тел./ факс (057) 763-21-51     |    61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3     |  e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua
Харківський фаховий коледж спорту
Харківський фаховий коледж спорту

7-11 класи

7-11 класи методична робота

ПРЕВЕНТИВНИЙ ЗАХІД «БЛЕКАУТ В УКРАЇНІ: ПРАВИЛА ВИЖИВАННЯ» У ХФКС

ПРЕВЕНТИВНИЙ ЗАХІД «БЛЕКАУТ В УКРАЇНІ: ПРАВИЛА ВИЖИВАННЯ» У ХФКС

Країна-агресор росія продовжує обстрілювати об’єкти критичної інфраструктури України і вимушені відключення електрики вже стали для українців повсякденністю. У будь-який момент все може стати ще гірше, у тому числі, не виключений сценарій, за якого станеться повний блекаут.

За умови повного відключення від електроенергії потрібно оволодіти хоча б мінімальними навичками виживання у таких умовах ще до того, як усе почнеться.

Повністю або частково заблокованими можуть бути постачання електроенергії, води, газу, тепла, робота телефонного, мобільного зв’язку, Інтернету, банкоматів та банківських терміналів, магазинів та аптек.

Онлайн-урок з мінної безпеки за участі пса Патрона, Дмитра Монатіка та рятувальника Державної служби України з надзвичайних ситуацій (ДСНС)

ВИХОВУЮЧИ – НАВЧАЄМО, НАВЧАЮЧИ – ВИХОВУЄМО: НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ІНФОРМАТИКИ У ХФКС ДО ДНЯ ЗАХИСНИКІВ І ЗАХИСНИЦЬ УКРАЇНИ

ВИХОВУЮЧИ – НАВЧАЄМО, НАВЧАЮЧИ – ВИХОВУЄМО: НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ІНФОРМАТИКИ У ХФКС ДО ДНЯ ЗАХИСНИКІВ І ЗАХИСНИЦЬ УКРАЇНИ
Сучасні вимоги та виклики до роботи вчителя мають розширювати викладацьку роль не тільки у сутності інформації, але й і у формі її передачі учню. Виходячи із задач сучасної школи, провідним принципом вдосконалення методичної системи навчання є гуманізація освіти, особистісна орієнтація навчання, тобто урахування специфіки змісту предмету, який викладається, та актуального стану оточення усіх учасників освітнього процесу. Сучасні освітні технології розглядають процес навчання на рівні безпосередньої дії на учнів, бо навчання нерозривно пов’язано з практикою, з буденним життям людини.
Так, наприклад, сучасне мистецтво може стати потужним дидактичним інструментом при вивченні такої технічної дисципліни як інформатика.

ПРЕВЕНТИВНИЙ ЗАХІД «ПОРЯДОК ДІЙ ПРИ РАДІАЦІЙНІЙ НЕБЕЗПЕЦІ» У ХФКС

ПРЕВЕНТИВНИЙ ЗАХІД «ПОРЯДОК ДІЙ ПРИ РАДІАЦІЙНІЙ НЕБЕЗПЕЦІ» У ХФКС

Чи знає кожен із нас, як діяти у разі надзвичайної ситуації? Чи знаєте ви правила, які можуть зберегти ваше життя, життя учнів, співробітників, рідних і близьких? Чи не розгубитеся ви у разі надзвичайної ситуації? І у суспільстві, і у закладах освіти, і навколо них трапляються надзвичайні ситуації. Саме від знань, умінь та навичок учасників освітнього процесу залежить їхнє життя та здоров’я, а також тих людей, які у цей час знаходяться поруч.

ПРЕВЕНТИВНИЙ ЗАХІД «МІННА БЕЗПЕКА ДЛЯ УЧНІВСТВА ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА ВОЄННИХ ДІЙ» У ХФКС

ПРЕВЕНТИВНИЙ ЗАХІД «МІННА БЕЗПЕКА ДЛЯ УЧНІВСТВА ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА ВОЄННИХ ДІЙ» У ХФКС
З метою проведення інформаційно-просвітницької роботи, спрямованої на інформування учнів про небезпеку, яку несуть вибухонебезпечні предмети, правила поведінки при їх виявленні та відповідно річного плану роботи ХФКС 30 вересня 2022 р. вчителем предмета «Захист України» Миколою СЄДИХ для учнів 10-11-х класів було проведено заняття з теми «Мінна небезпека. Алгоритм дій при виявленні вибухонебезпечних предметів».

