тел./ факс (057) 763-21-51     |    61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3     |  e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua
Харківський фаховий коледж спорту
Харківський фаховий коледж спорту

Методична робота

Методична робота

Вернісаж творчих робіт «Вільні творити майбутнє»

Вернісаж творчих робіт «Вільні творити майбутнє»
Вірність українському народу, патріотизм та любов до своєї Батьківщини продемонстрували учні та учениці 7-А класу ХФКС, представивши свої творчі роботи на віртуальній виставці – вернісажі творчих робіт «Вільні творити майбутнє».
Захід було організовано вчителькою мистецтва і технологій Олесею ЖУК.
Творчі роботи під керівництвом Олесі Миколаївни було створено до дня Гідності та Свободи, який відзначається в Україні 21 листопада.
Світогляд людини, особистість формується під впливом багатьох чинників, одним з яких є мистецтво. Зазвичай, найвищі прояви людського таланту, втілені в різних видах мистецтва, змінюють людину на краще. У час стрімкого технічного прогресу, різноманітних сучасних технологій людина все більше потребує відпочинку, віддушини для збереження внутрішньої гармонії. І найкращий помічник у цьому – мистецтво і творчість.
Пишаємося нашими наймолодшими вихованцями, але вже такими великими патріотами своєї землі!
З Україною у серці!

Виховна година – діалог «Відверто про Гідність та Свободу»

Виховна година – діалог «Відверто про Гідність та Свободу»
21 листопада 2024 року Україна відзначає 11-ту річницю Дня Гідності та Свободи. Цей день установлено згідно з указом президента України №872/2014 від 13.11.2014 «з метою збереження та донесення до сучасного та майбутнього поколінь інформації про доленосні події в Україні початку ХХІ століття, утвердження ідеалів свободи й демократії, а також віддання шани патріотизму та мужності громадян, які восени 2004-го й у листопаді 2013-го – лютому 2014 року стали на захист демократичних цінностей, прав та свобод людини і громадянина, національних інтересів нашої держави та її європейського вибору».
З нагоди цієї символічної дати у ХФКС колективом вихователек Ларисою ТРАЧ, Наталєю САВЧЕНКО, Раїсою КРОХОЮ, Світланою МОРОЗОВОЮ за участі старшого учителя зі спорту відділення Олега ПТАЧИКА, класного керівника 9-Б класу Тамари ВАСЮКОВОЇ, а також спільно з тренерським колективом відділення футболу для вихованців відділення була проведена виховна година – діалог «Відверто про Гідність та Свободу».
Учням було донесено інформацію про доленосні події в Україні листопада 2013 – лютого 2014 року та про війну росії проти України, окупацію Кримського півострова та частини областей України. Педагоги разом з дітьми обговорювали такі поняття як свобода, патріотизм, гідність маленьких вчинків у повсякденному житті.
Свобода – це вміння сказати «ТАК!» своїм мріям!
Гідність – це вміння сказати «НІ!» своїм страхам!

Харківський фаховий коледж спорту вітає з Днем Гідності та Свободи

Година спілкування «Зупинимо булінг (кібербулінг) разом»

Година спілкування «Зупинимо булінг (кібербулінг) разом»
18 листопада 2024 р. вихователькою Ларисою ТРАЧ, класним керівником Тамарою ВАСЮКОВОЮ, старшим учителем зі спорту відділення футболу Олегом ПТАЧИКОМ спільно з тренерським колективом відділення з учнями 9-Б класу ХФКС була проведена година спілкування «Зупинимо булінг (кібербулінг) разом». Захід проводився в рамках Всеукраїнської кампанії «16 днів проти насильства», яка стартує щорічно з 25 листопада і триває до 10 грудня. Ініціатива поєднує заходи проти насильства та дії щодо захисту прав людини, підкреслюючи, що будь-які прояви насильства над людиною є порушенням її прав.
Метою виховної години було: навчити учнів розрізняти конфліктні ситуації та ситуації булінгу, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, ведення діалогу, формувати негативне ставлення до булінгу (кібербулінгу), стійке неприйняття насильства в будь-яких проявах, дружні відносини в колективі, розвивати навички емпатії.

