Конкурс від «Кarazin Media School» для школярів 7-10 класів «ПостКарантинні роздуми 2020»: досвід навчальної роботи з інформатики в ХДВУФК №1 за дистанційною формою
Так, учителем інформатики Мошенською Н.В. під час викладання за дистанційною формою, в рамках індивідуалізованого підходу до вихованців, учням 8-х класів було запропоновано у якості узагальнюючого залікового завдання з предмету розробити та створити засобами мультимедіа проєкт-візуалізацію на тему освітньої діяльності учнів під час карантину. Завдання передбачало реалізацію застосування вмінь і навичок, здобутих під час опанування тем «Опрацювання текстових даних», «Створення, редагування та форматування графічних об’єктів у текстовому документі», «Стильове оформлення текстового документа, що містить об’єкти різних типів», «Опрацювання об’єктів мультимедіа», «Формати аудіо- та відеофайлів», «Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа», «Побудова аудіо- та відеоряду», «Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів», «Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті» та ін..
Особливо цікавими стали проєкт на тему «Фейки» учня 8-Б класу Воронова Максима та проєкт «Життя дзюдоїста» учня 8-А класу Жури Данила.
Проєкт «Життя дзюдоїста» Жури Данила був направлений до участі у конкурсі від «Кarazin Media School» ХНУ ім. В.Н. Каразіна для школярів 7-10 «ПостКарантинні роздуми 2020». Участь у конкурсі сприятиме підвищенню рівня зацікавленості учнів навчальним предметом, а також популяризації нашого закладу освіти.
Бажаємо успіхів та перемоги Данилу!