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ УРОК «ПОВЕРТАЮСЯ ДО НАВЧАННЯ»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ УРОК «ПОВЕРТАЮСЯ ДО НАВЧАННЯ»
1 вересня 2022 р. у прямому ефірі інформаційного спільного телемарафону відбувся Всеукраїнський урок «Повертаюся до навчання» за участю Першої леді України Олени Зеленської, Міністра освіти і науки України Сергія Шкарлета, а також Тіни Кароль, Євгена Клопотенка, Тараса Тополі та Олександра Педана. Провели урок популярні ведучі – Неля Шовкопляс та Руслан Сенічкін. Організаторами заходу виступили Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти, Асоціація інноваційної та цифрової освіти в партнерстві з Гете-Інститутом Федеративної Республіки Німеччини. Метою ініціативи є мотивування учнів повернутися до навчання.

«ЦИФРОВА ГРАМОТНІСТЬ – ЗАПОРУКА БЕЗПЕКИ»

«ЦИФРОВА ГРАМОТНІСТЬ – ЗАПОРУКА БЕЗПЕКИ»

Неможливо уявити сьогодення без цифрових технологій. Вони супроводжують нас на кожному кроці й можуть не тільки сприяти ефективній роботі, спілкуванню чи навчанню, а й допомогти бути у тренді всіх процесів глобалізації та діджиталізації.

Реформа Нової української школи акцентує увагу на розвитку інформаційно-цифрової компетентності, яка передбачає впевнене і водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, у публічному просторі та приватному спілкуванні. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів коледжу шляхом актуалізації і закріплення знань, отриманих раніше з предмету «Інформатика» та власного досвіду, є одним з пріоритетних напрямків роботи педагогічного колективу ХФКС, що всіляко підтримується адміністрацією закладу.

ВЕБІНАР «ОНОВЛЕННЯ І ДОПОВНЕННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ GOOGLE ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ОНЛАЙН» («Академія цифрового розвитку»)

ВЕБІНАР «ОНОВЛЕННЯ І ДОПОВНЕННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ GOOGLE ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ОНЛАЙН» («Академія цифрового розвитку»)
26 квітня 2022 р. заступник директора з виховної роботи ХФКС Наталія МОШЕНСЬКА, методист виховної частини Наталія АНДРІЄВСЬКА та учитель інформатики Ольга ГОРБЕНКО взяли участь в онлайн-вебінарі «Оновлення і доповнення цифрових інструментів Google для оптимізації освітнього процесу онлайн», організованому ТОВ «Академія цифрового розвитку» (м. Київ) – платформою-інтегратором активностей з метою навчання використанню цифрових інструментів і їх практичного застосування для різноманітних категорій користувачів.

ВЕБІНАР «ЕФЕКТИВНІ РІШЕННЯ GOOGLE ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ОНЛАЙН» («Академія цифрового розвитку»)

ВЕБІНАР «ЕФЕКТИВНІ РІШЕННЯ GOOGLE ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ОНЛАЙН» («Академія цифрового розвитку»)
19 квітня 2022 р. заступник директора з виховної роботи ХФКС Наталія МОШЕНСЬКА та учитель інформатики Ольга ГОРБЕНКО взяли участь в онлайн- вебінарі «Ефективні рішення Google для оптимізації освітнього процесу онлайн», організованому ТОВ «Академія цифрового розвитку» (м. Київ) – платформою, яка є інтегратором активностей з метою навчання використанню цифрових інструментів і їх практичного застосування для різноманітних категорій користувачів. Захід був спрямований на розвиток навичок працівників освітньої сфери у користуванні безкоштовними додатками Google. На учасників чекав майстер-клас від сертифікованого тренера Google Антоніни БУКАЧ про найважливіші цифрові інструменти, які допомагають у роботі освітян. Унікальний формат заходу було реалізовано через живі демонстрації реалізації кожної можливості!

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ УРОК З МЕДІАГРАМОТНОСТІ

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ УРОК З МЕДІАГРАМОТНОСТІ
Національний проєкт з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та інформаційної політики спільно з Міністерством освіти і науки оголосили проведення 17 та 18 лютого 2022 р. в усіх закладах загальної середньої освіти України першого Всеукраїнського уроку з медіаграмотності. Ця ініціатива стала частиною невідкладних заходів з консолідації українського суспільства, що були затверджені Указом Президента та постановою Уряду до Дня Єднання від 14.02.2022. У часи відкритого доступу до інформації медіаграмотність – не тільки навичка орієнтації в медіапросторі. Урок з медіаграмотності покликаний привернути увагу молодого покоління до розвитку критичного мислення.

