тел./ факс (057) 763-21-51     |    61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3     |  e-mail: hfks1971@gmail.com
Харківський фаховий коледж спорту
Харківський фаховий коледж спорту

Методична робота

Методична робота

Виховна година-роздум з елементами тренінгу «Торгівля людьми в умовах війни: як не стати жертвою?»

Виховна година-роздум з елементами тренінгу «Торгівля людьми в умовах війни: як не стати жертвою?»
18 жовтня 2024 р. в Європейський день боротьби з торгівлею людьми для здобувачів освіти 9-Г класу вихователькою Зоєю АМЕЛІНОЮ та класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ була проведена виховна година-роздум з елементами тренінгу «Торгівля людьми в умовах війни: як не стати жертвою?».
Метою виховного заходу було: підвищення рівня поінформованості та обізнаності вихованців стосовно глобальної проблеми торгівлі людьми, її причин, форм та етапів, основних правил безпеки щодо протидії цьому явищу.
Торгівля людьми – це ганебне явище, з яким необхідно боротися. Цей вид злочину за кримінальними прибутками займає третє місце у світі після нелегальної торгівлі зброєю та наркотиками. Проблема торгівлі людьми особливо загострилася в Україні після повномасштабного вторгнення рф на територію нашої держави. Під загрозою торгівлі залишаються як особи, які вимушені виїхати за кордон, так і ті що залишились на території України та на тимчасово окупованих територіях.
Під час заходу до уваги учнівства було запропоновано перегляд презентації, відеоматеріалів, що допомогло більш детальніше розкрити сутність проблеми торгівлі людьми в Україні в умовах воєнного стану, зрозуміти, як захистити себе від небезпеки, куди звертатися, якщо стали жертвою торгівлі. Мозковий штурм, який провели педагоги наприкінці заходу, сприяв вивченню рівня обізнаності дітей щодо даної проблеми.
Діти прийшли до висновку: у випадку, якщо ви стали жертвою торгівлі людьми або свідком такої ситуації не мовчить! Звертайтеся до державних та міжнародних організацій за допомогою, таким чином ми зможемо знизити рівень торгівлі людьми. Виховний захід зацікавив дітей своєю інформативністю та допоможе у майбутньому уникнути небезпеки.

Виховна година-застереження «Людина – не товар! Цінність людського життя – не предмет торгівлі!»

Виховна година-застереження «Людина – не товар! Цінність людського життя – не предмет торгівлі!»
Щорічно 18 жовтня відзначається Європейський день боротьби з торгівлею людьми. Відзначення Європейського дня боротьби з торгівлею людьми є нагадуванням про актуальність проблеми та необхідність об’єднання зусиль для протидії цьому явищу, переслідування злочинців, надання допомоги постраждалим, ведення превентивної роботи. Зважаючи на прямий чи опосередкований вплив повномасштабного вторгнення рф, внутрішнім переміщенням та економічним спадом, загалом населення стало більш схильним та уразливим до різних форм експлуатації, у зв’язку з цим актуалізується проблема потрапляння громадян України в ситуацію торгівлі людьми.
Не залишається без уваги ця проблема і в Харківському фаховому коледжі спорту. Вихователькою Ольгою ГОРБЕНКО для учнів і учениць 8-А та 8-В класів за допомогою сервісу відеотелефонного зв’язку Google Meet була проведена виховна година-застереження «Людина – не товар! Цінність людського життя – не предмет торгівлі!».
Метою заходу було: підвищити рівень поінформованості учнів і учениць щодо проблеми торгівлі людьми; сформувати уявлення про суть торгівлі людьми; з’ясувати причини торгівлі людьми; ознайомити учнів з різними формами торгівлі людьми; позбавитися небезпечних стереотипів щодо торгівлі людьми.

Урок інформаційної безпеки (онлайн-квест з безпечного працевлаштування) «БУДЬ УВАЖНИМ У МЕРЕЖІ! ЗНАЙ САМ – РОЗПОВІДАЙ ІНШИМ!»

Урок інформаційної безпеки (онлайн-квест з безпечного працевлаштування) «БУДЬ УВАЖНИМ У МЕРЕЖІ! ЗНАЙ САМ – РОЗПОВІДАЙ ІНШИМ!»
Соціально-економічні та психосоціальні виклики, спричинені спочатку пандемією COVID‑19, а пізніше повномасштабним вторгненням російського агресора, роблять нас більш уразливими до торгівлі людьми та злочинної експлуатації. Велика кількість людей у пошуках захисту, домівки, роботи переміщуються за межі своєї області, країни, що може провокувати додаткові ризики та небезпеки.
З 1996 р. в Україні працює Міжнародна організація з міграції (МОМ), що є частиною системи ООН як провідна міжурядова організація, і підтримує гуманну та впорядковану міграцію для загального блага. Представництвом МОМ в Україні було запущено онлайн-квест для підвищення обізнаності українців про правила безпечної подорожі та працевлаштування.
Так, напередодні Європейського дня боротьби з торгівлею людьми, що відзначають 18 жовтня, заступницею директора з виховної роботи Наталією МОШЕНСЬКОЮ та вчителькою інформатики Марією МАСЛОВОЮ для учнів і учениць 7-10-х класів коледжу були проведені уроки інформаційної безпеки «Будь уважним у мережі! Знай сам – розповідай іншим!», під час якого вихованцям було запропоновано пройти онлайн-квест з безпечного працевлаштування. Даний квест – це віртуальна гра з декількома сценаріями, що відображають ключові гендерні, вікові та професійні аспекти. Віртуальна пригода дозволила молоді перевірити, що може статися, якщо вони підпишуть контракт, не прочитавши його, погодяться перевезти посилку від незнайомця за кордон, віддадуть свій паспорт роботодавцю, приймуть або відхилять низку інших ризикованих пропозицій під час подорожі. Після завершення гри діти отримали аналіз прийнятих рішень, а також поради щодо безпечного працевлаштування й подорожей.
Всеукраїнська коаліція громадських організацій із протидії торгівлі людьми, яку підтримує МОМ, повідомляє, що незважаючи на закриття кордонів та обмеження руху, міграційні наміри населення, що належить до груп ризику потрапляння в ситуацію торгівлі людьми, залишаються високими.
Торгівля людьми є глобальним злочинним бізнесом, сучасною формою рабства, порушенням прав людини. Факт його відзначення є нагадуванням про актуальність проблеми торгівлі людьми, а також необхідність об’єднання зусиль для протидії цьому явищу.
Будьте обачними і обережними! Ваші знання – це ваш захист і безпека!

