тел./ факс (057) 763-21-51     |    61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3     |  e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua
Харківський фаховий коледж спорту
Харківський фаховий коледж спорту

7-11 класи

7-11 класи методична робота

Міністерство освіти і науки України: «Про освітній ступінь педагогічних працівників»

Міністерство освіти і науки України: «Про освітній ступінь педагогічних працівників»
Із набранням чинності наказу Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 №805 «Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 грудня 2022 р. за №1649/38985, пунктом 9 розділу І Положення було оновлено умови присвоєння кваліфікаційних категорій педагогічним працівникам.
Міністерство освіти і науки України, стосовно відповідності освіти, здобутої до 1991 року, повідомляє:
Відповідно до законодавства у сфері освіти, яке діяло до 1991 р., середня спеціальна освіта здобувалася в технікумах, училищах та інших закладах освіти, віднесених у встановленому порядку до середніх спеціальних навчальних закладів, головним завданням яких була підготовка кваліфікованих фахівців із середньою спеціальною та загальною середньою освітою, які мають необхідні теоретичні знання і практичні навички за спеціальністю.

Онлайн навчання з підвищення кваліфікації на платформі ЕдЕра «Школа стійкості» за напрямом «Психосоціальна підтримка педагогів та дітей»

Онлайн навчання з підвищення кваліфікації на платформі ЕдЕра «Школа стійкості» за напрямом «Психосоціальна підтримка педагогів та дітей»
Навчання триває! Як говорять, навчання впродовж життя. Кожного дня, кожної миті ми дізнаємось чогось нового, цікавого і не перестаємо цьому дивуватись. Так і педагог, навчаючи усе життя інших – навчається і сам. Наприкінці листопада 2023 року заступник директора з навчальної роботи Сергій Сухарев та вчитель фізики Карпенко Юлія закінчили онлайн навчання з підвищення кваліфікації на платформі ЕдЕра «Школа стійкості» за напрямом «Психосоціальна підтримка педагогів та дітей».
Весь курс складався з чотирьох модулів:
1.Формуємо безпечне середовище. В першому модулі розкрито поняття що таке безпечне освітнє середовище, так як для кожного з нас поняття безпеки різне: фізична безпека, психологічний комфорт. В умовах кризи майже всі ми перебуваємо в стресі. В матеріалах до навчання запропоновані рекомендації, які допоможуть побудувати безпечне середовище у школі, розрізнити стрес у своїх учнів. Дуже корисною порадою є те, як вчителю давати раду емоціям своїх учнів. Будь-які емоції у дітей – це нормальне явище, яке свідчить про певну потребу.
2.Створюємо спільноти в школі. Одним з елементів формування спільноти в школі є цінності. В цьому модулі розглянуто питання якими вони можуть бути в освітньому просторі та як їх формувати. Чому право вибору важливе не лише для формування дитини як особистості, а й для успішного навчального процесу також розкривається в цьому модулі.
3.Будуємо освітній процес. Клас об’єднує десятки індивідуальностей, які можуть по-різному реагувати на стрес. Як впоратися з реакціями на стрес своїх учнів - навчають в цьому модулі. Онлайн чи змішане навчання несуть у собі як виклики, так і переваги. Розглянуто також питання планування, інтерактивні методики викладання, класний менеджмент у режимі онлайн.
4.Підтримуємо професійний розвиток. В Україні діють професійні стандарти для педагогів. В матеріалах модуля надано рекомендації як розібратися у них та застосовувати у своїй діяльності. Важливу роль у розбудові безпечного середовища відіграють саме вчителі, тому у матеріалах надається інформація як педагогам змоделювати безпечний простір у школі. Один із способів професійного розвитку педагога – це участь у спільноті зі своїми колегами. Що таке професійна спільнота та її переваги також розкрито в цьому модулі.
Кожний модуль має відео-лекції та методичні матеріали для самостійного опрацювання.
Після закінчення навчання Сергій Сухарев та Юлія Карпенко отримали сертифікати про підвищення кваліфікації загальним обсягом 30 ак. год /1 кред. ECTS.

Курси підвищення кваліфікації «Школа стійкості»

Курси підвищення кваліфікації «Школа стійкості»
В листопаді 2023 року заступник директора з навчальної роботи Сергій Сухарев і вчитель фізики Карпенко Юлія пройшли курси підвищення кваліфікації «Школа стійкості» на платформі ЕдЕра. Онлайн-курс створений на допомогу вчителям організувати інклюзивне освітнє середовище.
Слухачі отримали відповіді на такі питання:
як створити й підтримувати інклюзивне освітнє середовище;
які інструменти, методи та підходи допоможуть вчителям успішно навчати та працювати в багатоманітних класах;
як будувати взаємодію з колегами та батьками;
як планувати урок в умовах інклюзивного навчання, щоб всі учні досягали навчальних результатів.

