Методична робота
Виховна година-роздум з елементами тренінгу «Торгівля людьми в умовах війни: як не стати жертвою?»

Детальніше
Виховна година-застереження «Людина – не товар! Цінність людського життя – не предмет торгівлі!»

Детальніше
Урок інформаційної безпеки (онлайн-квест з безпечного працевлаштування) «БУДЬ УВАЖНИМ У МЕРЕЖІ! ЗНАЙ САМ – РОЗПОВІДАЙ ІНШИМ!»

Детальніше
Година спілкування «Чи знаєш ти про небезпеку?!»

Детальніше
ЩИРА ПОДЯКА ЗА ГУМАНІТАРНУ ДОПОМОГУ!

Детальніше
ОЛІМПІЙСЬКИЙ УРОК В 9-Г КЛАСІ «ОЛІМПІЙСЬКА СЛАВА ХАРКІВЩИНИ»

Детальніше
V Міжнародний урок доброти «Щаслива лапа»

Детальніше
Батьківські збори в 7-А класі
Детальніше
Всеукраїнський освітній двиг «Незламні, коли разом» у ХФКС

Детальніше
18-та Міжнародна конференція «Безпека дітей і молоді в інтернеті» (18. Międzynarodowa Konferencja «Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie»)

24-25 вересня 2024 р. заступниця директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА і вчителька біології та основ здоровʼя Тетяна ГУСЄВА з метою підвищення кваліфікації з питань інклюзивної освіти, протидії булінгу (кібербулінгу), рівня цифрової грамотності та ознайомлення з європейським педагогічним досвідом у сфері кібербезпеки взяли участь у 18-тій Міжнародній конференції «Безпека дітей і молоді в інтернеті» (18. Międzynarodowa Konferencja «Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie»), яка проходила у м. Варшава, Польща (Warszawa, Polska).
Цей захід є найбільшою циклічною подією у Польщі щодо безпеки дітей в інтернеті та адресований представникам закладів освіти, неурядових організацій, державного управління, юстиції та інтернет-індустрії. Організаторами конференції є: Польський центр програми безпечного інтернету, Національний дослідницький інститут NASK та Фундація Empowering Children. Фінансується з Фонду правосуддя, яким керує Міністр юстиції, співфінансується Європейським Союзом.
Під час роботи конференції розглядалися наступні питання:
-
інтернет і психічне здоровʼя дітей: погляд остатнього десятиріччя;
-
дилеми цифрової епохи: як сучасні технології впливають на успішність і психічне здоровʼя молоді;
-
інтеграція сучасних технологій в освітній процес;
-
взаємозвʼязок між родинною динамікою та розвитком поведінкових залежностей (залежність від інтернету, компʼютерних ігор або телефону);
-
як уникнути комунікативних рифів у новій реальності: проблема побудови авторитету на основі контакту, а також наданню зворотного зв’язку, встановленню емпатичних кордонів та підтримці молодих людей у комунікаційних викликах цифрового світу;
-
яких помилок ми припускаємо реалізовуючи медіаосвіту;
-
проблематика використання смартфонів учнями у школі;
-
школа, відкрита до різноманітності: як побудувати інклюзивну спільноту та підтримувати альянс однолітків
-
як подбати про цифрове благополуччя дитини в перші роки її життя;
-
справжні злочини у віртуальному світі;
-
практики безпечного та конструктивного використання інтернету;
-
запровадження позитивних наративів як дієвої альтернативи мові ворожнечі та ненависті;
-
аналіз загроз і потенціал штучного інтелекту як «другого вчителя» в класі;
-
виявлення та захист дітей, які особливо вразливі до онлайн-ризиків;
-
булінг і кібербулінг у шкільному контексті: розуміння для запобігання та втручання;
-
історія штучного інтелекту та цифрового сексуального насильства;
-
публікація дитячих фотографій в інтернеті.
Детальніше
Виховна година у 9-Б класі

20 вересня 2024 р. вихователькою Ларисою ТРАЧ і класним керівником Тамарою ВАСЮКОВОЮ за участі учителя зі спорту Артема ЧЕРНЯЄВА для вихованців 9-Б класу відділення футболу ХФКС за допомогою сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet була проведена інструктивно-організаційна вихована година.
Педагоги разом з учнями обговорили питання освітнього процесу, стан поточної успішності хлопців. Учителем зі спорту було анонсовано план тренувань на наступний навчальний тиждень. Вихователькою була проведена бесіда-інструктаж щодо правил поведінки під час сигналу повітряної тривоги та дії учасників освітнього процесу під час вибухів.
Детальніше
Батьківські збори в 9-Г класі