Година спілкування «Чи знаєш ти про небезпеку?!»

Година спілкування «Чи знаєш ти про небезпеку?!»
До Європейського дня боротьби з торгівлею людьми, що відзначається щорічно 18 жовтня, для вихованців відділення футболу виховательками Наталею САВЧЕНКО, Ларисою ТРАЧ, Світланою МОРОЗОВОЮ та Раїсою КРОХОЮ за участі вчителів зі спорту була проведена година спілкування «Чи знаєш ти про небезпеку?!».
Метою зустрічі було: познайомити учнів з таким соціальним явищем як торгівля людьми, підвищити рівень їх поінформованості щодо даної проблеми, обговорити причини, форми та ознаки цього явища, показати небезпечні наслідки та шляхи потрапляння в ситуацію торгівлі людьми, ознайомити з національними і міжнародними документами щодо попередження торгівлі людьми. Педагоги розповіли дітям про основні проблеми та помилки, що виникають у громадян України, які виїжджають за кордон, стають «живим товаром», потрапляючи у рабство.
Було визначено основні чинники, через які підлітки та молодь можуть бути залучені в торгівлю людьми: бідність та необхідність заробляти на життя, щоб допомогти сім’ї; прагнення до легкого «кращого життя»; нерозуміння дітьми, батьками (або особами, які ними опікуються) негативних наслідків, які можуть виникнути для дітей, що залишають сім’ю заради роботи; соціальне сирітство, безпритульність чи бездоглядність; невідвідування закладу освіти або неможливість оплатити навчання; недооцінка дітьми або батьками цінності освіти; насильство в сім’ї; політичні конфлікти або природні катастрофи, що призвели до розрухи в національній економіці або до втрати батьків; міграція в пошуках роботи; традиція переселення сільських дітей до міських родичів; гендерна дискримінація та інші.

Урок-презентація "Протидія торгівлі людьми"

Урок-презентація "Протидія торгівлі людьми"

ЩИРА ПОДЯКА ЗА ГУМАНІТАРНУ ДОПОМОГУ!

ЩИРА ПОДЯКА ЗА ГУМАНІТАРНУ ДОПОМОГУ!
Сьогодні, коли Україна і весь український народ відчайдушно протистоїть російському агресору, небайдужі громадяни роблять все можливе, щоб допомогти тим, хто цього потребує. З часом стає важко знайти людей, які здатні сприймати чужі проблеми, як свої, і як чудово що такі люди все таки є!
Колектив Харківського фахового коледжу спорту висловлює слова щирої вдячності Фонд Віталія Данілова разом з Конфедерація вільних профспілок України (CFTUU) (КВПУ), які напередодні Дня працівників освіти України привітали педагогічний колектив закладу та надали гуманітарні набори допомоги.
Добрі справи не залишаються непоміченими – вони як маяки світять для тих, хто чекає допомоги. Хочемо ще раз щиро подякувати за Вашу підтримку та за Ваші щирі і чуйні серця, Вашу увагу до освіти і освітян!
Нехай в усіх справах Вас супроводжує успіх, а віра у краще майбутнє добавляє сил і надихає на великі перспективи! Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю! Разом – до ПЕРЕМОГИ!

ОЛІМПІЙСЬКИЙ УРОК В 9-Г КЛАСІ «ОЛІМПІЙСЬКА СЛАВА ХАРКІВЩИНИ»

ОЛІМПІЙСЬКИЙ УРОК В 9-Г КЛАСІ «ОЛІМПІЙСЬКА СЛАВА ХАРКІВЩИНИ»
27 вересня 2024 р. класів вихователькою Зоєю АМЕЛІНОЮ та класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ для учнів і учениць 9-Г класу за допомогою сервісу відеотелефонного зв’язку Google Meet був проведений олімпійський урок «Олімпійська слава Харківщини», спрямований на популяризацію фізичної культури і спорту, Олімпійського руху в Україні, виховання учнівської молоді на олімпійських цінностях, виховання почуття патріотизму та гордості за досягнення українських спортсменів.
Педагоги зазначили, що українська земля щедра талановитими спортсменами, які прагнуть возвеличити власну Батьківщину, досягаючи найгучніших, найвизначніших звань, щоб на спортивних аренах усього світу лунав державний гімн України і майорів жовто-блакитний прапор. Разом з вихованцями пригадали імена видатних українських спортсменів минулих часів, їх найвищі досягнення: Лілія Подкопаєва (спортивна гімнастика), Сергій Бубка (легкоатлет, стрибки з жердиною). Звернули увагу вихованців на підсумки виступу збірної команди України на ХХХІІІ Олімпійських (12 медалей: 3 золоті, 5 срібних і 4 бронзові) та ХVІІ Паралімпійських (82 медалі: 22 золоті, 28 срібних і 32 бронзові) іграх 2024 року в Парижі і, зокрема, випускників ХФКС.
До уваги дітей був запропонований огляд найвизначніших перемог спортсменів України, особливою зацікавленістю серед присутніх виділявся медіа контент про Ольгу Харлан, Ярославу Магучіх, Олександра Хижняка, дуета Марини та Владислави Алексіївих.
Під час уроку молоді була надана інформація про видатних харківських спортсменів, чемпіонів та призерів Олімпійських та Паралімпійських ігор, які писали літопис олімпійської слави Харківщини: Богдана Бондаренка (легка атлетика), Валерія Гончарова, Рустама Шаріпова (спортивна гімнастика), Віктора Рубана (стрільба з луку), Ксенію Сидоренко і Марту Федіну (плавання синхронне), паралімпійців Максима Крипака і Максима Вераксу (плавання), Єгора Дементьєва (велоспорт).
Педагоги нагадали девіз нашого коледжу: « Наша мета – олімпійські вершини!», надали дітям настанови для здійснення своєї мрії та мети, віри в себе та волі до перемоги на спортивних змаганнях.