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ 8-х КЛАСІВ

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ 8-х КЛАСІВ
7 листопада 2024 р. з використанням платформи відеоконференцій Zoom Workplace відбулися спільні батьківські збори 8-А та 8-В класів Харківського фахового коледжу спорту. Зібрання проводили класні керівники Вероніка КАРПЕНКО, Тетяна МИРОШНИЧЕНКО та вихователька Ольга ГОРБЕНКО.
Під час зустрічі на обговорення були винесені наступні питання:
1. Навчальна успішність учнів і учениць станом на вересень-жовтень 2024 р..
2. Гайд по навігації офіційних веб-ресурсів коледжу.
3. Формування морально-етичних цінностей, патріотизму здобувачів освіти через родинні стосунки, власний батьківський приклад.
4. Академічна доброчесність у закладі освіти.
5. Основи безпечної поведінки підлітків у соціальних мережах.
Педагоги коледжу разом з батьківською спільнотою визначили основні шляхи організації співробітництва вчителя і батьків у процесі навчання.

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ 9-Б КЛАСУ 08.11.24

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ 9-Б КЛАСУ 08.11.24
8 листопада 2024 р. з використанням сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet відбулися батьківські збори 9-Б класу відділення футболу Харківського фахового коледжу спорту. Зібрання проводили класний керівник Тамара ВАСЮКОВА, вихователька Лариса ТРАЧ та вчитель зі спорту Артем ЧЕРНЯЄВ.
Під час зборів були обговорені наступні питання:
1. Підсумки навчання учнів за вересень-жовтень 2024 р., пропуск занять та їх документальне підтвердження, поведінка учнів на уроках і в позаурочний час, рекомендації вчителів ЗОП щодо особистої дисципліни учнів під час дистанційного навчання.
2. Підсумки чемпіонату України першого кола, перспективне планування: турніри, збори, друге коло чемпіонату України.
3. Правила безпечної поведінки під час обстрілів.
Класний керівник наголосила на необхідності слідкування за виконанням учнями домашніх завдань як невід’ємної частини освітнього процесу та регулярного проведення батьками бесід щодо відповідального ставлення до навчання.

ХФКС: З ДОБРОТОЮ У СЕРЦІ ♥

ХФКС: З ДОБРОТОЮ У СЕРЦІ ♥
Харківський фаховий коледж спорту отримав сертифікат учасника V Міжнародного уроку доброти «Щаслива лапа», до якого вихованці нашого коледжу вже традиційно долучаються на початку жовтня.
Цьогоріч вихователькою Ольгою ГОРБЕНКО захід був проведений для учнів і учениць 8-А та 8-В класів.
Одним із суттєвих показників морального здоров’я нації завжди було ставлення людей до тварин. Аналіз статусу тварин у різні епохи та в різних країнах засвідчує, що між ставленням людей до тварин і рівнем духовного розвитку суспільства існує певна залежність. Саме тому серед важливих завдань виховної роботи є формування у підростаючого покоління гуманного та відповідального ставлення до природи і, зокрема до тварин.
Людина живе лише один раз, і так хочеться залишити добрий слід на згадку про себе. І щоб не сталося в житті кожного з нас, завжди пам’ятаймо, що ми живемо на планеті Земля і носимо ім’я Людина. А людина починається з добра. І творити добро – означає бути щасливим.
Бажаємо собі і всім добра!

КОМАНДНА РОБОТА – ЗАДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ СПІЛЬНОГО РЕЗУЛЬТАТУ!

КОМАНДНА РОБОТА – ЗАДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ СПІЛЬНОГО РЕЗУЛЬТАТУ!
4 листопада 2024 р. з використанням сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet під головуванням заступниці директора з виховної роботи Наталії МОШЕНСЬКОЇ відбулася спільна нарада представників виховної частини з фахівцями психологічної та соціально-педагогічної служб ХФКС – практичним психологом Людмилою ШЕВЧЕНКО та соціальним педагогом Лілією ТРЕТЬЯК.
Під час зустрічі були обговорені наступні питання:
1. Зміна парадигми освіти в умовах тривалого воєнного стану.
2. Визначення спільних векторів роботи психологічної, соціально-педагогічної служб коледжу та виховної частини ХФКС, огляд основних змістовних ліній роботи.
3. Огляд актуальних нормативних документів для організації роботи закладу освіти.
4. Основні аспекти роботи служби освітнього омбудсмена щодо захисту прав здобувачів освіти, їхніх батьків та педагогів.
5. Міжвідомчий алгоритм взаємодії щодо превенції та протидії булінгу (цькування).
6. Рекомендації щодо оформлення портфоліо та власного інтернет-сайту як візитівки педагогічного працівника.
Заступниця директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА повідомила присутнім про призначення другого освітнього омбудсмена України – Надії ЛЕЩИК, зазначивши, що відповідне рішення затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 01.11.2024 №1069-р відповідно до статті 73 Закону України «Про освіту» та постанови Кабміну від 06.06.2018 №491.
Методист виховної частини Наталія АНДРІЄВСЬКА зосередила увагу на важливості ретельного статистичного обліку здобувачів освіти з числа пільгового контингенту згідно вимог чинного законодавства та організації їх відповідної психологічної та соціально-педагогічної підтримки і супроводу.
Вихователька Лариса ТРАЧ ознайомила з методикою підготовки та проведення виховних, превентивних та масових заходів у закладі освіти, зазначила особливості їх провадження та форми роботи в умовах дистанційного навчання.
Вихователькою Ольгою ГОРБЕНКО були надані розʼяснення щодо створення сайту педагогічного працівника, продемонстровано свій власний сайт.