20 вересня 2024 р. класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ та вихователькою Зоєю АМЕЛІНОЮ за участі учителя зі спорту відділення дзюдо Олександра КУРЦЕВА були проведені батьківські збори в 9-Г класі.
Під час зборів Вікторія Григорівна детально розповіла батькам про організацію дистанційного навчання в ХФКС в умовах війни (структура 2024-2025 н.р., правила поведінки учнів і учениць під час онлайн занять), надала поради батькам як допомогти дітям успішно навчатися в умовах дистанційного формату освітнього процесу. Також ознайомила батьків з рекомендаціями практичного психолога коледжу Людмили ШЕВЧЕНКО щодо надання психологічної підтримки та подолання стресу у підлітків в умовах воєнного стану.
Зоя Іллівна ознайомила присутніх з правилами кібербезпеки для дітей під час війни, окреслила інтернет-ризики для дітей, зазначила правила безпечного поводження у мережі. Зосередила увагу присутніх на проблемі інтернет залежності та шляхах її подолання, небезпеці спілкування дітей з незнайомцями. Провела роз’яснювальну роботу серед батьків щодо попередження залучення учнівської молоді до протиправної діяльності, спрямованої на вчинення диверсій, терактів, зокрема підпалів техніки військовослужбовців ЗСУ. Надала батькам поради як допомогти підліткам убезпечити себе від вербування.
Олександр Сергійович розповів про особливості навчання на спортивному відділенні дзюдо.
Педагоги разом з батьками визначили шляхи співпраці та взаємодії щодо створення сприятливих умов для вихованців класу з метою підвищення рівня спортивної майстерності учнів і учениць, успішного навчання в умовах війни, надання підтримки і допомоги у скрутний час.
Детальніше
УРОК-ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО ДНЯ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ «УКРАЇНСЬКИЙ ХАРКІВ – ЗАЛІЗОБЕТОН!»

Рішенням Харківської обласної ради V скликання від 29 жовтня 2009 р. №1412-V «Про відзначення Дня Харківської області» визначено 1765 рік як рік заснування на теренах Слобожанщини першого адміністративно-територіального утворення із центром у м. Харкові – прообразу Харківської області.
З метою увічнення пам’ятної дати, сприяння розвитку патріотизму, популяризації досягнень як окремих працівників Харківщини, так і трудових колективів, а також підвищення іміджу області, депутатами започатковано святкування Дня Харківської області.
Датою щорічного святкування визначено 19 вересня, оскільки в цей день у 1943 році територія Харківщини була остаточно звільнена від нацистських загарбників, що стало початком відродження області.
Вперше широке відзначення Дня області відбулося в усіх її куточках 18-19 вересня 2010 року з нагоди 245 річниці від дня утворення.
У ХФКС до визначної дати регіону вихователькою Олесею ЖУК був проведений загальний урок-презентація до Дня Харківської області «Український Харків – залізобетон!».
Знаємо історію своєї малої Батьківщини і пишаємося нею!
КРАІЛ попереджає про ризики азартних ігор

Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей (КРАІЛ) звертає увагу громадськості на небезпеку, повʼязану з азартними іграми.
Азартні ігри можуть здаватися захопливими, але вони несуть значні ризики для фізичного, психологічного та соціального стану не лише гравця, а і його близького оточення. Особливу небезпеку становить можливість розвитку ігрової залежності (лудоманії), яка офіційно визнана Всесвітньою організацією охорони здоровʼя психічним розладом.
Важливо памʼятати, що в Україні участь в азартних іграх дозволена лише з 21 року. Крім того, гра в незаконних азартних іграх не лише несе додаткові ризики, але й тягне за собою адміністративну відповідальність.
КРАІЛ закликає всіх бути обачними та відповідально ставитися до азартних ігор. Якщо ви або ваші близькі потребують допомоги, звертайтеся на безкоштовну гарячу лінію КРАІЛ за номером 0 800 50 13 77 або на офіційну електронну скриньку zvernennya@gc.gov.ua.
Памʼятайте: азартні ігри – це не спосіб заробітку, а лише вид розваги, який може мати серйозні наслідки.
РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНА РОБОТА СЕРЕД БАТЬКІВ ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗАЛУЧЕННЯ МОЛОДІ ДО ДІЯЛЬНОСТІ, СПРЯМОВАНОЇ НА ВЧИНЕННЯ ДИВЕРСІЙ ТА ІНШИХ ДІЙ, ЩО ПІДРИВАЮТЬ ТА ДИСКРЕДИТУЮТЬ АВТОРИТЕТ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ПЕРЕШКОДЖАЮТЬ ЗАКОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗСУ ТА ІНШИХ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ В УМОВАХ ПОВНОМАСШТАБНОЇ АГРЕСІЇ РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ

Детальніше
ПРЕВЕНТИВНИЙ ВИХОВНИЙ ЗАХІД «ВЕРБУВАННЯ ПІДЛІТКІВ ВОРОГОМ ДЛЯ СКОЄННЯ ДИВЕРСІЙ: ПОПЕРЕДЖАЄМО ПРО НЕБЕЗПЕКУ В ІНТЕРНЕТІ»

13 вересня 2024 р. вихователем Зоєю АМЕЛІНОЮ та класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ для учнів і учениць 9-Г класу був проведений превентивний виховний захід «Вербування підлітків ворогом для скоєння диверсій: попереджаємо про небезпеку в Інтернеті», спрямований на роз’яснення наслідків вчинення підлітками кримінальних правопорушень, які пов’язані зі скоєнням диверсій та терактів.
На захід була запрошена випускниця ХФКС 2015 року, капітан поліції, слідча слідчого Головного Управління Національної поліції в Харківській області Олена АНДРЄЄВА, яка надала інформацію про випадки протиправних дій підлітків в Харкові та області, ознайомила учнів і учениць з кримінальною відповідальністю, яка передбачена Кримінальним кодексом України за скоєння диверсійних завдань.
Педагоги зазначили, що Національна поліція України та Служба безпеки викрили схему російських спецслужб із вербування українських підлітків. З початку 2024 р., тобто протягом півроку, російська федерація з метою дестабілізації ситуації в Україні вербує підлітків віком від 13 до 18 років для використання у противоправних .діях. Через маніпуляції, психологічний тиск або грошову винагороду дітей намагаються залучити до виконання диверсійних завдань, зокрема підпалів автомобілів військовослужбовців ЗСУ. Для вербування ворог використовує усі можливі соціальні мережі, де є можливість здійснювати листування з користувачем. Переважна кількість таких контактів зараз відбувається в месенджері Тelegram.
Під час бесіди з вихованцями було з’ясовано, що дітям відомо про проблему вербування підлітків в Україні завдяки ЗМІ, з розмов з батьками та педагогами, зі спілкування з однолітками та оточуючими людьми. Разом обговорено тактику вербування українських дітей для скоєння диверсій, правила поведінки підлітків щодо небезпеки в Інтернеті, небезпеки листування з незнайомцями.
Вихованці дали оцінку конкретним випадкам противоправних дій підлітків, які були завербовані російськими спецслужбами, в окремих регіонах України (на Дніпропетровщині, Миколаївщині, в Києві, Одесі, Харкові та області).
Педагоги надали дітям поради як убезпечити себе від вербування та куди звертатися, якщо це сталося.
Завдання кожного педагогічного працівника ХФКС разом з батьками стежити за психологічним станом дітей, систематично проводити роз’яснювальну роботу про небезпеку вербування та наслідків скоєння протиправних дій.
Детальніше
ПРЕВЕНТИВНИЙ ЗАХІД З ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ «НЕБЕЗПЕКА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»

11 вересня 2024 р. вихователькою Ольгою ГОРБЕНКО з метою підвищення рівня правосвідомості та правових знань учнів, формування культури цифрової поведінки, а також недопущення залучення неповнолітніх до злочинної співпраці з державою агресором за допомогою сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet для вихованців 8-А та 8-В класів коледжу був проведений превентивний захід з правового виховання «Небезпека у соціальних мережах».
В Україні сьогодні особливої гостроти набуває проблема попередження і подолання негативних проявів у поведінці дітей і молоді через складні умови повномасштабної агресії російської федерації, економічні й політичні суперечності, неврівноваженість соціальних процесів, загальну криміногенність суспільства. Разом з тим також спостерігається тенденція до залучення учнівської молоді через мережу інтернет до злочинних дій, зокрема до вчинення диверсій та терактів.
Важливим напрямком виховної роботи у ХФКС є цифрова освіта, що реалізується з врахуванням превентивного підходу і спрямована на запобігання формуванню в учнів і учениць проявам асоціальної поведінки як у мережі, так і у реальному житті.
Працюємо разом для здорового і щасливого майбутнього наших дітей!
Дякуємо Силам оборони України за можливість навчатися і навчати!
Детальніше
РОЗ'ЯСНЮВАЛЬНА РОБОТА ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ЗЛОЧИННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