V Міжнародний урок доброти «Щаслива лапа»

V Міжнародний урок доброти «Щаслива лапа»
Протягом 3-10 жовтня 2024 року за підтримки Міністерства освіти і науки України по всій Україні та за її межами проводиться улюблений та очікуваний всіма педагогами та дітьми Міжнародний урок доброти, присвячений нашим чотирилапим улюбленцям.
Традиційно до проведення Уроку доброти долучилися й вихованці Харківського фахового коледжу спорту. Вихователькою Ольгою ГОРБЕНКО для учнів і учениць 8-А та 8-В класів був проведений Урок доброти «Щаслива лапа».
Урок доброти – це про гуманне та відповідальне ставлення до тварин і не тільки. Ми вчимо наших дітей доброті, толерантності, терпимості, повазі до оточуючих – усім тим чеснотам, які вирізняють нас, українців, як цивілізованих, освічених і вихованих громадян України та світу.
Дякуємо Силам Оборони України, що сьогодні можемо продовжувати працювати та навчатися!

Батьківські збори в 7-А класі

29 вересня 2024 р. класним керівником Вікторією ТАРАНОВОЮ та вихователькою Світланою МОРОЗОВОЮ за допомогою сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet були проведені батьківські збори 7-А класу ХФКС.
Педагоги разом з батьками обговорювали труднощі адаптації дітей до навчання в умовax закладу спеціалізованої освіти спортивного профілю під час воєнного стану в Україні. Саме діти сьогодні є найбільш вразливою соціальною категорією, часто зазнаючи труднощів соціального і психоемоційного характеру, пов’язаних зі зміною звичного середовища комунікації та кола спілкування. Тому дуже важливою є злагоджена взаємодія педагогічного колективу і батьківської спільноти задля полегшення адаптації до умов навчання і тренування наших наймолодших вихованців і вихованок – семикласников.
На заході була присутня також вчителька фізики Юлія КАРПЕНКО, яка зосередила увагу батьків на ключових моментах організації навчання за дистанційною формою.

Всеукраїнський освітній двиг «Незламні, коли разом» у ХФКС

Всеукраїнський освітній двиг «Незламні, коли разом» у ХФКС
Всеукраїнський освітній двиг організовано та проводиться громадською організацією «Центр інноваційної освіти «Про.Світ» за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження» у рамках реалізації проєкту «Спільна мета – проєкт підтримки родин військовослужбовців».
Вихованці 7-А класу Харківського фахового коледжу спорту під керівництвом виховательки Світлани МОРОЗОВОЇ долучилися до ініціативи задля досягнення спільної мети – ефективно спілкуватися.
Розвиток культури взаємин у шкільному середовищі, формування у здобувачів освіти позитивного мислення, навичок самоаналізу, відновлення, посилення стресостійкості та витривалості – наші першочергові завдання сьогодні.
Уміння будувати співпрацю з іншими людьми на засадах миролюбності, відповідальності, поваги до інших, сприяння активності у шкільному житті – наша мета.

18-та Міжнародна конференція «Безпека дітей і молоді в інтернеті» (18. Międzynarodowa Konferencja «Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie»)

18-та Міжнародна конференція «Безпека дітей і молоді в інтернеті» (18. Międzynarodowa Konferencja «Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie»)

24-25 вересня 2024 р. заступниця директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА і вчителька біології та основ здоровʼя Тетяна ГУСЄВА з метою підвищення кваліфікації з питань інклюзивної освіти, протидії булінгу (кібербулінгу), рівня цифрової грамотності та ознайомлення з європейським педагогічним досвідом у сфері кібербезпеки взяли участь у 18-тій Міжнародній конференції «Безпека дітей і молоді в інтернеті» (18. Międzynarodowa Konferencja «Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie»), яка проходила у м. Варшава, Польща (Warszawa, Polska).

Цей захід є найбільшою циклічною подією у Польщі щодо безпеки дітей в інтернеті та адресований представникам закладів освіти, неурядових організацій, державного управління, юстиції та інтернет-індустрії. Організаторами конференції є: Польський центр програми безпечного інтернету, Національний дослідницький інститут NASK та Фундація Empowering Children. Фінансується з Фонду правосуддя, яким керує Міністр юстиції, співфінансується Європейським Союзом. 

Під час роботи конференції розглядалися наступні питання:

  • інтернет і психічне здоровʼя дітей: погляд остатнього десятиріччя;
  • дилеми цифрової епохи: як сучасні технології впливають на успішність і психічне здоровʼя молоді;
  • інтеграція сучасних технологій в освітній процес;
  • взаємозвʼязок між родинною динамікою та розвитком поведінкових залежностей (залежність від інтернету, компʼютерних ігор або телефону);
  • як уникнути комунікативних рифів у новій реальності: проблема побудови авторитету на основі контакту, а також наданню зворотного зв’язку, встановленню емпатичних кордонів та підтримці молодих людей у комунікаційних викликах цифрового світу;
  • яких помилок ми припускаємо реалізовуючи медіаосвіту;
  • проблематика використання смартфонів учнями у школі;
  • школа, відкрита до різноманітності: як побудувати інклюзивну спільноту та підтримувати альянс однолітків
  • як подбати про цифрове благополуччя дитини в перші роки її життя;
  • справжні злочини у віртуальному світі;
  • практики безпечного та конструктивного використання інтернету;
  • запровадження позитивних наративів як дієвої альтернативи мові ворожнечі та ненависті;
  • аналіз загроз і потенціал штучного інтелекту як «другого вчителя» в класі;
  • виявлення та захист дітей, які особливо вразливі до онлайн-ризиків;
  • булінг і кібербулінг у шкільному контексті: розуміння для запобігання та втручання;
  • історія штучного інтелекту та цифрового сексуального насильства;
  • публікація дитячих фотографій в інтернеті.