Щодо окремих питань організації освітнього процесу в умовах воєнного стану

Щодо окремих питань організації освітнього процесу в умовах воєнного стану
Міністерство освіти і науки України наголошує, що в умовах воєнного стану одним із пріоритетних завдань держави є збереження життя та здоров’я її громадян, особливо дітей, та забезпечення їх доступу до освіти і повинен бути орієнтований, перш за все, на створення безпечних умов навчання.
Відповідно до статті 571 Закону України «Про освіту» державні гарантії в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану здобувачам освіти, працівникам закладів освіти, установ освіти, у тому числі тим, які в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану в Україні чи окремих її місцевостях, оголошених у встановленому порядку (особливий період), були вимушені змінити місце проживання (перебування), залишити робоче місце, місце навчання, незалежно від місця їх проживання (перебування) на час особливого періоду гарантується організація освітнього процесу в дистанційній формі або в будь-якій іншій формі, що є найбільш безпечною для його учасників.

Всеосвіта дарує приємні подарунки!

Всеосвіта дарує приємні подарунки!
Цієї осені вчитель фізики Харківського фахового коледжу спорту Карпенко Юлія Борисівна брала участь у марафоні від онлайн-платформи “Всеосвіта” «Забезпечення доброчесного освітнього середовища для професійного зростання» та отримала відзнаку «Зразковий матеріал» за створення вебквесту для 9 класу «Закони збереження».
За умовами конкурсу переможці отримали брендові подарунки не тільки для себе, а й для всього педагогічного колективу Харківського фахового коледжу спорту.
Колектив коледжу висловлює подяку платформі “Всеосвіта” за креативні подарунки, за творчу підтримку, за можливість навчатися та розвиватися, створювати власні методичні розробки (тести, уроки, вебквести, презентації).
Бажаємо усім миру та творчого натхнення в роботі!

Про застосування державної мови у сфері освіти

Про застосування державної мови у сфері освіти
Міністерство освіти і науки України звертає увагу на те, що відповідно до Законів України «Про освіту» (стаття 7), «Про повну загальну середню освіту» (стаття 5), «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (стаття 21) мовою освітнього процесу є державна мова.
У рішенні Конституційного Суду України від 16 липня 2019 р. №10-p/2019 про визнання Закону України «Про освіту» таким, що повністю відповідає Конституції України, чітко зазначено, що «українська мова як державна є обовʼязковою на всій території України у державній сфері, а також у публічних сферах суспільного життя, у тому числі у сфері освіти». Рішення Конституційного Суду України є обовʼязковим до виконання, остаточним та не може бути оскаржене.
Згідно зі статтею 9 цього самого Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» володіти державною мовою та застосовувати її під час виконання службових обовʼязків зобовʼязані, зокрема, керівники закладів освіти всіх форм власності, педагогічні, науково-педагогічні і наукові працівники, крім іноземців чи осіб без громадянства, які запрошені до закладів освіти та/або наукових установ та працюють на тимчасовій основі як наукові, педагогічні, науково-педагогічні працівники або викладачі іноземної мови.
Державна мова має використовуватися У рамках освітнього процесу, під час проведення навчальних занять (крім занять з навчальних предметів, які згідно з освітньою програмою закладу освіти викладаються іноземними мовами або мовами корінних народів і національних меншин), у спілкуванні вчителів, викладачів, іншого персоналу закладів освіти як зі здобувачами освіти (вихованцями), так і між собою.
Під час організації освітнього процесу незалежно від його форми (урок, лекція, практичне, семінарське заняття, гурткова робота тощо) необхідно використовувати навчальні матеріали, виготовлені державною мовою (крім занять з навчальних предметів, які згідно з освітньою програмою закладу освіти викладаються іноземними мовами або мовами корінних народів і національних меншин).
Представникам корінних народів і національних меншин України гарантовано право навчатися рідною мовою поряд із державною мовою в класах (групах), створених відповідно до частини першої статті 7 Закону України «Про освіту» та частини першої статті 21 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Згідно зі статтею 54 Закону України «Про освіту» педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники зобов’язані: виховувати у здобувачів освіти повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України тощо.