Всеукраїнський конкурс «Захисники та захисниці України»

Всеукраїнський конкурс «Захисники та захисниці України»
Національно-патріотичне виховання учнівства та молоді – важлива складова формування свідомої розвиненої особистості, яка здатна переосмислити уроки минулого, сприяти формуванню сучасного позитивного іміджу країни, знати та вивчати історію свого краю. Виховання патріота – місія педагогічного колективу ХФКС.
А в умовах війни патріотичне виховання має особливе значення, оскільки сприяє формуванню у підростаючого покоління розуміння важливості захисту своєї держави, збереження культури та єдності нації.
Так, вихователькою коледжу Ольгою ГОРБЕНКО було організовано участь вихованців 8-А та 8-В класів у Всеукраїнському конкурсі «Захисники та захисниці України», який проводився на онлайн платформі освітнього проєкту «На Урок». Цей конкурс, присвячений Дню захисників і захисниць України, – вдячність нашим героям, які захищали та продовжують захищати рідну землю від ворожих атак. Учні та учениці мали можливість доповнити свої знання з історії рідного краю, його захисників і захисниць доби Київської держави та українських козаків, часів Другої світової війни та подій російсько-української війни сьогодення.
Пишаємося здобутками наших вихованців!

ПІДГОТОВКА ДО АТЕСТАЦІЇ – СПРАВА ВІДПОВІДАЛЬНА! ПОРАДИ ВІД КОЛЕГ: ЯК ОФОРМИТИ ВЛАСНЕ ПОРТФОЛІО

Поки наші діти відпочивають на осінніх канікулах для освітян триває гаряча пора. Восени у закладах освіти розпочинається масштабна та відповідальна робота – проведення комплексного оцінювання професійної діяльності педагогів, підготовка до атестації.
Вигідно представити свій педагогічний досвід, неординарно розповісти про нього, налаштуватися на професійне зростання можна шляхом самопрезентації, а саме: правильно сформованого портфоліо – добірки методичних матеріалів, документів та інших свідчень досягнень і прогресу у професійній діяльності педагогічного працівника.
Головне призначення портфоліо – продемонструвати найбільш значимі результати практичної діяльності для оцінки своєї професійної компетентності. У ньому педагог зможе відобразити усі свої професійні досягнення, показати знання і навики, рівень володіння методиками, свою креативність тощо. Наявність власного портфоліо є свідченням професіоналізму й результатів педагогічної діяльності.
Портфоліо стане у нагоді для: атестації, працевлаштування, презентації на батьківських зборах, саморозвитку, самоосвіти і підвищення самооцінки.
Слід зазначити, що якогось типового зразка портфоліо або вичерпного переліку матеріалів, що входять до нього, не існує і не може існувати. Портфоліо повинно відображати позицію автора як професіонала, що виражається в умінні вирішувати професійні завдання, використовуючи професійні знання і уміння, різні освоєні способи діяльності. При цьому способи вирішення професійних завдань, тактика і стратегія професійної поведінки педагогів можуть істотно відрізнятися.

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ ВИХОВНОЇ ЧАСТИНИ ХФКС від 29.10.2024