МІЖНАРОДНИЙ ФОРУМ «ТРАНСФОРМАЦІЇ В ОСВІТІ: ВИКЛИКИ І ПЕРСПЕКТИВИ»

МІЖНАРОДНИЙ ФОРУМ «ТРАНСФОРМАЦІЇ В ОСВІТІ: ВИКЛИКИ І ПЕРСПЕКТИВИ»
3 лютого 2022 р. заступник директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА, учителі інформатики Ольга ГОРБЕНКО, Марія МАСЛОВА взяли участь у міжнародному форумі «Трансформації в освіті: виклики і перспективи», трансляція якого відбувалася на YouTube-каналі та охопила понад 10 тис. освітян зі всіх регіонів України, спікерів із закладів освіти, наукових установ, громадських організацій, а також зарубіжних експертів із Британії, Китаю, Грузії, Сингапуру, Польщі, Фінляндії, Хорватії. Організатори – Державний заклад вищої освіти України «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України спільно з видавництвом «Ранок».

ХХІ МІЖНАРОДНА УЧНІВСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ «РІЗДВЯНІ ЧИТАННЯ» (КОНФЕРЕНЦІЯ УЧНІВСЬКИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ НАУКОВОГО ТОВАРИСТВА «НАРТЕКС»)

ХХІ МІЖНАРОДНА УЧНІВСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ «РІЗДВЯНІ ЧИТАННЯ» (КОНФЕРЕНЦІЯ УЧНІВСЬКИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ НАУКОВОГО ТОВАРИСТВА «НАРТЕКС»)
26 січня 2022 р. учні 8-А класу відділення водного поло Ровний Анатолій, Тюкін Максим, Барков Артемій, Олійников Владислав під керівництвом заступника директора з виховної роботи, вчителя інформатики Мошенської Н.В. взяли участь у ХХІ міжнародній науково-практичній конференції учнів «Різдвяні читання», що традиційно організовується ХНУ ім. В.Н.Каразіна у співпраці з Харківською державною академією культури, Неурядовою організацією «OneEurope» (Німеччина), Українською асоціацією візантійських студій, ГО «Харківське міське товариство греків «Геліос», Управлінням освіти адміністрації київського району ХМР, КЗ «Школа мистецтв Харкiвської мiської ради», науковим товариством «НАРТЕКС».

«16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА. Зустріч в ветеранами АТО/ООС – випускниками ХФКС» - частина 4

«16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА. Зустріч в ветеранами АТО/ООС – випускниками ХФКС» - частина 4

Щорічно в Україні з 25 листопада до 10 грудня включно проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». Мета акції – привернення уваги суспільства до проблем подолання насильства, жорстокого поводження та захисту прав у всіх сферах життєдіяльності людини.

Прояви насильства супроводжують людство з давніх давен. Упродовж тисячоліть одна людина кривдить іншу людину, чинить насильство щодо неї. У світі постійно відбуваються війни, напади на людей, дискримінація, приниження. Прикро, що ми звикли сприймати насильство, як щось неминуче, адже прояви насильства порушують права людини, принципи її вільного та справедливого існування. І коли насильство чиниться поруч із нами чи в нас у домі, у школі, на вулиці, ми можемо й повинні зупинити його. Саме тому щорічно, починаючи з 1991 р., міжнародна спільнота підтримує акцію «16 днів проти насильства».

РОЗБУДОВА БЕЗБАР’ЄРНОЇ УКРАЇНИ: ЗАПРОВАДЖЕННЯ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ПРОЄКТУ «ОСВІТА БЕЗ БАР’ЄРІВ»

РОЗБУДОВА БЕЗБАР’ЄРНОЇ УКРАЇНИ: ЗАПРОВАДЖЕННЯ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ПРОЄКТУ «ОСВІТА БЕЗ БАР’ЄРІВ»
У 2021 р. в Україні започатковано проєкт «Без бар’єрів», у межах якого 14 квітня була прийнята Національна стратегія зі створення безбар’єрного простору, що розрахована до 2030 року і передбачає усунення бар’єрів у шести основних напрямках: фізичному, суспільному і громадянському, економічному, освітньому, цифровому та інформаційному.

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОNLINE-УРОК «ОБЕРИ ПРОФЕСІЮ СВОЄЇ МРІЇ»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОNLINE-УРОК «ОБЕРИ ПРОФЕСІЮ СВОЄЇ МРІЇ»

12 жовтня 2021 р. вихованці ХФКС долучилися до масштабної акції – трансляції  першого Всеукраїнського оnline-уроку профорієнтації для учнів 7-11 класів в рамках реалізації проєкту з профорієнтації та побудові карʼєри «Обери професію своєї мрії» на YouTube-каналі та Facebook-сторінці МОН.