Радіодиктант національної єдності 2023

Радіодиктант національної єдності 2023
У День української писемності та мови, який цьогоріч відзначається 27 жовтня, колектив Харківського фахового коледжу спорту вже традиційно долучився до написання Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності. До акції приєднувалися і дорослі, і діти, цілими родинами. Писали на робочому місці, вдома і, навіть, у дорозі та під час перерв на тренуванні.
Всеукраїнський радіодиктант був започаткований ще у 2000 р. командою Українського Радіо і з того часу став найбільшим україномовним флешмобом.
Головна мета події, і це суттєво, – не перевірити грамотність учасників, а обʼєднати українців і знавців української мови по всьому світу.
Цьогорічний текст називається «Дороги України». Його авторкою стала поетеса, перекладачка, авторка прозових творів, лауреатка Шевченківської премії Катерина КАЛИТКО. Читає текст актор, театральний режисер і виконавець ролі у фільмі «Довбуш» – Олексій ГНАТКОВСЬКИЙ.
Диктант звучав об 11:00 в етері «Українського радіо», Радіо Культура та телеканалу Суспільне Культура. Трансляції також доступні на ютуб-каналі «Українського радіо» і на фейсбук-сторінках Суспільного.
Адреса, на яку можна надіслати свій текст на перевірку, поштою або на е-mail:
  • Україна 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 26 (️важливо, щоб гриф дати був не пізніше 29.10);
  • rd@suspilne.media (відсканована або фотокопія приймається до 11.00 30.11.2023);
Текст диктанту для перевірки «Суспільне» оприлюднить у понеділок 30 жовтня об 11:00 – на сайті Українського радіо та Суспільного Культура.
Українська – для українців!
Слава Україні!
Дякуємо ЗСУ!

Навчання з мінної безпеки у Харківському фаховому коледжі спорту

Навчання з мінної безпеки у Харківському фаховому коледжі спорту
26 жовтня 2023 р. колектив Харківського фахового коледжу спорту долучився до сесії з мінної безпеки, яка була організована за сприяння Європейського Союзу Міжнародною організацією з інформування населення по мінній безпеці DRC EORE (DANISH REFUGEE COUNCIL) та проходила в online-форматі з використанням комунікаційної технології «Zoom».
Основними змістовними модулями навчання були:
  • міни;
  • вибухонебезпечні залишки війни;
  • запали та підривники;
  • саморобні вибухові пристрої та міні-пастки;
  • типи травмування при вибухах;
  • типові локації, де можуть бути вибухонебезпечні предмети;
  • алгоритм безпечної поведінки;
  • правила поводження при виявленні мін або боєприпасів.
Також присутніх було ознайомлено зі Стопміна (https://stopmina.dk) – освітнім проєктом, створеним Датською Радою зі справ біженців, спрямованим на підвищення обізнаності дітей і дорослих на сході України о ризиках вибухонебезпечних предметів.

УРОК ІНФОРМАТИКИ У ХФКС ДО ДНЯ ЗАХИСНИКІВ І ЗАХИСНИЦЬ УКРАЇНИ 2023

УРОК ІНФОРМАТИКИ У ХФКС ДО ДНЯ ЗАХИСНИКІВ І ЗАХИСНИЦЬ УКРАЇНИ 2023
Згідно з Концепцією НУШ, виховання у закладах освіти має здійснюватися під час навчання, а не тільки під час окремих виховних годин. Зокрема, у формулі НУШ закладений наскрізний процес виховання, який формує цінності. Освітній процес сукупно і системно охоплює навчання, виховання і розвиток здобувачів освіти. Отже, виховний процес є невіддільним складником усього освітнього процесу й орієнтується на загальнолюдські цінності.
Нещодавно у нашій державі відзначався День Захисників і Захисниць України. Тому педагоги ХФКС звернули увагу дітей до питань патріотизму, національної самосвідомості та самоідентифікації під час навчальних занять.
Так, з метою актуалізації та узагальнення раніше здобутих знань учнів з інформатики, розширення та збагачення знань за темами «Опрацювання мультимедійних об’єктів», «Формати аудіо- та відеофайлів», «Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа», «Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду», «Розв’язування компетентнісних задач», а також виховування в учнів цікавості до пізнання творчих здобутків сучасного українського мистецтва, формування в учнів почуття гордості за свою Батьківщину Україну учителями інформатики Марією МАСЛОВОЮ, Наталією МОШЕНСЬКОЮ та Ольгою ГОРБЕНКО вже традиційно для вихованців 8-х класів коледжу був проведений інтеграційний урок інформатики у формі гри-змагання «Пісенна душа українська».
В ігровому форматі учні мали можливість перевірити свою обізнаність із сучасним українським музичним мистецтвом, позмагатися, на практиці ознайомитися із технічними деталями опрацювання мультимедійних об’єктів.
У ХФКС навчаємо і виховуємо майбутнє покоління патріотів – гідних громадян України!