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ ВИХОВНОЇ ЧАСТИНИ ХФКС від 29.10.2024
29 жовтня 2024 р. в online-форматі з використанням сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet відбулося планове засідання методичного обʼєднання виховної частини ХФКС.
Під час зустрічі були обговорені наступні питання:
1. Підсумки роботи за вересень-жовтень 2024-2025 н.р..
2. Трансформація парадигми національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення України: стратегії і завдання.
3. Виховання активної громадянської позиції учнівської молоді в закладі освіти спортивного профілю шляхом впровадження в освітній простір особистісно орієнтованих технологій та проєктних технік.
4. Комплексне оцінювання професійної діяльності педагога, підготовка до атестації: оформлення портфоліо.
5. Аналіз проведених відкритих виховних заходів.
6. Міжвідомчий алгоритм взаємодії щодо превенції та протидії булінгу (цькуванню).
7. Сприяння проведенню ініціативи Всесвітній День Гідності в Україні 2024.
Заступниця директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА зауважила, що цьогоріч Всесвітній День Гідності проводитиметься із фокусом на цінностях, безпеці та цифровому благополуччі, та ознайомила присутніх з відповідними інформаційними матеріалами МОН України.
Методист виховної частини Наталія АНДРІЄВСЬКА зосередила увагу присутніх на важливості вчасної та ретельної підготовки педагогічних працівників до процедури атестації, систематизації та візуалізації власних професійних здобутків.

Онлайн-практикум «Ключі моєї сили: зберегти себе у часи війни»

Онлайн-практикум «Ключі моєї сили: зберегти себе у часи війни»
Війна в Україні триває, російський агресор продовжує терор мирного населення. І вона продовжує травмувати всіх нас та, що найгірше, наших дітей. Ми пристосувалися жити у новій реальності, але з кожним наступним днем протистояння все так само потребуємо допомоги, уваги, підтримки, розуміння.
Вихователі ХФКС – це ті педагоги, які сьогодні, в першу чергу, дбають про психологічний стан, ментальне здоровʼя наших вихованців, а також їхніх батьків. Не зважаючи на власні особисті проблеми і труднощі, намагаються підбадьорити, підтримати, допомогти, підказати оптимальний шлях на складній траєкторії воєнного сьогодення.
У цьому ракурсі важливим є здобуття та напрацювання відповідних компетенцій і навичок психологічної підтримки і допомоги. Так, колектив виховної частини долучився до освітнього двигу «Незламні, коли разом», ініційованого командою Центр Інноваційної Освіти «Про.Світ», та провели двигозаняття з учнями і ученицями коледжу.
Наступним кроком у самоосвіті наших двигопедагогинь стала участь в унікальному онлайн-практикумі «Ключі моєї сили: зберегти себе у часи війни», який відбувся 25 жовтня 2024р.. Проводила практикум Віта МОСКАЛЕНКО – психологиня й одна з топ-експерток онлайн-курсу «Спільна мета: підтримка родин військовослужбовців», координаторка всеукраїнського проєкту Toy Therapy Room.
Під час заходу опрацьовували методики як допомагати собі та іншим учасникам освітнього процесу у час війни, обговорювали важливість приємних спогадів для формування стресостійкості, актуальність та ефективність використання іграшки під час психологічної допомоги (система роботи в методі Toy Therapy Room – творчо-терапевтичного простору), досліджували внутрішні конфлікти та ділилися власним досвідом.
Щиро дякуємо Центру інноваційної освіти «Про.Світ» за такі необхідні і важливі знання, за можливість навчатися задля допомоги іншим!
Не забуваємо і схиляємо голови у шані перед нашими Силами Оборони України за можливість працювати, навчатися і навчати наших дітей!
Все буде Україна!
Незламні, коли разом!

Круглий стіл «Козацька педагогіка. Минуле і сучасність» в рамках Шістнадцятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті»

Круглий стіл «Козацька педагогіка. Минуле і сучасність» в рамках Шістнадцятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті»
25 жовтня 2024 р. заступниця директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА, методистка виховної частини Наталія АНДРІЄВСЬКА та колектив вихователів ХФКС долучилися до участі у круглому столі «Козацька педагогіка. Минуле і сучасність», який проходив у рамках Шістнадцятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті».
Організаторами заходу виступили: Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», ГО «Всеукраїнська федерація «СПАС», ГО «Всеукраїнське громадське об’єднання «Національна та громадянська ідентичність».
Під час зустрічі обговорювалися наступні питання:
● історія козацької педагогіки як основи української педагогічної традиції;
● сутність козацької педагогіки: визначення, мета, завдання, форми, методи, принципи, засоби, прийоми;
● шляхи впровадження козацької педагогіки в сучасну освіту в Україні;
● українська козацька педагогіка, її місце у світовій педагогіці.