Виховна година у 9-Б класі

Виховна година у 9-Б класі

20 вересня 2024 р. вихователькою Ларисою ТРАЧ і класним керівником Тамарою ВАСЮКОВОЮ за участі учителя зі спорту Артема ЧЕРНЯЄВА для вихованців 9-Б класу відділення футболу ХФКС за допомогою сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet була проведена інструктивно-організаційна вихована година.

Педагоги разом з учнями обговорили питання освітнього процесу, стан поточної успішності хлопців. Учителем зі спорту було анонсовано план тренувань на наступний навчальний тиждень. Вихователькою була проведена бесіда-інструктаж щодо правил поведінки під час сигналу повітряної тривоги та дії учасників освітнього процесу під час вибухів.

Батьківські збори в 9-Г класі

Батьківські збори в 9-Г класі

20 вересня 2024 р. класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ та вихователькою Зоєю АМЕЛІНОЮ за участі учителя зі спорту відділення дзюдо Олександра КУРЦЕВА були проведені батьківські збори в 9-Г класі.

Під час зборів Вікторія Григорівна детально розповіла батькам про організацію дистанційного навчання в ХФКС в умовах війни (структура 2024-2025 н.р., правила поведінки учнів і учениць під час онлайн занять), надала поради батькам як допомогти дітям успішно навчатися в умовах дистанційного формату освітнього процесу. Також ознайомила батьків з рекомендаціями практичного психолога коледжу Людмили ШЕВЧЕНКО щодо надання психологічної підтримки та подолання стресу у підлітків в умовах воєнного стану.

Зоя Іллівна ознайомила присутніх з правилами кібербезпеки для дітей під час війни, окреслила інтернет-ризики для дітей, зазначила правила безпечного поводження у мережі. Зосередила увагу присутніх на проблемі інтернет залежності та шляхах її подолання, небезпеці спілкування дітей з незнайомцями. Провела роз’яснювальну роботу серед батьків щодо попередження залучення учнівської молоді до протиправної діяльності, спрямованої на вчинення диверсій, терактів, зокрема підпалів техніки військовослужбовців ЗСУ. Надала батькам поради як допомогти підліткам убезпечити себе від вербування.

Олександр Сергійович розповів про особливості навчання на спортивному відділенні дзюдо.

Педагоги разом з батьками визначили шляхи співпраці та взаємодії щодо створення сприятливих умов для вихованців класу з метою підвищення рівня спортивної майстерності учнів і учениць, успішного навчання в умовах війни, надання підтримки і допомоги у скрутний час.


УРОК-ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО ДНЯ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ «УКРАЇНСЬКИЙ ХАРКІВ – ЗАЛІЗОБЕТОН!»

УРОК-ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО ДНЯ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ «УКРАЇНСЬКИЙ ХАРКІВ – ЗАЛІЗОБЕТОН!»

Рішенням Харківської обласної ради V скликання від 29 жовтня 2009 р. №1412-V «Про відзначення Дня Харківської області» визначено 1765 рік як рік заснування на теренах Слобожанщини першого адміністративно-територіального утворення із центром у м. Харкові – прообразу Харківської області.

З метою увічнення пам’ятної дати, сприяння розвитку патріотизму, популяризації досягнень як окремих працівників Харківщини, так і трудових колективів, а також підвищення іміджу області, депутатами започатковано святкування Дня Харківської області.

Датою щорічного святкування визначено 19 вересня, оскільки в цей день у 1943 році територія Харківщини була остаточно звільнена від нацистських загарбників, що стало початком відродження області.

Вперше широке відзначення Дня області відбулося в усіх її куточках 18-19 вересня 2010 року з нагоди 245 річниці від дня утворення.

У ХФКС до визначної дати регіону вихователькою Олесею ЖУК був проведений загальний урок-презентація до Дня Харківської області «Український Харків – залізобетон!».

Знаємо історію своєї малої Батьківщини і пишаємося нею!


КРАІЛ попереджає про ризики азартних ігор

КРАІЛ попереджає про ризики азартних ігор

Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей (КРАІЛ) звертає увагу громадськості на небезпеку, повʼязану з азартними іграми.

Азартні ігри можуть здаватися захопливими, але вони несуть значні ризики для фізичного, психологічного та соціального стану не лише гравця, а і його близького оточення. Особливу небезпеку становить можливість розвитку ігрової залежності (лудоманії), яка офіційно визнана Всесвітньою організацією охорони здоровʼя психічним розладом.

Важливо памʼятати, що в Україні участь в азартних іграх дозволена лише з 21 року. Крім того, гра в незаконних азартних іграх не лише несе додаткові ризики, але й тягне за собою адміністративну відповідальність.

КРАІЛ закликає всіх бути обачними та відповідально ставитися до азартних ігор. Якщо ви або ваші близькі потребують допомоги, звертайтеся на безкоштовну гарячу лінію КРАІЛ за номером 0 800 50 13 77 або на офіційну електронну скриньку zvernennya@gc.gov.ua.

Памʼятайте: азартні ігри – це не спосіб заробітку, а лише вид розваги, який може мати серйозні наслідки.

РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНА РОБОТА СЕРЕД БАТЬКІВ ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗАЛУЧЕННЯ МОЛОДІ ДО ДІЯЛЬНОСТІ, СПРЯМОВАНОЇ НА ВЧИНЕННЯ ДИВЕРСІЙ ТА ІНШИХ ДІЙ, ЩО ПІДРИВАЮТЬ ТА ДИСКРЕДИТУЮТЬ АВТОРИТЕТ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ПЕРЕШКОДЖАЮТЬ ЗАКОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗСУ ТА ІНШИХ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ В УМОВАХ ПОВНОМАСШТАБНОЇ АГРЕСІЇ РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ

РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНА РОБОТА СЕРЕД БАТЬКІВ ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗАЛУЧЕННЯ МОЛОДІ ДО ДІЯЛЬНОСТІ, СПРЯМОВАНОЇ НА ВЧИНЕННЯ ДИВЕРСІЙ ТА ІНШИХ ДІЙ, ЩО ПІДРИВАЮТЬ ТА ДИСКРЕДИТУЮТЬ АВТОРИТЕТ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ПЕРЕШКОДЖАЮТЬ ЗАКОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗСУ ТА ІНШИХ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ В УМОВАХ ПОВНОМАСШТАБНОЇ АГРЕСІЇ РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ
6 вересня 2024 р. вихователькою Наталею САВЧЕНКО та класним керівником Іриною ГУНБІНОЮ були проведені батьківські збори 10-А класу ХФКС. Під час зібрання обговорювалися питання організованого початку нового навчального року 2024-2025.
На виконання рекомендацій Харківської обласної прокуратури педагогами також була проведена розʼяснювальна робота щодо попередження вчинення неповнолітніми особами кримінальних правопорушень, а саме: диверсій та інших дій, що підривають та дискредитують авторитет органів державної влади, перешкоджають законній діяльності ЗСУ та інших військових формувань в умовах повномасштабної агресії російської федерації, наголошено на неприпустимості участі учнів і учениць у роботі на користь агресора.
Останнім часом збільшується кількість спроб противника розгорнути мережу орієнтованих на молодь каналів у соцмережах і месенджерах, які закликають до вчинення диверсій та терактів. З метою недопущення залучення неповнолітніх до підривної діяльності спецслужб держави агресора, Міністерство культури та інформаційної політики України проводить інформаційну кампанію, щодо викриття таких спроб противника.
В міністерстві застерігають молодь та їхніх батьків і просять бути пильними, адже вчинення диверсій та терактів веде до невідворотності кримінальної відповідальності за їхнє скоєння. Кримінальна відповідальність згідно з українським законодавством настає з 14 років.
Вказані злочини можуть бути кваліфіковані відповідно до низки статей Кримінального кодексу України, за які передбачені суворі покарання. Зокрема, це можуть бути наступні статті:
Стаття 111 (Державна зрада) – карається позбавленням волі на строк 15 років або довічним позбавленням волі, з конфіскацією майна.
Стаття 113 (Диверсія, вчинена в умовах воєнного стану) – карається позбавленням волі на строк 15 років або довічним позбавленням волі, з конфіскацією майна.
Частина 2 статті 194 (Умисне знищення або пошкодження майна) – карається до 10 років позбавлення волі.
Водночас згідно з ч. 3 ст. 111 ККУ громадяни України, які на виконання злочинного завдання іноземної держави не вчинили ніяких дій і добровільно повідомили органам державної влади України про свій зв’язок з ними та про отримане завдання, звільняються від кримінальної відповідальності. Якщо отримали пропозицію скоєння диверсій за гроші чи отримали інформацію про вербування – повідомте поліцію за номером 102 або заповніть форму зворотного зв’язку на сайті кіберполіції https://ticket.cyberpolice.gov.ua

ПРЕВЕНТИВНИЙ ВИХОВНИЙ ЗАХІД «ВЕРБУВАННЯ ПІДЛІТКІВ ВОРОГОМ ДЛЯ СКОЄННЯ ДИВЕРСІЙ: ПОПЕРЕДЖАЄМО ПРО НЕБЕЗПЕКУ В ІНТЕРНЕТІ»

ПРЕВЕНТИВНИЙ ВИХОВНИЙ ЗАХІД «ВЕРБУВАННЯ ПІДЛІТКІВ ВОРОГОМ ДЛЯ СКОЄННЯ ДИВЕРСІЙ: ПОПЕРЕДЖАЄМО ПРО НЕБЕЗПЕКУ В ІНТЕРНЕТІ»

13 вересня 2024 р. вихователем Зоєю АМЕЛІНОЮ та класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ для учнів і учениць 9-Г класу був проведений превентивний виховний захід «Вербування підлітків ворогом для скоєння диверсій: попереджаємо про небезпеку в Інтернеті», спрямований на роз’яснення наслідків вчинення підлітками кримінальних правопорушень, які пов’язані зі скоєнням диверсій та терактів.

На захід була запрошена випускниця ХФКС 2015 року, капітан поліції, слідча слідчого Головного Управління Національної поліції в Харківській області Олена АНДРЄЄВА, яка надала інформацію про випадки протиправних дій підлітків в Харкові та області, ознайомила учнів і учениць з кримінальною відповідальністю, яка передбачена Кримінальним кодексом України за скоєння диверсійних завдань.

Педагоги зазначили, що Національна поліція України та Служба безпеки викрили схему російських спецслужб із вербування українських підлітків. З початку 2024 р., тобто протягом півроку, російська федерація з метою дестабілізації ситуації в Україні вербує підлітків віком від 13 до 18 років для використання у противоправних .діях. Через маніпуляції, психологічний тиск або грошову винагороду дітей намагаються залучити до виконання диверсійних завдань, зокрема підпалів автомобілів військовослужбовців ЗСУ. Для вербування ворог використовує усі можливі соціальні мережі, де є можливість здійснювати листування з користувачем. Переважна кількість таких контактів зараз відбувається в месенджері Тelegram.

Під час бесіди з вихованцями було з’ясовано, що дітям відомо про проблему вербування підлітків в Україні завдяки ЗМІ, з розмов з батьками та педагогами, зі спілкування з однолітками та оточуючими людьми. Разом обговорено тактику вербування українських дітей для скоєння диверсій, правила поведінки підлітків щодо небезпеки в Інтернеті, небезпеки листування з незнайомцями.

Вихованці дали оцінку конкретним випадкам противоправних дій підлітків, які були завербовані російськими спецслужбами, в окремих регіонах України (на Дніпропетровщині, Миколаївщині, в Києві, Одесі, Харкові та області).

Педагоги надали дітям поради як убезпечити себе від вербування та куди звертатися, якщо це сталося.

Завдання кожного педагогічного працівника ХФКС разом з батьками стежити за психологічним станом дітей, систематично проводити роз’яснювальну роботу про небезпеку вербування та наслідків скоєння протиправних дій.