Навчання триває: використання ігрових технологій на уроці інформатики у ХФКС

Навчання триває: використання ігрових технологій на уроці інформатики у ХФКС
Вимогливе і швидкозмінне сьогодення детермінує вплив рівня освіти на особистісний розвиток дитини. І важливим чинником впливу на результативність навчання є запровадження педагогічних технологій, які ґрунтуються на нових сучасних методологічних засадах, розвивають практичні компетентності здобувачів освіти.
Процес інформатизації суспільства стає все більш динамічним. Дистанційний формат навчання потребує використання адаптованих цікавих підходів до організації освітньої діяльності.
Ігрові технології є складовою частиною педагогічних технологій, яка дозволяє зробити цікавою і захоплюючою не тільки роботу учнів на творчо-пошуковому рівні, але і буденні кроки по вивченню навчальних предметів. Зацікавленість і доступність подачі матеріалу значно підвищують можливість учня у вивченні дисциплін. Щоб зрозуміти «як це зроблено», він готовий опрацювати не тільки ігровий матеріал, але й значно складніші та серйозніші розділи теорії.
Так, у Харківському фаховому коледжі спорту вчителем інформатики Наталією МОШЕНСЬКОЮ для учнів 8-х класів було організовано навчання з використанням ігрових елементів. Завдання на розвиток логічного мислення стануть у нагоді для розуміння сутності інформаційних процесів під час вивчення інформатики.
Сучасний навчальний формат занять допоможе краще запам’ятати навчальний матеріал та перевірити засвоєння здобутих знань на практиці.

Зустріч батьків 7-А класу з педагогічним колективом ХФКС

Зустріч батьків 7-А класу з педагогічним колективом ХФКС
6 вересня 2023 р. в online-форматі з використанням комунікаційної технології «Zoom» відбулася ознайомчо-інформативна зустріч батьківської спільноти наймолодших вихованців коледжу, наших 7-класників, із педагогічним колективом закладу, організована класним керівником Тетяною МИРОШНИЧЕНКО за участі заступниці директора з виховної роботи Наталії МОШЕНСЬКОЇ.
У дружній обстановці класний керівник познайомила присутніх із вчителями, які забезпечують навчальний процес у класі.
Наталія Валеріївна розповіла батькам про організаційні особливості провадження дистанційного навчання у закладі, систему роботи інформаційно-комунікаційної автоматизованої системи, призначеної для закладів освіти, учнів та їх батьків, а також для органів управління освіти «Єдина школа», окреслила вимоги до учнів стосовно навчального предмета інформатика. Також зосередила увагу на важливості формування у підростаючого покоління цифрової грамотності.
Учителька історії, кандидат історичних наук, доцент, завідувачка кафедри соціально-гуманітарної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» Тетяна КИТИЧЕНКО розповіла про особливості викладання курсів «Історія України» та «Всесвітня історія», зазначила вимоги щодо тривалості навчальних занять, зосередила увагу батьків на правилах поведінки дітей під час онлайн-уроків.
Учителька зарубіжної літератури Тамара ВАСЮКОВА надала рекомендації батькам щодо роботи дітей над художніми творами, які вивчатимуться, порадила, як можна опановувати великий за обсягом матеріал для читання.
Учителька фізики Юлія КАРПЕНКО надала інформацію щодо вимог для опанування навчальним предметом фізика.
Також на зустрічі була присутня вихователька класу Маргарита НОНКА, яка розповіла про особливості реалізації виховної роботи у закладі під час дистанційного навчання.
Педагоги коледжу спільно зауважили, що вони завжди відкриті для зворотного звʼязку із батьками, до спілкування, діалогу з метою максимально оптимізувати освітній процес для наших вихованців.

Перший урок 10-А класу ХФКС «Ми українці: честь і слава незламним»

Перший урок 10-А класу ХФКС «Ми українці: честь і слава незламним»
1 вересня 2023 року у ХФКС засобами інформаційно-комунікативних технологій ZOOM вчитель Юлія КАРПЕНКО та вихователь Ліна ЧЕГЛОКОВА провели зустріч з дітьми та перший урок «Ми українці: честь і слава незламним»
В рамках зустрічі класний керівник 10-А познайомила дітей з формами та напрямами роботи навчального закладу протягом 2023-2024н.р., надала розклад онлайн занять, , запропонувала корисні посилання на електронні версії підручників для 10 класу.
Зазначила, що багато років Україна виборювала свою незалежність, а з 2014 року кров’ю. Нажаль, про Україну в світі знали мало. Лише з 24.02.2022 року, після повномасштабного в вторгнення російських окупантів, про Україну заговорив весь світ. Українці наполегливо та вперто захищають свою рідну землю і нам допомагають усі небайдужі. Зараз Україну знає весь Світ і славлять її українці – сини й дочки, батьки й прадіди!

Організація безпечного освітнього процесу з використанням онлайн платформ.