11 вересня 2024 р. вихователькою Іриною КОЛЕСНІК з метою запобігання випадків залучення молоді до злочинної діяльності, попередження злочинів з боку неповнолітніх, у тому числі недопущення залучення неповнолітніх до злочинної співпраці з державою агресором, за допомогою сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet для учнів і учениць 9-А, 9-В та 9-Г класів коледжу був проведений превентивний виховний захід – розʼяснювальна робота щодо необхідності дотримання правил суспільної поведінки в житті і у мережі інтернет, а також окреслено відповідальність за вчинення правопорушень.
Стан злочинності неповнолітніх багато у чому залежить від спільної превентивної роботи всіх учасників освітнього процесу. Тому разом обʼєднуємо наші зусилля для виховання правосвідомої молоді!
Детальніше
КОМПЛЕКСНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОЦІНКА РОЗВИТКУ ДИТИНИ

Інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) – це установа, яка створена з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі, у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та інших навчальних закладах, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти.
Інклюзивно-ресурсні центри:
-
проводять комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;
-
надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги;
-
забезпечують системний та кваліфікований супровід дитини з особливими освітніми потребами.
Інклюзивно-ресурсні центри є у всіх областях України, тож діти з особливими освітніми потребами та їхні батьки можуть отримати відповідні послуги за місцем проживання.
До інклюзивно-ресурсних центрів можуть звернутись батьки, які відчувають занепокоєння щодо розвитку дитини віком від 2 до 18 років, незалежно від наявності в дитини інвалідності чи встановленого діагнозу.
Комплексна психолого-педагогічна оцінка та інші послуги ІРЦ можуть надаватись тільки на підставі заяви батьків. Жодна послуга інклюзивно-ресурсного центру не може бути надана у примусовому порядку чи за зверненням третіх осіб (учителів, вихователів тощо).
Що роблять інклюзивно-ресурсні центри:
-
Проводять комплексну оцінку з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.
-
Розробляють рекомендації щодо освітньої програми для дитини з особливими освітніми потребами.
-
Надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги.
-
Педагогічні працівники інклюзивно-ресурсних центрів беруть участь у роботі команд психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у школах і дитсадках.
-
Проводять моніторинг динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік.
-
Надають консультації та методичну допомогу вчителям і вихователям з питань організації інклюзивного навчання.
-
Консультують батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно зарахування до закладів освіти.
-
Надають психологічну допомогу, проводять бесіди з батьками (законними представниками) дітей з особливими освітніми потребами.
Що входить у комплексну оцінку розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі (комплексна оцінка проводиться індивідуально за такими напрямами):
-
оцінка фізичного розвитку дитини – визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо;
-
оцінка мовленнєвого розвитку дитини – визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури;
-
оцінка когнітивної сфери дитини – визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів: сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага;
-
оцінка емоційно-вольової сфери дитини – виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин;
-
оцінка освітньої діяльності дитини – визначення рівня сформованості знань, умінь, навичок відповідно до освітньої програми чи основних критеріїв формування вмінь і навичок дітей дошкільного віку.
У разі потреби фахівці інклюзивно-ресурсного центру можуть проводити комплексну оцінку за іншими напрямами, зокрема, визначення рівня соціальної адаптації, взаємовідносин із однолітками, дорослими.
Повторна комплексна оцінка фахівцями інклюзивно-ресурсного центру проводиться у разі:
-
переходу дитини з особливими освітніми потребами з дитячого садка до школи;
-
переходу дитини зі спеціального закладу освіти до інклюзивної форми навчання;
-
рекомендації команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами щодо наявності успіхів або труднощів у засвоєнні дитиною освітньої програми.
Психолого-педагогічні послуги – це групові та індивідуальні заняття, направлені на розвиток дитини з особливими освітніми потребами.
Корекційно-розвиткові послуги – це групові та індивідуальні заняття, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості дитини з особливими освітніми потребами, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.
Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги спрямовані на:
-
соціалізацію дітей з особливими освітніми потребами, розвиток їхньої самостійності та відповідних компетенцій;
-
розвиток навичок саморегуляції та саморозвитку дітей з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності, становлення особистості.
Урок патріотичного виховання у 9-Г класі

