання із вимогами суспільного життя. Він вимагає розуміння учнями значення теоретичних положень для розвʼязання практичних завдань, розкриття їх виявів у навколишньому житті, у різносторонніх практичних ситуаціях.

Так, враховуючи бурхливе і насичене не завжди безпечними подіями сьогодення, з метою формування навичок грамотної цифрової поведінки, логічного мислення у надзвичайних ситуаціях та розвитку здібностей комунікації на різних рівнях, а також для актуалізації і узагальнення раніше здобутих знань учнів з інформатики, розширення та збагачення знань з питань цифрової безпеки, захисту особистих даних учителями інформатики Наталією МОШЕНСЬКОЮ, Ольгою ГОРБЕНКО та Марією МАСЛОВОЮ для вихованців 7-х і 8-х класів коледжу був проведений відкритий урок-презентація з інформатики на тему «Масовий технічний збій у роботі мобільного оператора «КИЇВСТАР» 12 грудня 2023 року: аналізуємо, робимо висновки, повторюємо правила цифрової безпеки (захисту особистих даних у мережі)».

Під час уроку учні разом з педагогами у режимі живого діалогу обговорили можливі причини та наслідки хакерської атаки на компанію «КИЇВСТАР». Увагу присутніх було зосереджено на зʼясуванні та обговоренні технічних моментів наслідків зламу, а також ймовірності викрадення особистих даних абонентів оператора. Було розглянуто можливості реалізації послуги мобільних операторів України «Національний роумінг» та визначені шляхи екстреної комунікації за умов відсутності доступу до мобільного звʼязку та інтернету.

Зворотній звʼязок з аудиторією було організовано за допомогою онлайн-сервісу миттєвих опитувань у режимі реального часу Mentimeter, в якому всі присутні мали можливість долучитися до створення тематичної хмари слів.

Додатково опрацювали алгоритм дій за умов якщо SIM-картка мобільного оператора не реєструється у мережі, а також пригадали основні правила як можна захистити особисті дані у мережі.

Окремо обговорили маркери (ознаки) зламу або встановлення на телефон підозрілого застосунку і разом визначили порядок дій у разі підозри або встановлення факту зламу.

Ну і, звісно, напередодні зимових канікул і різдвяно-новорічних свят не обійшлося без розважальної «хвилинки» – інтерактивних передбачень-побажань.

Памʼятаймо разом – наші знання – це наша захищеність!

Про освітню платформу ІТ-студій

Про освітню платформу ІТ-студій

Міністерство освіти і науки листом №1/18569-23 від 23.11.2023 інформує про оновлення освітніх ресурсів на платформі «Оновлена інформатика – IT-студії» для 2-11 класів закладів загальної середньої освіти України, що створені за ініціативи Міністерства цифрової трансформації та МОН й за підтримки програми EU4DigitalUA, який фінансується Європейським союзом, на допомогу учням і вчителям інформатики ЗЗСО.

Звертаємо Вашу увагу, що:

1) освітні ресурси містять структурований виклад теоретичного матеріалу, який підкріплюється інтерактивними вправами та оціночними тестами;

2) реєстрація вчителів та учнів на платформі вже не потребує залучення директора закладу освіти;

3) учителі інформатики можуть самостійно створювати класи, для яких система автоматично генерує унікальні коди;

4) завдяки цій платформі вчитель має можливість підвищити якість проведення уроків інформатики в 2-11 класах в дистанційному або змішаному форматі за різними модельними або навчальними програмами.

Ресурси повністю відповідають вимогам Державного стандарту початкової освіти, Державного стандарту базової середньої освіти та концептуальним засадам реформи Нової української школи, що дозволяє використовувати їх під час вивчення інформатики за різними модельними або навчальними програмами під керівництвом учителя в очному, дистанційному та змішаному форматі.

Матеріали ІТ-Студій розміщено у вільному доступі на електронній платформі https://it-osvita.diia.gov.ua, можливості якої дозволяють гнучко формувати навчальну траєкторію з модулів різних змістових ліній для різних циклів освіти відповідно до обраної модельної або навчальної програми.

Відтепер зареєструватися на платформі «Оновлена інформатика – ІТ-студії» можливо без реєстрації директора закладу освіти. Увесь освітній процес можуть організувати вчителі, не потребуючи залучення директора.