Організація безпечного освітнього процесу з використанням онлайн платформ.
Інструкція з безпечної реєстрації та використання найбільш поширених онлайн-платформ
Враховуючи досвід попередніх років, отриманий, зокрема, під час пандемії коронавірусу Covid-19, а також в умовах воєнного стану, із метою створення безпечного освітнього середовища, велика кількість закладів освіти України організовує навчальний процес дистанційно за допомогою онлайн платформ, зокрема Zoom, Google Meet, Mіcrosoft Teams та інших.
Недотримання типових правил безпечного використання онлайн-платформ може призводити до несанкціонованого втручання в освітній процес як зловмисників, так і членів підконтрольних країні-агресору хакерських угрупувань, що в свою чергу унеможливлює отримання якісних знань учнями, студентами та слухачами закладів освіти, зриває процес навчання та унеможливлює використання онлайн-платформ на повну потужність.
З метою якісної та безпечної організації освітнього процесу в дистанційній формі фахівцями Департаменту кіберполіції Національної поліції України 6 вересня 2023 р. о 14.00 буде проведено вебінар для освітян із безпечного використання онлайн-платформ в освітньому процесі. Трансляція відбудеться на Facebook-сторінці Міністерства освіти і науки України  https://www.facebook.com/UAMON
Фахівці Департаменту кіберполіції готові реагувати на інциденти, пов’язані з несанкціонованим втручанням у інформаційно-комунікаційні системи та мережі закладів освіти. Для цього необхідно звернутися за телефоном «гарячої лінії» 0 800 505 170, або заповнити електронну форму на офіційному вебсайті Департаменту: https://cyberpolice.gov.ua за посиланням: https://ticket.cyberpolice.gov.ua
 

Веб-квест «БЕЗПЕЧНА ДОРОГА ДОДОМУ» (Тиждень безпеки дорожнього руху 2023)

Веб-квест «БЕЗПЕЧНА ДОРОГА ДОДОМУ» (Тиждень безпеки дорожнього руху 2023)

У період з 15 по 21 травня 2023 р. у Харківському фаховому коледжі проходив Тиждень безпеки дорожнього руху із загальною темою «Безпека на дорогах в умовах воєнного стану».

Так, у рамках Тижня, вчительками інформатики Наталією МОШЕНСЬКОЮ та Ольгою ГОРБЕНКО для учнів 8-х класів був проведений інтерактивний тематичний захід – веб-квест «Безпечна дорого додому».

У цікавій ігровій формі педагоги разом з вихованцями ще раз пригадали такі нескладні, але такі важливі правила щоденної безпеки під час дорожнього руху. Також під час заходу були обговорені питання безпечного поводження за кермом, безпечного руху організованими групами.

Ще раз наголошуємо: життя людини – то дуже велика цінність!

НАВЧАЮЧИСЬ, ГРАЄМО – ЗАДЛЯ БЕЗПЕКИ ЖИТТЯ!

НАВЧАЮЧИСЬ, ГРАЄМО – ЗАДЛЯ БЕЗПЕКИ ЖИТТЯ!

Реалії жахливого воєнного сьогодення вносять свої корективи й в освітній процес. Питання безпеки, захисту і збереження життя та здоровʼя всіх учасників освітнього процесу виходять на перший план і є край актуальними. Отже, навчання основам безпечної поведінки сьогодні – задача кожного педагога, незалежно від того, який предмет викладається.

Так, у Харківському фаховому коледжі спорту вчителем інформатики Наталією МОШЕНСЬКОЮ для учнів 7-8-х класів було організовано навчання основам мінної безпеки. За методичними матеріалами «Освіторії» – неприбуткової громадської спілки, яка допомагає реформувати та розвивати освіту в Україні (є засновником та організатором національної премії для вчителів-новаторів Global Teacher Prize Ukraine та онлайн медіа про освіту та виховання «Освіторія-медіа») для вихованців коледжу було проведено цікавий інтерактив – гру у форматі онлайн-квесту за мотивами сюжетів суперкоманди Інфорсів проти мін.

Команда Інфорсів – супергерої з найближчого майбутнього, які запобігають трагедії від мінної небезпеки. Їхня задача – навчити людей правил безпечної поведінки, щоб врятувати їм життя. Гравцям необхідно було виконувати завдання від команди та позначати правильні відповіді на екрані. Під час проходження квесту учні мали можливість у цікавій ігровій формі дізнатися про відповідні небезпечні локації та вибухонебезпечні предмети. Сучасний навчальний формат заняття допоможе краще запам’ятати правила поводження із вибухонебезпечними предметами та їх зовнішній вигляд.

Освітяни всієї України стоять сьогодні на варті життя кожної нашої дитини!

Тільки разом – до ПЕРЕМОГИ!

ОЛІМПІАДА «КІБЕРДОСЛІДНИК» З КІБЕРБЕЗПЕКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

ОЛІМПІАДА «КІБЕРДОСЛІДНИК» З КІБЕРБЕЗПЕКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

03-14 березня 2023 року факультет №6 Харківського національного університету внутрішніх справ в онлайн-режимі проводив олімпіаду «Кібердослідник» серед учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів міста Харкова та Харківської області, а також здобувачів І та ІІ курсів закладів фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти.

Метою заходу було сприяти підвищенню обізнаності в сфері інформаційних технологій та кібербезпеки учнівської молоді України.

У заході взяли участь 147 учнів із різних областей України. У складних змаганнях, що включали як теоретичні, так і практичні завдання, також взяв участь і вихованець відділення водного поло Харківського фахового коледжу спорту Данііл ЧУМАК (учитель інформатики: Наталія МОШЕНСЬКА).