Осінні канікули 2024 правила безпеки

МАГІЯ ГОЛОСУ: У ХФКС ПИСАЛИ РАДІОДИКТАНТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЄДНОСТІ 2024

25 жовтня 2024 р. дружня спортивна родина Харківського фахового коледжу спорту вже традиційно долучилася до написання радіодиктанту національної єдності, який присвячується Дню української писемності та мови, що відзначають 27 жовтня.
Для участі у події ми зупинилися на роботі, на тренуваннях, відклали усі свої справи та з різних куточків нашої країни і за її межами долучилися до акції, що нас єднає. Учні та учениці, вчителі та вчительки, викладачі та студенти, батьки наших вихованців, наші рідні та знайомі – сьогодні ми всі разом звернулися до рідного слова.
Нагадуємо: роботи на перевірку прийматимуться онлайн та офлайн. Для цього необхідно надіслати текст радіодиктанту паперовим листом за адресою: 01001 м. Київ, вул. Хрещатик, 26. Важливо, щоб на штемпелі була дата не пізніше 27 жовтня 2024 р.. Також можна сфотографувати / відсканувати написаний текст (у форматі .jpg, .png, .jpeg, .tiff, .pdf) та надіслати його до 11.00 28 жовтня 2024 р. на адресу rd@suspilne.media.
Текст радіодиктанту буде оприлюднено 28 жовтня 2024 р. об 11.00 на сайті Українського Радіо та на сайті Суспільне Культура.
Після оприлюднення тексту радіодиктанту електронні листи не прийматимуться. Усі надіслані роботи перевірить фахова комісія.
Єднаймося разом навколо мови!
Нашої!
Рідної!
Української!

Міжнародний день дій за академічну доброчесність (IDOA International Day of Action for Academic Integrity)

НЕТВОРКІНГ «ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ: НАУКОВИЙ ПОШУК І ПРОДУКТИВНІ ПРАКТИКИ»

НЕТВОРКІНГ «ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ: НАУКОВИЙ ПОШУК І ПРОДУКТИВНІ ПРАКТИКИ»
17 жовтня 2024 р. колектив виховної частини ХФКС долучися до нетворкінгу «Військово-патріотичне виховання: науковий пошук і продуктивні практики», який було організовано та проведено лабораторією фізичного розвитку та здорового способу життя Інституту проблем виховання НАПН України у співпраці з Відділенням філософії освіти, загальної та дошкільної педагогіки НАПН України.
Нетворкінг, або мережева взаємодія, – це процес встановлення та підтримування стосунків з іншими людьми з метою обміну професійною інформацією, досвідом та ідеями. Він об’єднав географічно віддалені куточки України та провідних науковців, освітян і практиків, спільною ідеєю виховання ціннісних орієнтирів, оборонної свідомості молоді та оновлення військово-патріотичного виховання в Україні.
Програма заходу включала дві дискусії:
1) Науково-методичні пошуки оновлення військово-патріотичного виховання зростаючої особистості в Україні.
2) Регіональні практики військово-патріотичного виховання: особливості та спільність.
Під час заходу обговорювалися наступні питання:
  • актуальна концептосфера військово-патріотичного виховання (досвід систематизації);
  • технології єдності військово-патріотичного і фізичного виховання;
  • пошук нових підходів у патріотичному вихованні як складовій національної стійкості та оборонної свідомості українців;
  • новації у модельній навчальній програмі інтегрованого курсу «Захист України»;
  • імплементація тематичної інформації з формування оборонної свідомості у підготовку вчителів;
  • патріотичне виховання на Донеччині: перевірені практики;
  • мистецько-волонтерський проєкт «Діти України вірять у ЗСУ» та інші.
Учасники нетворкінгу мали змогу обговорити шляхи оновлення та вдосконалення методів військово-патріотичного виховання в закладах освіти, відзначивши роль національно-патріотичного виховання як ключового елементу формування громадян-патріотів та захисників України.
Дякуємо за цікаві ідеї та досвід!

Виховна година-роздум з елементами тренінгу «Торгівля людьми в умовах війни: як не стати жертвою?»