Всеосвіта

Всеосвіта

Багато учнів 7-11 класів ХФКС у 2020-2021 навчальному році брали участь в олімпіадах з фізики від національної освітньої спільноти "Всеосвіта" та отримали дипломи І-ІІІ ступенів. Наши учні встигають перемогати не тільки у спорті, але й у навчанні!

Геліантус

Геліантус

Ось і закінчується 2020-2021 навчальний рік! Багато спортивних перемог приніс він вихованцям ХФКС. Але перемагали наші учні  не тільки у спорті.

Учні 7-11 класів брали участь у Всеукраїнському конкурсі "Геліантус" і отримали дипломи І-ІІІ ступенів, а також грамоти з вивчення окремих предметів, таких як: фізика і географія.

Наш навчальний заклад та заступник директора з навчальної роботи Сухарев С.П. отримує грамоту від керівництва гри "Геліантус".

Бажаємо подальших перемог!

Безпека на залізниці

Безпека на залізниці

Залізниця – це зона підвищеної небезпеки, причому з двох видів: наїзду рухомого складу і ураження електричним струмом високої напруги. Це все свідчить про те, що знаходження в зоні залізниці може бути смертельно небезпечним, особливо для дітей. Номінальна напруга в контактній мережі складає 27,5 тисяч вольт, а гальмівний шлях поїздів в середньому становить 600-800 метрів.

Потенційними жертвами також стають меломани, що при знаходженні на залізничній інфраструктурі не розлучаються з навушниками і не вимикають звук на своїх гаджетах при переході через залізничні колії.

Дотримуйтесь правил особистої безпеки при переході через залізничні колії та знаходження поблизу них. Привчайте до цього своїх дітей. Пам’ятайте, що залізниця являється зоною підвищеної небезпеки і неможливо огородити тисячі кілометрів магістралі, як огороджуються промислові об’єкти.

ЖИТТЯ – ДУЖЕ ВЕЛИКА РОЗПЛАТА ЗА БЕЗТУРБОТНІСТЬ ТА ХАЛАТНІСТЬ.

ЗАЛІЗНИЧНА КОЛІЯ – ЦЕ ЗОНА ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ! ПРО ЦЕ ПОВИНЕН ПАМ’ЯТАТИ КОЖЕН!

Учні ХДВУФК№1 взяли участь у PISA-2022

Учні ХДВУФК№1 взяли участь у PISA-2022
Учні 9 і 10 класів нашого закладу взяли участь у пілотному етапі міжнародного дослідження PISA-2022.

УРОК-ЗАСТЕРЕЖЕННЯ «ІНТИМНЕ СЕЛФІ В ІNTERNET – ЖАРТ ЧИ НЕБЕЗПЕЧНИЙ РИЗИК?» (до Міжнародного дня безпечного Інтернету (Safer Internet Day)

УРОК-ЗАСТЕРЕЖЕННЯ «ІНТИМНЕ СЕЛФІ В ІNTERNET – ЖАРТ ЧИ НЕБЕЗПЕЧНИЙ РИЗИК?» (до Міжнародного дня безпечного Інтернету (Safer Internet Day)

Інтернет – це потужний інструмент з величезними можливостями для навчання, дозвілля, підвищення кваліфікації та набуття нових здібностей і знань, а також громадської діяльності. Однак з можливостями … приходять і ризики.

У лютому кожного року відбувається подія, яка популяризує безпечне та відповідальне використання Інтернету дітьми та молоддю, а саме – відзначається Міжнародний день безпечного Інтернету (Safer Internet Day). Дата визначається другим вівторком місяця і цьогоріч припала на 9 лютого. У 2021 році День безпечного Інтернету проходить під гаслом «Разом для найкращого Інтернету».