Не дивлячись на те, що Данііл навчається тільки у 7-ому класі, він гідно представив наш коледж на олімпіаді, продемонструвавши свої знання з інформаційних технологій, основ кібербезпеки, основ криптології, та достав сертифікат-відзнаку.

Вітаємо Данііла! Впевнені, що досвід участі у цій олімпіаді багато чому навчив.

Спортивна родина ХФКС закликає: ніколи не зупиняйтеся на досягнутому – вчіться, дізнавайтеся нового, розвивайтеся як у спорті, так і у навчанні! Успіхів вам, натхнення, творчості і позитиву кожного дня!

Тож, бажаємо також браво, хвацько і красиво діяти і перемагати у будь-якому життєвому бою, також старанно і гідно йти до вершин своїх успіхів, до своїх мрій!

Online-консультація з питань НМТ 2023

Online-консультація з питань НМТ 2023

5 квітня 2023 р. заступником директора з виховної роботи Наталією МОШЕНСЬКОЮ, учителем зі спорту відділення футболу Андрієм ОГІЄНКО, класним керівником 11-Б класу Тамарою ВАСЮКОВОЮ та вихователем 11-Б класу Ларисою ТРАЧ з використанням комунікаційної технології «Zoom» була проведена online-консультація з організаційних питань національного мультипредметного тесту (НМТ) 2023 для вихованців коледжу, які зараз перебувають у місті Живець (південна Польща, Сілезьке воєводство) у Народному спортивному клубі «Лучник – Живець».

ПРЕВЕНТИВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАХІД «АЛГОРИТМУ ДІЙ У РАЗІ ОГОЛОШЕННЯ СИГНАЛІВ «УВАГА ВСІМ», «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА»

ПРЕВЕНТИВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАХІД «АЛГОРИТМУ ДІЙ У РАЗІ ОГОЛОШЕННЯ СИГНАЛІВ «УВАГА ВСІМ», «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА»
На виконання вказівок щодо підготовки населення Xapкiвcькoї області до дій у надзвичайних ситуаціях на 2023 рік Управління у справах молоді та спорту XОВА, з метою подальшої реалізації вимог Кодексу цивільного захисту України вчитель предмета «Захист України» ХФКС Микола СЄДИХ 31 березня 2023 р. разом з представниками ДСНС України та за матеріалами ДСНС України в online-форматі з використанням комунікаційної технології «Zoom» провів превентивний навчальний захід для вихованців коледжу з безпекової інформації та алгоритму дій населення за сигналами оповіщення цивільного захисту «Увага всім», «Повітряна тривога». Під час заходу також була висвітлена змістовна інформація щодо мінної безпеки. У процесі діалогу учні проявили зацікавленість та брали активну участь в обговоренні нагальних питань безпеки.
Памʼятайте: увага, обережність, передбачуваність, інформованість – запорука особистої та колективної безпеки!

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА ГРОМАДЯН УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА ГРОМАДЯН УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ»
На виконання вказівок щодо підготовки населення Xapкiвcькoї області до дій у надзвичайних ситуаціях на 2023 рік Управління у справах молоді та спорту XОВА, з метою подальшої реалізації вимог Кодексу цивільного захисту України вчитель предмета «Захист України» ХФКС Микола СЄДИХ 8 лютого 2023 р. узяв участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі «Військово-фізична підготовка громадян України в умовах воєнного стану», який проходив в online-форматі з використанням комунікаційної технології «Zoom».
Організаторами семінару є Міністерство освіти і науки України, Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», Комітет з фізичного виховання та спорту МОН України, Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», ДНЗ «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою», ГО «Ukraine Active».

НАВЧАННЯ У МІЖРЕГІОНАЛЬНОМУ ЦЕНТРІ ГУМАНІТАРНОГО РОЗМІНУВАННЯ ТА ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДСНС УКРАЇНИ

НАВЧАННЯ У МІЖРЕГІОНАЛЬНОМУ ЦЕНТРІ ГУМАНІТАРНОГО РОЗМІНУВАННЯ ТА ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДСНС УКРАЇНИ

На виконання вказівок щодо підготовки населення Xapкiвcькoї області до дій у надзвичайних ситуаціях на 2023 рік Управління у справах молоді та спорту XОВА, з метою подальшої реалізації вимог Кодексу цивільного захисту України вчитель предмета «Захист України» ХФКС Микола СЄДИХ 3 лютого 2023 р. пройшов практичне навчання у Міжрегіональному центрі гуманітарного розмінування та швидкого реагування ДСНС України за тематично-навчальною програмою «Центр практик безпеки «ТехноПарк», а також узяв участь у тренінгу за темою «Основи мінної безпеки, дії під час надзвичайних ситуацій». Під час заходу відбулося практичне відпрацьовування дій при виявленні вибухонебезпечних та підозрілих предметів (основи мінної безпеки); з пожежної безпеки; першої домедичної допомоги; захисту від хімічного та біологічного ураження.