Учителі інформатики можуть створювати класи, для яких система автоматично генерує унікальні коди.

Батьки або опікуни реєструють дітей, використовуючи унікальний код класу, який надає вчитель.

Про причини неможливості підключення закладу освіти просимо повідомити через форму: https://forms.gle/mQa78wKqgVtiFLT17.

Корисні посилання:

■ Методичні рекомендації для вчителів інформатики по впровадженню «Оновленої інформатики – ІТ-студій» розміщено за посиланням: https://vse.ee/byyd.

■ Детальна інформація щодо реєстрації користувачів доступна в розділі «Як користуватися платформою»: https://it-osvita.diia.gov.ua.

■ Відео-запис публічної презентації проєкту: https://www.youtube.com/watch?v=rGmW8z4TrcQ.

■ Із політикою обробки та захисту персональних даних на сайті Дія. Освіта, де розміщено ІТ-студії, можна ознайомитись за посиланням: https://osvita.diia.gov.ua/policy.

■ Технічна підтримка: е-мейл osvita@thedigital.gov.ua, телефон гарячої лінії 1549 (з 8:00 до 20:00).


Батьківські збори 09.12.2023

Батьківські збори 09.12.2023
09.12.2023 на базі спортивно-гуманітарного центру "Акварена" відбулися батьківські збори учнів 8-Б класу відділення футболу ХФКС.
Порядок денний:
1. Стан успішності за перший семестр навчального року
Класний керівник: Васюкова Т Г.
2. Аналіз спортивних досягнень за перший семестр
Тренер: Черняєв А.А.
3. Формування мотивації, щодо підвищення рівня навчально-тренувальної діяльності сучасного футболіста
Старший тренер відділення футбол: Птачик О.І.
4. Заходи виховної роботи та заохочення батьків і дітей в їх організації та проведення в умовах воєнного часу.
Вихователька: Трач Л.В.
Була проведена бесіда з техніки безпеки: Мінна безпека в період воєнного часу. Також був проведений інструктаж: пам'ятка на зимові канікули та новорічні-різдвяні свята.

ВІДКРИТИЙ УРОК ІНФОРМАТИКИ ДО ДНЯ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ 2023

ВІДКРИТИЙ УРОК ІНФОРМАТИКИ ДО ДНЯ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ 2023
Відповідно Закону України «Про загальну середню освіту», навчально-виховний процес має забезпечити умови для інтелектуального, соціального, морального і фізичного розвитку та саморозвитку учнів, виховання громадянина-патріота на українознавчих цінностях. Отож, сьогодні освіта – це простір розвитку особистості, разом з наукою і культурою, а також перспективна інвестиція у духовне становлення громадян України.
Серед основних завдань середньої освіти, поміж інших, виділяють розвиток творчої особистості здобувачами освіти, а також формування цілісного наукового світогляду учнів, що ефективно реалізується за умови інтеграції змісту навчальних предметів. У сучасній системі наук чітко відслідковується процес взаємного проникнення і звʼязку між науками. Таким чином, розвиваючись, кожна наука не лише поглиблює свої знання, але й розширює межі своїх досліджень. Реалізація міжпредметних зв’язків в освітньому процесі поєднана з виховним компонентом успішно впливає на його якість і ефективність.
6 грудня у нашій державі відзначається День Збройних Сил України. Тому педагоги ХФКС цього дня звернули увагу учнів до питань патріотизму, національної самосвідомості та самоідентифікації, історичної спадщини під час навчальних занять.
Так, з метою актуалізації та узагальнення раніше здобутих знань учнів з інформатики, розширення та збагачення знань за темами «Опрацювання документів на хмарному диску», «Поняття мультимедіа», «Програмне забезпечення для опрацювання мультимедіа», а також виховування у здобувачів освіти цікавості до пізнання історичної спадщини Української держави учителями інформатики Марією МАСЛОВОЮ, Наталією МОШЕНСЬКОЮ та Ольгою ГОРБЕНКО для вихованців 8-х класів коледжу був проведений відкритий урок інформатики із застосуванням ігрових технологій «Сторінками історії українського козацтва».
Під час уроку учні мали можливість перевірити свою обізнаність з історією українського козацтва, розвʼязуючи тематичний кросворд. Кросворди мають дидактичну цінність не тільки як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів, але й як засіб узагальнення, повторення та систематизації знань. Розв’язування кросвордів це – своєрідна «гімнастика розуму». Виконуючи завдання, учні розвивають і тренують пам’ять, здатність логічно мислити, аналізувати, порівнювати.
Після розвʼязування кросворду увагу присутніх було зосереджено на зʼясуванні та обговоренні технічних моментів його створення програмними засобами інформаційних технологій. Було розглянуто переваги та недоліки різних способів створення обʼєктів мультимедіа залежно від мети і наявного інструментарію.