Виховна година-роздум з елементами тренінгу «Торгівля людьми в умовах війни: як не стати жертвою?»
18 жовтня 2024 р. в Європейський день боротьби з торгівлею людьми для здобувачів освіти 9-Г класу вихователькою Зоєю АМЕЛІНОЮ та класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ була проведена виховна година-роздум з елементами тренінгу «Торгівля людьми в умовах війни: як не стати жертвою?».
Метою виховного заходу було: підвищення рівня поінформованості та обізнаності вихованців стосовно глобальної проблеми торгівлі людьми, її причин, форм та етапів, основних правил безпеки щодо протидії цьому явищу.
Торгівля людьми – це ганебне явище, з яким необхідно боротися. Цей вид злочину за кримінальними прибутками займає третє місце у світі після нелегальної торгівлі зброєю та наркотиками. Проблема торгівлі людьми особливо загострилася в Україні після повномасштабного вторгнення рф на територію нашої держави. Під загрозою торгівлі залишаються як особи, які вимушені виїхати за кордон, так і ті що залишились на території України та на тимчасово окупованих територіях.
Під час заходу до уваги учнівства було запропоновано перегляд презентації, відеоматеріалів, що допомогло більш детальніше розкрити сутність проблеми торгівлі людьми в Україні в умовах воєнного стану, зрозуміти, як захистити себе від небезпеки, куди звертатися, якщо стали жертвою торгівлі. Мозковий штурм, який провели педагоги наприкінці заходу, сприяв вивченню рівня обізнаності дітей щодо даної проблеми.
Діти прийшли до висновку: у випадку, якщо ви стали жертвою торгівлі людьми або свідком такої ситуації не мовчить! Звертайтеся до державних та міжнародних організацій за допомогою, таким чином ми зможемо знизити рівень торгівлі людьми. Виховний захід зацікавив дітей своєю інформативністю та допоможе у майбутньому уникнути небезпеки.

Виховна година-застереження «Людина – не товар! Цінність людського життя – не предмет торгівлі!»

Виховна година-застереження «Людина – не товар! Цінність людського життя – не предмет торгівлі!»
Щорічно 18 жовтня відзначається Європейський день боротьби з торгівлею людьми. Відзначення Європейського дня боротьби з торгівлею людьми є нагадуванням про актуальність проблеми та необхідність об’єднання зусиль для протидії цьому явищу, переслідування злочинців, надання допомоги постраждалим, ведення превентивної роботи. Зважаючи на прямий чи опосередкований вплив повномасштабного вторгнення рф, внутрішнім переміщенням та економічним спадом, загалом населення стало більш схильним та уразливим до різних форм експлуатації, у зв’язку з цим актуалізується проблема потрапляння громадян України в ситуацію торгівлі людьми.
Не залишається без уваги ця проблема і в Харківському фаховому коледжі спорту. Вихователькою Ольгою ГОРБЕНКО для учнів і учениць 8-А та 8-В класів за допомогою сервісу відеотелефонного зв’язку Google Meet була проведена виховна година-застереження «Людина – не товар! Цінність людського життя – не предмет торгівлі!».
Метою заходу було: підвищити рівень поінформованості учнів і учениць щодо проблеми торгівлі людьми; сформувати уявлення про суть торгівлі людьми; з’ясувати причини торгівлі людьми; ознайомити учнів з різними формами торгівлі людьми; позбавитися небезпечних стереотипів щодо торгівлі людьми.

Урок інформаційної безпеки (онлайн-квест з безпечного працевлаштування) «БУДЬ УВАЖНИМ У МЕРЕЖІ! ЗНАЙ САМ – РОЗПОВІДАЙ ІНШИМ!»

Урок інформаційної безпеки (онлайн-квест з безпечного працевлаштування) «БУДЬ УВАЖНИМ У МЕРЕЖІ! ЗНАЙ САМ – РОЗПОВІДАЙ ІНШИМ!»
Соціально-економічні та психосоціальні виклики, спричинені спочатку пандемією COVID‑19, а пізніше повномасштабним вторгненням російського агресора, роблять нас більш уразливими до торгівлі людьми та злочинної експлуатації. Велика кількість людей у пошуках захисту, домівки, роботи переміщуються за межі своєї області, країни, що може провокувати додаткові ризики та небезпеки.
З 1996 р. в Україні працює Міжнародна організація з міграції (МОМ), що є частиною системи ООН як провідна міжурядова організація, і підтримує гуманну та впорядковану міграцію для загального блага. Представництвом МОМ в Україні було запущено онлайн-квест для підвищення обізнаності українців про правила безпечної подорожі та працевлаштування.
Так, напередодні Європейського дня боротьби з торгівлею людьми, що відзначають 18 жовтня, заступницею директора з виховної роботи Наталією МОШЕНСЬКОЮ та вчителькою інформатики Марією МАСЛОВОЮ для учнів і учениць 7-10-х класів коледжу були проведені уроки інформаційної безпеки «Будь уважним у мережі! Знай сам – розповідай іншим!», під час якого вихованцям було запропоновано пройти онлайн-квест з безпечного працевлаштування. Даний квест – це віртуальна гра з декількома сценаріями, що відображають ключові гендерні, вікові та професійні аспекти. Віртуальна пригода дозволила молоді перевірити, що може статися, якщо вони підпишуть контракт, не прочитавши його, погодяться перевезти посилку від незнайомця за кордон, віддадуть свій паспорт роботодавцю, приймуть або відхилять низку інших ризикованих пропозицій під час подорожі. Після завершення гри діти отримали аналіз прийнятих рішень, а також поради щодо безпечного працевлаштування й подорожей.
Всеукраїнська коаліція громадських організацій із протидії торгівлі людьми, яку підтримує МОМ, повідомляє, що незважаючи на закриття кордонів та обмеження руху, міграційні наміри населення, що належить до груп ризику потрапляння в ситуацію торгівлі людьми, залишаються високими.
Торгівля людьми є глобальним злочинним бізнесом, сучасною формою рабства, порушенням прав людини. Факт його відзначення є нагадуванням про актуальність проблеми торгівлі людьми, а також необхідність об’єднання зусиль для протидії цьому явищу.
Будьте обачними і обережними! Ваші знання – це ваш захист і безпека!