Про схвалення Стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року та затвердження операційного плану заходів на 2022 -2024 роки з її реалізації (розпорядження КМУ від 20.12.2022 №1163-р, м. Київ)

Про схвалення Стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року та затвердження операційного плану заходів на 2022 -2024 роки з її реалізації (розпорядження КМУ від 20.12.2022 №1163-р, м. Київ)

Стратегія впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року визначає базові принципи, цільові групи, стратегічні цілі та завдання щодо реалізації державної політики щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у сфері освіти.

Реалізація Стратегії спрямована насамперед на такі цільові групи: здобувачки і здобувачі освіти – вихованки/вихованці, учениці/учні, студентки/студенти, курсантки/курсанти, слухачки/слухачі, стажистки/стажисти, аспірантки/аспіранти (адʼюнктки/ад’юнкти) та інші особи, які здобувають освіту за будь-яким видом та формою її здобуття; управлінський, педагогічний та науково-педагогічний персонал у сфері освіти, який забезпечує ефективність та якість її функціонування, від чиїх уявлень, поглядів, ідеалів, оцінок та переконань значною мірою залежить світогляд майбутніх поколінь; батьки та законні представники здобувачок і здобувачів освіти, які здійснюють виховання дітей та молоді, формують їх уявлення про світ та є взірцем поведінки; персонал органів управління освітою, який приймає управлінські та кадрові рішення, визначає умови для роботи закладів освіти, зокрема реалізує державну політику щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у сфері освіти.

ПРЕВЕНТИВНИЙ ЗАХІД «БЛЕКАУТ В УКРАЇНІ: ПРАВИЛА ВИЖИВАННЯ» У ХФКС

ПРЕВЕНТИВНИЙ ЗАХІД «БЛЕКАУТ В УКРАЇНІ: ПРАВИЛА ВИЖИВАННЯ» У ХФКС

Країна-агресор росія продовжує обстрілювати об’єкти критичної інфраструктури України і вимушені відключення електрики вже стали для українців повсякденністю. У будь-який момент все може стати ще гірше, у тому числі, не виключений сценарій, за якого станеться повний блекаут.

За умови повного відключення від електроенергії потрібно оволодіти хоча б мінімальними навичками виживання у таких умовах ще до того, як усе почнеться.

Повністю або частково заблокованими можуть бути постачання електроенергії, води, газу, тепла, робота телефонного, мобільного зв’язку, Інтернету, банкоматів та банківських терміналів, магазинів та аптек.

Онлайн-урок з мінної безпеки за участі пса Патрона, Дмитра Монатіка та рятувальника Державної служби України з надзвичайних ситуацій (ДСНС)

ВИХОВУЮЧИ – НАВЧАЄМО, НАВЧАЮЧИ – ВИХОВУЄМО: НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ІНФОРМАТИКИ У ХФКС ДО ДНЯ ЗАХИСНИКІВ І ЗАХИСНИЦЬ УКРАЇНИ

ВИХОВУЮЧИ – НАВЧАЄМО, НАВЧАЮЧИ – ВИХОВУЄМО: НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ІНФОРМАТИКИ У ХФКС ДО ДНЯ ЗАХИСНИКІВ І ЗАХИСНИЦЬ УКРАЇНИ
Сучасні вимоги та виклики до роботи вчителя мають розширювати викладацьку роль не тільки у сутності інформації, але й і у формі її передачі учню. Виходячи із задач сучасної школи, провідним принципом вдосконалення методичної системи навчання є гуманізація освіти, особистісна орієнтація навчання, тобто урахування специфіки змісту предмету, який викладається, та актуального стану оточення усіх учасників освітнього процесу. Сучасні освітні технології розглядають процес навчання на рівні безпосередньої дії на учнів, бо навчання нерозривно пов’язано з практикою, з буденним життям людини.
Так, наприклад, сучасне мистецтво може стати потужним дидактичним інструментом при вивченні такої технічної дисципліни як інформатика.

ПРЕВЕНТИВНИЙ ЗАХІД «ПОРЯДОК ДІЙ ПРИ РАДІАЦІЙНІЙ НЕБЕЗПЕЦІ» У ХФКС

ПРЕВЕНТИВНИЙ ЗАХІД «ПОРЯДОК ДІЙ ПРИ РАДІАЦІЙНІЙ НЕБЕЗПЕЦІ» У ХФКС

Чи знає кожен із нас, як діяти у разі надзвичайної ситуації? Чи знаєте ви правила, які можуть зберегти ваше життя, життя учнів, співробітників, рідних і близьких? Чи не розгубитеся ви у разі надзвичайної ситуації? І у суспільстві, і у закладах освіти, і навколо них трапляються надзвичайні ситуації. Саме від знань, умінь та навичок учасників освітнього процесу залежить їхнє життя та здоров’я, а також тих людей, які у цей час знаходяться поруч.