2 вересня 2024 р. вихователькою Зоєю АМЕЛІНОЮ та класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ для учнів і учениць 9-Г класу був проведений урок патріотичного виховання «Перемагає той, хто памʼятає!».
Під час заходи присутні переглянули ролик з привітаннями директора Приходько І.В. та заступниці директора з виховної роботи Мошенської Н.В. з початком нового навчального року.
Зважаючи на те, що протягом двох з половиною років ми живемо в умовах повномасштабного вторгнення російської федерації на територію суверенної незалежної України, сьогодні, як ніколи раніше, для кожного громадянина України важлива особиста небезпека. Педагоги нагадали вихованцям основні правила поведінки учнів під час дистанційного навчання в умовах правового режиму воєнного стану (під час повітряної тривоги, онлайн занять, на вулиці, у транспорті, в укриттях).
Разом з учнями пригадали основну історичну хронологію: що російсько-українська війна розпочалася 20 лютого 2014 р., а повномасштабне вторгнення російської федерації на територію України – 24 лютого 2022 р., 10 серпня поточного року минули десяті роковини завершення боїв за Іловайськ Донецької області.
Ознайомилися з меморіалом пам’яті ХФКС, згадали про випускників коледжу, які загинули у війні починаючи з 2014 р. і по сьогоднішній день, захищаючи Україну від російських загарбників. Ознайомили учнів з інформацією стосовно працівників і батьків здобувачів освіти ХФКС, які зараз боронять нашу рідну землю, українську державу, наших волонтерів.
Спільно пригадали, що 29 серпня в Україні відзначається День пам’яті загиблих в війні захисників України. Хвилиною мовчання вшанували пам’ять захисників і захисниць України, які загинули в жорстокій боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України.
Детальніше
Вебінар-практикум «Незламні, коли разом»

5 вересня 2024 р. колектив виховної частини ХФКС взяли участь у роботі вебінару-практикуму «Незламні, коли разом». Програма підготовлена у рамках проєкту «СПІЛЬНА МЕТА. Проєкт підтримки родин військовослужбовців», що реалізується громадською організацією «Центр інноваційної освіти «Про.Світ» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».
Мета заходу: підвищити рівень професійної компетентності слухачів вебінару-практикуму щодо формування в учнів вміння надавати підтримку один одному, об’єднуватися задля досягнення спільної мети, що буде укріплювати їхню стресостійкість та витривалість.
Спікеркою заходу виступила програмна менеджерка ГО «Центр інноваційної освіти «Про.Світ», канд.іст.наук Тетяна КИТИЧЕНКО – вчителька історії, географії нашого коледжу.
Працюємо і розвиваємося для кращого майбутнього наших дітей!
Слава Україні! Вдячність Силам оборони України!
Детальніше
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС СИГНАЛУ ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ!

Детальніше
Всеукраїнський методологічний онлайн-семінар «Реформування системи фізичної культури у Новій українській школі та підвищення рівня рухової активності здобувачів освіти у 2024-2025 навчальному році»

Детальніше
Виховна година у 9-Б класі «Наш клас. Закони життя»

13 вересня 2024 р. вихователькою Ларисою ТРАЧ і класним керівником Тамарою ВАСЮКОВОЮ за участі учителя зі спорту Артема ЧЕРНЯЄВА для вихованців 9-Б класу відділення футболу ХФКС була проведена вихована година «Наш клас. Закони життя».
Виховна класна година – це спеціально організована ціннісно-орієнтована спільна комунікація педагогів та учнів, що сприяє формуванню в школярів системи ставлень до оточуючого світу, до людини, суспільства, праці, науки, спорту тощо та до самого себе.
Педагоги разом з хлопцями у дружній атмосфері діалогу обговорили поточні організаційні питання освітнього і тренувального процесів, виховної роботи у коледжі.
Метою зустрічі було: навчати учнів культурі спілкування, пошуку конструктивних способів вирішення проблемних ситуацій; сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі, налагодженню доброзичливих стосунків; виховувати в учнів повагу одне до одного, відповідальність за власні слова і вчинки.
Попри всі труднощі воєнного сьогодення та дистанційного навчання у Харківському фаховому коледжі ми шукаємо і знаходимо можливості для тісної живої взаємодії з нашими вихованцями. Разом – ми сила!
Детальніше
Виховний захід для учнів і учениць 7-А класу «Будьте обережні в мережі інтернет!»