Година спілкування «Чи знаєш ти про небезпеку?!»

Година спілкування «Чи знаєш ти про небезпеку?!»
До Європейського дня боротьби з торгівлею людьми, що відзначається щорічно 18 жовтня, для вихованців відділення футболу виховательками Наталею САВЧЕНКО, Ларисою ТРАЧ, Світланою МОРОЗОВОЮ та Раїсою КРОХОЮ за участі вчителів зі спорту була проведена година спілкування «Чи знаєш ти про небезпеку?!».
Метою зустрічі було: познайомити учнів з таким соціальним явищем як торгівля людьми, підвищити рівень їх поінформованості щодо даної проблеми, обговорити причини, форми та ознаки цього явища, показати небезпечні наслідки та шляхи потрапляння в ситуацію торгівлі людьми, ознайомити з національними і міжнародними документами щодо попередження торгівлі людьми. Педагоги розповіли дітям про основні проблеми та помилки, що виникають у громадян України, які виїжджають за кордон, стають «живим товаром», потрапляючи у рабство.
Було визначено основні чинники, через які підлітки та молодь можуть бути залучені в торгівлю людьми: бідність та необхідність заробляти на життя, щоб допомогти сім’ї; прагнення до легкого «кращого життя»; нерозуміння дітьми, батьками (або особами, які ними опікуються) негативних наслідків, які можуть виникнути для дітей, що залишають сім’ю заради роботи; соціальне сирітство, безпритульність чи бездоглядність; невідвідування закладу освіти або неможливість оплатити навчання; недооцінка дітьми або батьками цінності освіти; насильство в сім’ї; політичні конфлікти або природні катастрофи, що призвели до розрухи в національній економіці або до втрати батьків; міграція в пошуках роботи; традиція переселення сільських дітей до міських родичів; гендерна дискримінація та інші.

Урок-презентація "Протидія торгівлі людьми"

Урок-презентація "Протидія торгівлі людьми"

ЩИРА ПОДЯКА ЗА ГУМАНІТАРНУ ДОПОМОГУ!

ЩИРА ПОДЯКА ЗА ГУМАНІТАРНУ ДОПОМОГУ!
Сьогодні, коли Україна і весь український народ відчайдушно протистоїть російському агресору, небайдужі громадяни роблять все можливе, щоб допомогти тим, хто цього потребує. З часом стає важко знайти людей, які здатні сприймати чужі проблеми, як свої, і як чудово що такі люди все таки є!
Колектив Харківського фахового коледжу спорту висловлює слова щирої вдячності Фонд Віталія Данілова разом з Конфедерація вільних профспілок України (CFTUU) (КВПУ), які напередодні Дня працівників освіти України привітали педагогічний колектив закладу та надали гуманітарні набори допомоги.
Добрі справи не залишаються непоміченими – вони як маяки світять для тих, хто чекає допомоги. Хочемо ще раз щиро подякувати за Вашу підтримку та за Ваші щирі і чуйні серця, Вашу увагу до освіти і освітян!
Нехай в усіх справах Вас супроводжує успіх, а віра у краще майбутнє добавляє сил і надихає на великі перспективи! Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю! Разом – до ПЕРЕМОГИ!