ПРЕВЕНТИВНИЙ ЗАХІД «МІННА БЕЗПЕКА ДЛЯ УЧНІВСТВА ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА ВОЄННИХ ДІЙ» У ХФКС

ПРЕВЕНТИВНИЙ ЗАХІД «МІННА БЕЗПЕКА ДЛЯ УЧНІВСТВА ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА ВОЄННИХ ДІЙ» У ХФКС
З метою проведення інформаційно-просвітницької роботи, спрямованої на інформування учнів про небезпеку, яку несуть вибухонебезпечні предмети, правила поведінки при їх виявленні та відповідно річного плану роботи ХФКС 30 вересня 2022 р. вчителем предмета «Захист України» Миколою СЄДИХ для учнів 10-11-х класів було проведено заняття з теми «Мінна небезпека. Алгоритм дій при виявленні вибухонебезпечних предметів».

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ УРОК «ПОВЕРТАЮСЯ ДО НАВЧАННЯ»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ УРОК «ПОВЕРТАЮСЯ ДО НАВЧАННЯ»
1 вересня 2022 р. у прямому ефірі інформаційного спільного телемарафону відбувся Всеукраїнський урок «Повертаюся до навчання» за участю Першої леді України Олени Зеленської, Міністра освіти і науки України Сергія Шкарлета, а також Тіни Кароль, Євгена Клопотенка, Тараса Тополі та Олександра Педана. Провели урок популярні ведучі – Неля Шовкопляс та Руслан Сенічкін. Організаторами заходу виступили Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти, Асоціація інноваційної та цифрової освіти в партнерстві з Гете-Інститутом Федеративної Республіки Німеччини. Метою ініціативи є мотивування учнів повернутися до навчання.

«ЦИФРОВА ГРАМОТНІСТЬ – ЗАПОРУКА БЕЗПЕКИ»

«ЦИФРОВА ГРАМОТНІСТЬ – ЗАПОРУКА БЕЗПЕКИ»

Неможливо уявити сьогодення без цифрових технологій. Вони супроводжують нас на кожному кроці й можуть не тільки сприяти ефективній роботі, спілкуванню чи навчанню, а й допомогти бути у тренді всіх процесів глобалізації та діджиталізації.

Реформа Нової української школи акцентує увагу на розвитку інформаційно-цифрової компетентності, яка передбачає впевнене і водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, у публічному просторі та приватному спілкуванні. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів коледжу шляхом актуалізації і закріплення знань, отриманих раніше з предмету «Інформатика» та власного досвіду, є одним з пріоритетних напрямків роботи педагогічного колективу ХФКС, що всіляко підтримується адміністрацією закладу.

ВЕБІНАР «ОНОВЛЕННЯ І ДОПОВНЕННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ GOOGLE ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ОНЛАЙН» («Академія цифрового розвитку»)

ВЕБІНАР «ОНОВЛЕННЯ І ДОПОВНЕННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ GOOGLE ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ОНЛАЙН» («Академія цифрового розвитку»)
26 квітня 2022 р. заступник директора з виховної роботи ХФКС Наталія МОШЕНСЬКА, методист виховної частини Наталія АНДРІЄВСЬКА та учитель інформатики Ольга ГОРБЕНКО взяли участь в онлайн-вебінарі «Оновлення і доповнення цифрових інструментів Google для оптимізації освітнього процесу онлайн», організованому ТОВ «Академія цифрового розвитку» (м. Київ) – платформою-інтегратором активностей з метою навчання використанню цифрових інструментів і їх практичного застосування для різноманітних категорій користувачів.

ВЕБІНАР «ЕФЕКТИВНІ РІШЕННЯ GOOGLE ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ОНЛАЙН» («Академія цифрового розвитку»)

ВЕБІНАР «ЕФЕКТИВНІ РІШЕННЯ GOOGLE ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ОНЛАЙН» («Академія цифрового розвитку»)
19 квітня 2022 р. заступник директора з виховної роботи ХФКС Наталія МОШЕНСЬКА та учитель інформатики Ольга ГОРБЕНКО взяли участь в онлайн- вебінарі «Ефективні рішення Google для оптимізації освітнього процесу онлайн», організованому ТОВ «Академія цифрового розвитку» (м. Київ) – платформою, яка є інтегратором активностей з метою навчання використанню цифрових інструментів і їх практичного застосування для різноманітних категорій користувачів. Захід був спрямований на розвиток навичок працівників освітньої сфери у користуванні безкоштовними додатками Google. На учасників чекав майстер-клас від сертифікованого тренера Google Антоніни БУКАЧ про найважливіші цифрові інструменти, які допомагають у роботі освітян. Унікальний формат заходу було реалізовано через живі демонстрації реалізації кожної можливості!

Наша адреса

61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3
e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua    

Подзвонити нам

(057) 763-21-51
ХФСПК © 2014-2021
Сайт создан "G-Studio"