Урок з академічної доброчесності

Урок з академічної доброчесності
5 грудня 2023 р. ХФКС вчителем «Мистецтва» Жук Олесей та вихователями 8-х класів Трач Ларисою, Школьною Ганною, Колеснік Іриною за допомогою сервісу зв’язку Google Meet була проведена просвітницька онлайн - зустріч «Академічна доброчесність». Урок №1 «Що таке доброчесність?».
Даний виховний захід сформував в учнів уявлення про доброчесність, ознайомив учнів з основними принципами доброчесності, із видами та суттю порушень академічної доброчесності та навчив їх розрізняти.
Під час онлайн – зустрічі також розглянули, що таке плагіат та інші види порушень, обговорили декілька кейсів.
Кожен учасник освітнього процесу несе відповідальність за дотримання принципів академічної доброчесності, моральних правил, етичних і корпоративних норм у навчальній, науковій, дослідницькій, управлінській та інших видах діяльності.
Дотримання академічної доброчесності-твоя запорука якісного навчання і професійного розвитку.

Презентація уроку з академічної доброчесності

"Марафон програм НУШ"

"Марафон програм НУШ"
5 грудня 2023 року вчитель фізики Юлія Карпенко взяла участь у «Марафоні програм НУШ. Фізика 7-9 класи ЗЗСО», які запроваджуватимуться в освітній процес у 2024-2025н.р. Метою створення програми було створення курсу, який спонукає учнів думати, прагнути до розуміння, усвідомлення фізичного змісту закономірностей природи та їх практичного застосування. Авторське бачення модельних навчальних програм запропонував колектив у складі: Кремінського Б.Г., Гельфгата І.М., Божинової Ф.Я., Ненашева І.Ю., Кірюхіної О.О. При розробці програми автори використали три засадничі «не» в її основі: не забути потрібне, важливе, суттєве; не нав’язувати зайве, недоречне, надмірне, передчасне; не звужувати, не обмежувати ініціативу та творчість учителя.
Авторський колектив запропонував основні шляхи реалізації модельної навчальної програми «Фізика»:
Максимальне використання діяльнісних форм і методів навчання (дослідження, проєктування, експериментування, командна робота);
Розвиток умінь самостійного пошуку інформації та роботи з інформацією (аналізувати, інтерпретувати, оцінювати, синтезувати);
Заохочення здобувачів освіти до висловлення гіпотез, генерування ідей та пропонування шляхів їх втілення;
Надання можливості розподілу годин за темами під час укладання конкретних навчальних програм;
Можливість зміни порядку вивчення розділів тем.
Було зазначено, що програма забезпечує права вчителя: автономія вчителя має бути забезпечена академічною свободою, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільним вибором форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі, розробленням та впровадженням авторських навчальних програм, проєктів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методів компетентісного навчання.
Наприкінці, вчителька київської пілотної школи Надія Торбін поділилася своїми враженнями від роботи за новою програмою НУШ з фізики у 7 класі. Зазначила, що основними підходами в навчанні є особистісно-зорієнтований, діяльнісний та компетентісний. Уся інша робота – це творчість вчителя.

Міністерство освіти і науки України: «Про освітній ступінь педагогічних працівників»

Міністерство освіти і науки України: «Про освітній ступінь педагогічних працівників»
Із набранням чинності наказу Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 №805 «Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 грудня 2022 р. за №1649/38985, пунктом 9 розділу І Положення було оновлено умови присвоєння кваліфікаційних категорій педагогічним працівникам.
Міністерство освіти і науки України, стосовно відповідності освіти, здобутої до 1991 року, повідомляє:
Відповідно до законодавства у сфері освіти, яке діяло до 1991 р., середня спеціальна освіта здобувалася в технікумах, училищах та інших закладах освіти, віднесених у встановленому порядку до середніх спеціальних навчальних закладів, головним завданням яких була підготовка кваліфікованих фахівців із середньою спеціальною та загальною середньою освітою, які мають необхідні теоретичні знання і практичні навички за спеціальністю.