ПРЕВЕНТИВНИЙ ЗАХІД З ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ «НЕБЕЗПЕКА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»

ПРЕВЕНТИВНИЙ ЗАХІД З ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ «НЕБЕЗПЕКА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»

11 вересня 2024 р. вихователькою Ольгою ГОРБЕНКО з метою підвищення рівня правосвідомості та правових знань учнів, формування культури цифрової поведінки, а також недопущення залучення неповнолітніх до злочинної співпраці з державою агресором за допомогою сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet для вихованців 8-А та 8-В класів коледжу був проведений превентивний захід з правового виховання «Небезпека у соціальних мережах».

В Україні сьогодні особливої гостроти набуває проблема попередження і подолання негативних проявів у поведінці дітей і молоді через складні умови повномасштабної агресії російської федерації, економічні й політичні суперечності, неврівноваженість соціальних процесів, загальну криміногенність суспільства. Разом з тим також спостерігається тенденція до залучення учнівської молоді через мережу інтернет до злочинних дій, зокрема до вчинення диверсій та терактів.

Важливим напрямком виховної роботи у ХФКС є цифрова освіта, що реалізується з врахуванням превентивного підходу і спрямована на запобігання формуванню в учнів і учениць проявам асоціальної поведінки як у мережі, так і у реальному житті.

Працюємо разом для здорового і щасливого майбутнього наших дітей!

Дякуємо Силам оборони України за можливість навчатися і навчати!

РОЗ'ЯСНЮВАЛЬНА РОБОТА ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ЗЛОЧИННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

РОЗ'ЯСНЮВАЛЬНА РОБОТА ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ЗЛОЧИННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

11 вересня 2024 р. вихователькою Іриною КОЛЕСНІК з метою запобігання випадків залучення молоді до злочинної діяльності, попередження злочинів з боку неповнолітніх, у тому числі недопущення залучення неповнолітніх до злочинної співпраці з державою агресором, за допомогою сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet для учнів і учениць 9-А, 9-В та 9-Г класів коледжу був проведений превентивний виховний захід – розʼяснювальна робота щодо необхідності дотримання правил суспільної поведінки в житті і у мережі інтернет, а також окреслено відповідальність за вчинення правопорушень.

Стан злочинності неповнолітніх багато у чому залежить від спільної превентивної роботи всіх учасників освітнього процесу. Тому разом обʼєднуємо наші зусилля для виховання правосвідомої молоді!

КОМПЛЕКСНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОЦІНКА РОЗВИТКУ ДИТИНИ

КОМПЛЕКСНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОЦІНКА РОЗВИТКУ ДИТИНИ

Інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) – це установа, яка створена з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі, у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та інших навчальних закладах, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти.

Інклюзивно-ресурсні центри:

  • проводять комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;
  • надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги;
  • забезпечують системний та кваліфікований супровід дитини з особливими освітніми потребами.

Інклюзивно-ресурсні центри є у всіх областях України, тож діти з особливими освітніми потребами та їхні батьки можуть отримати відповідні послуги за місцем проживання.

До інклюзивно-ресурсних центрів можуть звернутись батьки, які відчувають занепокоєння щодо розвитку дитини віком від 2 до 18 років, незалежно від наявності в дитини інвалідності чи встановленого діагнозу.

Комплексна  психолого-педагогічна оцінка та інші послуги ІРЦ можуть надаватись тільки на підставі заяви батьків. Жодна послуга інклюзивно-ресурсного центру не може бути надана у примусовому порядку чи за зверненням третіх осіб (учителів, вихователів тощо).

Що роблять інклюзивно-ресурсні центри:

  • Проводять комплексну оцінку з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.
  • Розробляють рекомендації щодо освітньої програми для дитини з особливими освітніми потребами.
  • Надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги.
  • Педагогічні працівники інклюзивно-ресурсних центрів беруть участь у роботі команд психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у школах і дитсадках.
  • Проводять моніторинг динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік.
  • Надають консультації та методичну допомогу вчителям і вихователям з питань організації інклюзивного навчання.
  • Консультують батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно зарахування до закладів освіти.
  • Надають психологічну допомогу, проводять бесіди з батьками (законними представниками) дітей з особливими освітніми потребами.

Що входить у комплексну оцінку розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі (комплексна оцінка проводиться індивідуально за такими напрямами):

  • оцінка фізичного розвитку дитини – визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо;
  • оцінка мовленнєвого розвитку дитини – визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури;
  • оцінка когнітивної сфери дитини – визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів: сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага;
  • оцінка емоційно-вольової сфери дитини – виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин;
  • оцінка освітньої діяльності дитини – визначення рівня сформованості знань, умінь, навичок відповідно до освітньої програми чи основних критеріїв формування вмінь і навичок дітей дошкільного віку.

У разі потреби фахівці інклюзивно-ресурсного центру можуть проводити комплексну оцінку за іншими напрямами, зокрема, визначення рівня соціальної адаптації, взаємовідносин із однолітками, дорослими.

Повторна комплексна оцінка фахівцями інклюзивно-ресурсного центру проводиться у разі:

  • переходу дитини з особливими освітніми потребами з дитячого садка до школи;
  • переходу дитини зі спеціального закладу освіти до інклюзивної форми навчання;
  • рекомендації команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами щодо наявності успіхів або труднощів у засвоєнні дитиною освітньої програми.

Психолого-педагогічні послуги – це групові та індивідуальні заняття, направлені на розвиток дитини з особливими освітніми потребами.

Корекційно-розвиткові послуги – це групові та індивідуальні заняття, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості дитини з особливими освітніми потребами, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.

Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги спрямовані на:

  • соціалізацію дітей з особливими освітніми потребами, розвиток їхньої самостійності та відповідних компетенцій;
  • розвиток навичок саморегуляції та саморозвитку дітей з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності, становлення особистості.

Урок патріотичного виховання у 9-Г класі

Урок патріотичного виховання у 9-Г класі

2 вересня 2024 р. вихователькою Зоєю АМЕЛІНОЮ та класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ для учнів і учениць 9-Г класу був проведений урок патріотичного виховання «Перемагає той, хто памʼятає!».

Під час заходи присутні переглянули ролик з привітаннями директора Приходько І.В. та заступниці директора з виховної роботи Мошенської Н.В. з початком нового навчального року.