11 вересня 2024 р. вихователькою Світланою МОРОЗОВОЮ та класним керівником Вікторією ТАРАНОВОЮ з метою попередження залучення учнівської молоді до злочинної діяльності, у тому числі до співпраці з державою агресором, за допомогою сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet для учнів і учениць 7-А класу коледжу був проведений виховний захід «Будьте обережні в мережі інтернет!».
Ми живемо в епоху інформаційних технологій, які увійшли у життя кожного з нас. Одночасно розвиток сучасної глобальної мережі Інтернет дав поштовх у розвитку різного виду маніпуляцій та злочинних впливів на молодь.
Сумна статистика криміналістів свідчить про зростання протиправної поведінки молоді через залучення до скоєння злочинів в різноманітних соціальних мережах та месенджерах.
У ХФКС триває розʼяснювальна робота зі здобувачами освіти, що формує у дітей усвідомлення наслідків та недопущення участі у протиправних діях.
Детальніше
Заходи національно-патріотичного виховання у 7-А класі

Детальніше
Перший урок у 8-Б класі «Перемагає той, хто пам’ятає»

Детальніше
Перший урок у 10-В класі «Перемагає той, хто памʼятає!» (Vincit qui meminit)

2 вересня 2024 р. вихователькою Олесею ЖУК та класним керівником Тетяною ГУСЄВОЮ був проведений перший урок для учнів і учениць 10-В класу на тему «Перемагає той, хто памʼятає!» (Vincit qui meminit). Під час уроку педагоги разом з дітьми згадали захисників України, які загинули у боротьбі за незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, обговорили основні події російсько-української війни до повномасштабного вторгнення та після.
До уваги вихованців і вихованок був інтерактивний квест «У пошуках скарбів України» та інтерактивна гра Kahoot! «10 цікавих фактів про Україну».
Наприкінці заняття всі долучилися до вправи «Я бажаю ...» та поділилися з присутніми своїми мріями, сподіваннями та побажаннями на новий навчальний рік.
Знову і знову вклоняємо голови у шані та дякуємо Силам оборони України за можливість жити, навчатися і навчати!
Віримо у Перемогу!
Детальніше
ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ ВИХОВНОЇ ЧАСТИНИ ХФКС: ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНА НАРАДА від 30.08.2024

Під час зустрічі були обговорені наступні питання:
1. Організований початок нового навчального року 2024-2025 н.р.: актуальні нормативні документи для організації роботи у закладі освіти, огляд основних змістовних ліній виховної роботи.
2. Режимні вимоги та робоча дисципліна в умовах дистанційного формату роботи під час дії військового стану в Україні.
3. Творчий портрет педагога, що атестується: самоосвіта у міжатестаційний період, оформлення портфоліо педагогічного працівника.
4. Затвердження нової проблемної теми роботи виховної частини.
5. Роз’яснювальна робота щодо попередження (недопущення) випадків булінгу (цькування) \ кібербулінгу здобувачів освіти та своєчасне повідомлення в разі підозри адміністрації ХФКС.
6. Бесіда «Про взаємодопомогу в класі та недопущення випадків булінгу (цькування) \ кібербулінгу».
7. Сучасний вихователь – трансформація формули роботи в умовах Нової української школи.
Заступниця директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА нагадала присутнім основні положення регіональної програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2024-2028 рр., затвердженої рішенням ХХІ сесії VIII скликання Харківської обласної ради.
Методист виховної частини Наталія АНДРІЄВСЬКА зосередила увагу присутніх на важливості ретельного статистичного обліку здобувачів освіти з числа пільгового контингенту згідно вимог чинного законодавства.
На засідання була запрошена програмна менеджерка ГО «Центр інноваційної освіти «Про.Світ», канд.іст.наук Тетяна КИТИЧЕНКО, яка анонсувала проведення та запросила до участі у вебінарі-практикумі «Незламні, коли разом», на якому планується презентація сценаріїв проведення виховних занять для учнів різних вікових категорій.
Детальніше