Онлайн навчання з підвищення кваліфікації на платформі ЕдЕра «Школа стійкості» за напрямом «Психосоціальна підтримка педагогів та дітей»

Онлайн навчання з підвищення кваліфікації на платформі ЕдЕра «Школа стійкості» за напрямом «Психосоціальна підтримка педагогів та дітей»
Навчання триває! Як говорять, навчання впродовж життя. Кожного дня, кожної миті ми дізнаємось чогось нового, цікавого і не перестаємо цьому дивуватись. Так і педагог, навчаючи усе життя інших – навчається і сам. Наприкінці листопада 2023 року заступник директора з навчальної роботи Сергій Сухарев та вчитель фізики Карпенко Юлія закінчили онлайн навчання з підвищення кваліфікації на платформі ЕдЕра «Школа стійкості» за напрямом «Психосоціальна підтримка педагогів та дітей».
Весь курс складався з чотирьох модулів:
1.Формуємо безпечне середовище. В першому модулі розкрито поняття що таке безпечне освітнє середовище, так як для кожного з нас поняття безпеки різне: фізична безпека, психологічний комфорт. В умовах кризи майже всі ми перебуваємо в стресі. В матеріалах до навчання запропоновані рекомендації, які допоможуть побудувати безпечне середовище у школі, розрізнити стрес у своїх учнів. Дуже корисною порадою є те, як вчителю давати раду емоціям своїх учнів. Будь-які емоції у дітей – це нормальне явище, яке свідчить про певну потребу.
2.Створюємо спільноти в школі. Одним з елементів формування спільноти в школі є цінності. В цьому модулі розглянуто питання якими вони можуть бути в освітньому просторі та як їх формувати. Чому право вибору важливе не лише для формування дитини як особистості, а й для успішного навчального процесу також розкривається в цьому модулі.
3.Будуємо освітній процес. Клас об’єднує десятки індивідуальностей, які можуть по-різному реагувати на стрес. Як впоратися з реакціями на стрес своїх учнів - навчають в цьому модулі. Онлайн чи змішане навчання несуть у собі як виклики, так і переваги. Розглянуто також питання планування, інтерактивні методики викладання, класний менеджмент у режимі онлайн.
4.Підтримуємо професійний розвиток. В Україні діють професійні стандарти для педагогів. В матеріалах модуля надано рекомендації як розібратися у них та застосовувати у своїй діяльності. Важливу роль у розбудові безпечного середовища відіграють саме вчителі, тому у матеріалах надається інформація як педагогам змоделювати безпечний простір у школі. Один із способів професійного розвитку педагога – це участь у спільноті зі своїми колегами. Що таке професійна спільнота та її переваги також розкрито в цьому модулі.
Кожний модуль має відео-лекції та методичні матеріали для самостійного опрацювання.
Після закінчення навчання Сергій Сухарев та Юлія Карпенко отримали сертифікати про підвищення кваліфікації загальним обсягом 30 ак. год /1 кред. ECTS.

Курси підвищення кваліфікації «Школа стійкості»

Курси підвищення кваліфікації «Школа стійкості»
В листопаді 2023 року заступник директора з навчальної роботи Сергій Сухарев і вчитель фізики Карпенко Юлія пройшли курси підвищення кваліфікації «Школа стійкості» на платформі ЕдЕра. Онлайн-курс створений на допомогу вчителям організувати інклюзивне освітнє середовище.
Слухачі отримали відповіді на такі питання:
як створити й підтримувати інклюзивне освітнє середовище;
які інструменти, методи та підходи допоможуть вчителям успішно навчати та працювати в багатоманітних класах;
як будувати взаємодію з колегами та батьками;
як планувати урок в умовах інклюзивного навчання, щоб всі учні досягали навчальних результатів.

Наша адреса

61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3
e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua    

Подзвонити нам

(057) 763-21-51
ХФСПК © 2014-2021
Сайт создан "G-Studio"