Зважаючи на те, що протягом двох з половиною років ми живемо в умовах повномасштабного вторгнення російської федерації на територію суверенної незалежної України, сьогодні, як ніколи раніше, для кожного громадянина України важлива особиста небезпека. Педагоги нагадали вихованцям основні правила поведінки учнів під час дистанційного навчання в умовах правового режиму воєнного стану (під час повітряної тривоги, онлайн занять, на вулиці, у транспорті, в укриттях).

Разом з учнями пригадали основну історичну хронологію: що російсько-українська війна розпочалася 20 лютого 2014 р., а повномасштабне вторгнення російської федерації на територію України – 24 лютого 2022 р., 10 серпня поточного року минули десяті роковини завершення боїв за Іловайськ Донецької області.

Ознайомилися з меморіалом пам’яті ХФКС, згадали про випускників коледжу, які загинули у війні починаючи з 2014 р. і по сьогоднішній день, захищаючи Україну від російських загарбників. Ознайомили учнів з інформацією стосовно працівників і батьків здобувачів освіти ХФКС, які зараз боронять нашу рідну землю, українську державу, наших волонтерів.

Спільно пригадали, що 29 серпня в Україні відзначається День пам’яті загиблих в війні захисників України. Хвилиною мовчання вшанували пам’ять захисників і захисниць України, які загинули в жорстокій боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України.

Вебінар-практикум «Незламні, коли разом»

Вебінар-практикум «Незламні, коли разом»

5 вересня 2024 р. колектив виховної частини ХФКС взяли участь у роботі вебінару-практикуму «Незламні, коли разом». Програма підготовлена у рамках проєкту «СПІЛЬНА МЕТА. Проєкт підтримки родин військовослужбовців», що реалізується громадською організацією «Центр інноваційної освіти «Про.Світ» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Мета заходу: підвищити рівень професійної компетентності слухачів вебінару-практикуму щодо формування в учнів вміння надавати підтримку один одному, об’єднуватися задля досягнення спільної мети, що буде укріплювати їхню стресостійкість та витривалість.

Спікеркою заходу виступила програмна менеджерка ГО «Центр інноваційної освіти «Про.Світ», канд.іст.наук Тетяна КИТИЧЕНКО – вчителька історії, географії нашого коледжу.

Працюємо і розвиваємося для кращого майбутнього наших дітей!

Слава Україні! Вдячність Силам оборони України!

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС СИГНАЛУ ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ!

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС СИГНАЛУ ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ!
Нагадуємо всім учасникам освітнього процесу!
Будь обачливим сам і нагадай своїм близьким!
Неможна нехтувати сигналом повітряної тривоги!
Обовʼязково переходь у безпечне місце!

Всеукраїнський методологічний онлайн-семінар «Реформування системи фізичної культури у Новій українській школі та підвищення рівня рухової активності здобувачів освіти у 2024-2025 навчальному році»

Всеукраїнський методологічний онлайн-семінар «Реформування системи фізичної культури у Новій українській школі та підвищення рівня рухової активності здобувачів освіти у 2024-2025 навчальному році»
30 серпня 2024 р. заступниця директора з виховної роботи ХФКС Наталія МОШЕНСЬКА взяла участь у Всеукраїнському методологічному онлайн-семінарі «Реформування системи фізичної культури у Новій українській школі та підвищення рівня рухової активності здобувачів освіти у 2024-2025 навчальному році»
Організаторами заходу виступили Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», спортивні федерації.
Цікавою та змістовною була презентація діяльності Державної установи «Спорт для всіх» – головного реалізатора державної політики у сфері фізичної культури та масового спорту в Україні.
Підчас заходу обговорювалися питання сприяння реалізації державної політики та програм з питань розвитку фізичної культури; проведення просвітницької роботи з питань оздоровлення населення засобами фізичної культури і спорту; організації та проведення конкурсів, виступів, спортивних свят та інших фізкультурно-оздоровчих заходів. Особлива увага була зосереджена на необхідності внесення пропозицій щодо вдосконалення діючих та розроблення нових програм з питань розвитку фізичної культури і спорту, подання пропозицій щодо їх вдосконалення.

Виховна година у 9-Б класі «Наш клас. Закони життя»

Виховна година у 9-Б класі «Наш клас. Закони життя»

13 вересня 2024 р. вихователькою Ларисою ТРАЧ і класним керівником Тамарою ВАСЮКОВОЮ за участі учителя зі спорту Артема ЧЕРНЯЄВА для вихованців 9-Б класу відділення футболу ХФКС була проведена вихована година «Наш клас. Закони життя».

Виховна класна година – це спеціально організована ціннісно-орієнтована спільна комунікація педагогів та учнів, що сприяє формуванню в школярів системи ставлень до оточуючого світу, до людини, суспільства, праці, науки, спорту тощо та до самого себе.

Педагоги разом з хлопцями у дружній атмосфері діалогу обговорили поточні організаційні питання освітнього і тренувального процесів, виховної роботи у коледжі.

Метою зустрічі було: навчати учнів культурі спілкування, пошуку конструктивних способів вирішення проблемних ситуацій; сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі, налагодженню доброзичливих стосунків; виховувати в учнів повагу одне до одного, відповідальність за власні слова і вчинки.

Попри всі труднощі воєнного сьогодення та дистанційного навчання у Харківському фаховому коледжі ми шукаємо і знаходимо можливості для тісної живої взаємодії з нашими вихованцями. Разом – ми сила!

Виховний захід для учнів і учениць 7-А класу «Будьте обережні в мережі інтернет!»

Виховний захід для учнів і учениць 7-А класу «Будьте обережні в мережі інтернет!»

11 вересня 2024 р. вихователькою Світланою МОРОЗОВОЮ та класним керівником Вікторією ТАРАНОВОЮ з метою попередження залучення учнівської молоді до злочинної діяльності, у тому числі до співпраці з державою агресором, за допомогою сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet для учнів і учениць 7-А класу коледжу був проведений виховний захід «Будьте обережні в мережі інтернет!».