«ЖІНКА І ЧОЛОВІК – ДВІ ПОЛОВИНКИ ЛЮДСТВА: У КОЛІ ҐЕНДЕРНИХ РОЛЕЙ. МАНІФЕСТ РІВНОСТІ» (позакласний виховний захід – урок правового виховання)

«ЖІНКА І ЧОЛОВІК – ДВІ ПОЛОВИНКИ ЛЮДСТВА: У КОЛІ ҐЕНДЕРНИХ РОЛЕЙ. МАНІФЕСТ РІВНОСТІ» (позакласний виховний захід – урок правового виховання)
У ХХІ столітті Україна обрала свій шлях у напрямку європейської інтеграції та докладає зусиль для того, аби організувати українське суспільство за європейськими цінностями на принципах рівності, паритетної демократії та толерантності. Разом з тим, українському суспільству доводиться долати архаїчні стереотипи, сексизм, ксенофобію, расизм і все ще змагатись з упередженнями минулого, які не відпускають та тримають у напруженні та стагнації усе суспільство. Ми думаємо про економічне зростання та добробут, прагнучи здобути його тут і тепер, але забуваємо, що без еволюції суспільної думки, соціальних взаємин прогрес неможливий.

ХХ МІЖНАРОДНА УЧНІВСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ «РІЗДВЯНІ ЧИТАННЯ»

ХХ МІЖНАРОДНА УЧНІВСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ «РІЗДВЯНІ ЧИТАННЯ»
29 січня 2021 року учениця 8-В класу відділення плавання Мікіш Анна взяла участь у міжнародній науково-практичній конференції учнів «Різдвяні читання», що традиційно організовується ХНУ ім. В.Н.Каразіна у співпраці з Неурядовою організацією «OneEurope» (Німеччина), науковим товариством «НАРТЕКС», КЗ «Школа мистецтв Харкiвської мiської ради», Українською асоціацією візантійських студій. Згідно з програмою конференції відбулися засідання таких секцій: всесвітньої історії, історії України, археології, краєзнавства, літературознавства та мовознавства, фізики й математики, комп’ютерних і технічних наук, соціології та педагогіки, філософії, релігієзнавства і культурології, природничих наук. У зв’язку з пандемією COVID-19 та карантинними заходами, конференція відбувалася в онлайн-режимі у вигляді ZOOM-конференцій окремо у кожній секції.

Конкурс від «Кarazin Media School» для школярів 7-10 класів «ПостКарантинні роздуми 2020»: досвід навчальної роботи з інформатики в ХДВУФК №1 за дистанційною формою

Конкурс від «Кarazin Media School» для школярів 7-10 класів «ПостКарантинні роздуми 2020»: досвід навчальної роботи з інформатики в ХДВУФК №1 за дистанційною формою
Умови карантинного сьогодення в Україні внесли значні корективи у сталий класичний процес організації навчання. Це, безумовно, і нові труднощі, і виклик, і стимул до кардинальних змін у роботі, як педагогів, так і учнів та їх батьків. Проте, цей карантин, як і будь-яка криза, – хороший привід почати робити те, що давно потрібно було зробити, або ж якомога ширше проявити свої креативні здібності.

Топ-3 дилеми, як оцінювати учнів під час карантину

Топ-3 дилеми, як оцінювати учнів під час карантину
Різкий перехід на дистанційне навчання, до якого ніхто не був готовий, виявився не тільки викликом, а й суттєвим стрес-фактором і для учнів, і для батьків, і для вчителів. Коли завдання складаються і надаються «у польових умовах», не завжди є технічні можливості бути на зв’язку, долучитися до онлайн-уроку або коректно виконати завдання на інтерактивних платформах, постає питання – як оцінити здобуті знання?

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА-КОНКУРС ЗНАВЦІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ «ЗНАННЯ МОВИ – ОДНА З ПЕРЕДУМОВ УСПІХУ»

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА-КОНКУРС ЗНАВЦІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ «ЗНАННЯ МОВИ – ОДНА З ПЕРЕДУМОВ УСПІХУ»

Наше спілкування між собою зрозумілою нам мовою в переважній більшості випадків має для нас величезне значення. Мова та її наріччя стають не просто засобом комунікації, але й відкривають для нас дуже широкі можливості. Людина так звикає до рідної мови, що вона стає невід’ємною частиною її власної особистості. Так створена людина, що рідною зазвичай стає найбільш близька до неї та її душі мова.

Починаючи з 2000 року, а саме 21 лютого, світова спільнота відзначає Міжнародний день рідної мови. Про «підтримку мовного та культурного різноманіття та багатомовності» було оголошено Генеральною конференцією ЮНЕСКО в 1999 році в Парижі. Оскільки з 6000 розмовних мов світу близько половині загрожує зникнення, ЮНЕСКО прагне підтримувати мову, як ознаку культурної приналежності особи.

Наша адреса

61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3
e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua    

Подзвонити нам

(057) 763-21-51
ХФСПК © 2014-2021
Сайт создан "G-Studio"