Ми живемо в епоху інформаційних технологій, які увійшли у життя кожного з нас. Одночасно розвиток сучасної глобальної мережі Інтернет дав поштовх у розвитку різного виду маніпуляцій та злочинних впливів на молодь.

Сумна статистика криміналістів свідчить про зростання протиправної поведінки молоді через залучення до скоєння злочинів в різноманітних соціальних мережах та месенджерах.

У ХФКС триває розʼяснювальна робота зі здобувачами освіти, що формує у дітей усвідомлення наслідків та недопущення участі у протиправних діях.

Заходи національно-патріотичного виховання у 7-А класі

Заходи національно-патріотичного виховання у 7-А класі
29 серпня і 2 вересня 2024 р. вихователькою Світланою МОРОЗОВОЮ і класним керівником Вікторією ТАРАНОВОЮ для учнів і учениць 7-А класу були проведені заходи з національно-патріотичного виховання, а саме: долучення до Всеукраїнської акції «Сонях», що організована з метою гідного вшанування памʼяті військовослужбовців і учасників добровольчих формувань, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, увічнення їх героїзму, зміцнення патріотичного духу, та перший урок на тему «Перемагає той, хто памʼятає!».
Саме 29 серпня у 2014 р. в ході російсько-української війни та Іловайської операції відбувся потужний прорив української групи військ з російського оточення, де проявився масовий героїзм добровольців і військових та загинула найбільша кількість українських воїнів. Ті трагічні події російсько-української війни розгорталися на сході України на полях соняхів, які вже поспіли. І саме під цими соняхами сотні захисників України в боротьбі з ворогом поклали своє життя на вівтар свободи та незалежності нашої країни. Саме тому сонях є символом Дня пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України.
Памʼятаймо подвиг кожного нашого захисника, кожного нашого героя!
Слава Україні!
Героям слава!

Перший урок у 8-Б класі «Перемагає той, хто пам’ятає»

Перший урок у 8-Б класі «Перемагає той, хто пам’ятає»
2 вересня 2024 року класним керівником Мариною ОЛЕЙНИКОВОЮ та вихователем Раїсою КРОХОЮ був проведений перший урок у 8- б класі на тему «Перемагає той, хто пам’ятає!» Під час уроку разом з дітьми переглянули святкове привітання директора, а також вшанували хвилиною мовчання захисників та захисниць, які загинули під час війни. Особливу увагу звернули на випускників ХФКС, які загинули з 2014 по сьогодення. Переглянули електронний меморіал пам’яті. Також згадали працівників ХФКС та батьків учнів, які боронять нашу землю зараз.
Також наголосили на дотриманні техніки безпеки та поводження під час повітряної тривоги!
Дякуємо нашим Силам оборони України за можливість жити та навчатися.
Все буде Україна! Разом до Перемоги!

Перший урок у 10-В класі «Перемагає той, хто памʼятає!» (Vincit qui meminit)

Перший урок у 10-В класі «Перемагає той, хто памʼятає!» (Vincit qui meminit)

2 вересня 2024 р. вихователькою Олесею ЖУК та класним керівником Тетяною ГУСЄВОЮ був проведений перший урок для учнів і учениць 10-В класу на тему «Перемагає той, хто памʼятає!» (Vincit qui meminit). Під час уроку педагоги разом з дітьми згадали захисників України, які загинули у боротьбі за незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, обговорили основні події російсько-української війни до повномасштабного вторгнення та після.

До уваги вихованців і вихованок був інтерактивний квест «У пошуках скарбів України» та інтерактивна гра Kahoot! «10 цікавих фактів про Україну».

Наприкінці заняття всі долучилися до вправи «Я бажаю ...» та поділилися з присутніми своїми мріями, сподіваннями та побажаннями на новий навчальний рік.

Знову і знову вклоняємо голови у шані та дякуємо Силам оборони України за можливість жити, навчатися і навчати!

Віримо у Перемогу!

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ ВИХОВНОЇ ЧАСТИНИ ХФКС: ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНА НАРАДА від 30.08.2024

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ ВИХОВНОЇ ЧАСТИНИ ХФКС: ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНА НАРАДА від 30.08.2024
30 серпня 2024 р. в online-форматі з використанням сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet відбулося планове засідання методичного обʼєднання виховної частини ХФКС.
Під час зустрічі були обговорені наступні питання:
1. Організований початок нового навчального року 2024-2025 н.р.: актуальні нормативні документи для організації роботи у закладі освіти, огляд основних змістовних ліній виховної роботи.
2. Режимні вимоги та робоча дисципліна в умовах дистанційного формату роботи під час дії військового стану в Україні.
3. Творчий портрет педагога, що атестується: самоосвіта у міжатестаційний період, оформлення портфоліо педагогічного працівника.
4. Затвердження нової проблемної теми роботи виховної частини.
5. Роз’яснювальна робота щодо попередження (недопущення) випадків булінгу (цькування) \ кібербулінгу здобувачів освіти та своєчасне повідомлення в разі підозри адміністрації ХФКС.
6. Бесіда «Про взаємодопомогу в класі та недопущення випадків булінгу (цькування) \ кібербулінгу».
7. Сучасний вихователь – трансформація формули роботи в умовах Нової української школи.
Заступниця директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА нагадала присутнім основні положення регіональної програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2024-2028 рр., затвердженої рішенням ХХІ сесії VIII скликання Харківської обласної ради.
Методист виховної частини Наталія АНДРІЄВСЬКА зосередила увагу присутніх на важливості ретельного статистичного обліку здобувачів освіти з числа пільгового контингенту згідно вимог чинного законодавства.
На засідання була запрошена програмна менеджерка ГО «Центр інноваційної освіти «Про.Світ», канд.іст.наук Тетяна КИТИЧЕНКО, яка анонсувала проведення та запросила до участі у вебінарі-практикумі «Незламні, коли разом», на якому планується презентація сценаріїв проведення виховних занять для учнів різних вікових категорій.

Наша адреса

61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3
e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua    

Подзвонити нам

(057) 763-21-51
ХФСПК © 2014-2021
Сайт создан "G-Studio"