ОЛІМПІЙСЬКИЙ УРОК В 9-Г КЛАСІ «ОЛІМПІЙСЬКА СЛАВА ХАРКІВЩИНИ»

ОЛІМПІЙСЬКИЙ УРОК В 9-Г КЛАСІ «ОЛІМПІЙСЬКА СЛАВА ХАРКІВЩИНИ»
27 вересня 2024 р. класів вихователькою Зоєю АМЕЛІНОЮ та класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ для учнів і учениць 9-Г класу за допомогою сервісу відеотелефонного зв’язку Google Meet був проведений олімпійський урок «Олімпійська слава Харківщини», спрямований на популяризацію фізичної культури і спорту, Олімпійського руху в Україні, виховання учнівської молоді на олімпійських цінностях, виховання почуття патріотизму та гордості за досягнення українських спортсменів.
Педагоги зазначили, що українська земля щедра талановитими спортсменами, які прагнуть возвеличити власну Батьківщину, досягаючи найгучніших, найвизначніших звань, щоб на спортивних аренах усього світу лунав державний гімн України і майорів жовто-блакитний прапор. Разом з вихованцями пригадали імена видатних українських спортсменів минулих часів, їх найвищі досягнення: Лілія Подкопаєва (спортивна гімнастика), Сергій Бубка (легкоатлет, стрибки з жердиною). Звернули увагу вихованців на підсумки виступу збірної команди України на ХХХІІІ Олімпійських (12 медалей: 3 золоті, 5 срібних і 4 бронзові) та ХVІІ Паралімпійських (82 медалі: 22 золоті, 28 срібних і 32 бронзові) іграх 2024 року в Парижі і, зокрема, випускників ХФКС.
До уваги дітей був запропонований огляд найвизначніших перемог спортсменів України, особливою зацікавленістю серед присутніх виділявся медіа контент про Ольгу Харлан, Ярославу Магучіх, Олександра Хижняка, дуета Марини та Владислави Алексіївих.
Під час уроку молоді була надана інформація про видатних харківських спортсменів, чемпіонів та призерів Олімпійських та Паралімпійських ігор, які писали літопис олімпійської слави Харківщини: Богдана Бондаренка (легка атлетика), Валерія Гончарова, Рустама Шаріпова (спортивна гімнастика), Віктора Рубана (стрільба з луку), Ксенію Сидоренко і Марту Федіну (плавання синхронне), паралімпійців Максима Крипака і Максима Вераксу (плавання), Єгора Дементьєва (велоспорт).
Педагоги нагадали девіз нашого коледжу: « Наша мета – олімпійські вершини!», надали дітям настанови для здійснення своєї мрії та мети, віри в себе та волі до перемоги на спортивних змаганнях.

V Міжнародний урок доброти «Щаслива лапа»

V Міжнародний урок доброти «Щаслива лапа»
Протягом 3-10 жовтня 2024 року за підтримки Міністерства освіти і науки України по всій Україні та за її межами проводиться улюблений та очікуваний всіма педагогами та дітьми Міжнародний урок доброти, присвячений нашим чотирилапим улюбленцям.
Традиційно до проведення Уроку доброти долучилися й вихованці Харківського фахового коледжу спорту. Вихователькою Ольгою ГОРБЕНКО для учнів і учениць 8-А та 8-В класів був проведений Урок доброти «Щаслива лапа».
Урок доброти – це про гуманне та відповідальне ставлення до тварин і не тільки. Ми вчимо наших дітей доброті, толерантності, терпимості, повазі до оточуючих – усім тим чеснотам, які вирізняють нас, українців, як цивілізованих, освічених і вихованих громадян України та світу.
Дякуємо Силам Оборони України, що сьогодні можемо продовжувати працювати та навчатися!

Батьківські збори в 7-А класі

29 вересня 2024 р. класним керівником Вікторією ТАРАНОВОЮ та вихователькою Світланою МОРОЗОВОЮ за допомогою сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet були проведені батьківські збори 7-А класу ХФКС.
Педагоги разом з батьками обговорювали труднощі адаптації дітей до навчання в умовax закладу спеціалізованої освіти спортивного профілю під час воєнного стану в Україні. Саме діти сьогодні є найбільш вразливою соціальною категорією, часто зазнаючи труднощів соціального і психоемоційного характеру, пов’язаних зі зміною звичного середовища комунікації та кола спілкування. Тому дуже важливою є злагоджена взаємодія педагогічного колективу і батьківської спільноти задля полегшення адаптації до умов навчання і тренування наших наймолодших вихованців і вихованок – семикласников.
На заході була присутня також вчителька фізики Юлія КАРПЕНКО, яка зосередила увагу батьків на ключових моментах організації навчання за дистанційною формою.

Всеукраїнський освітній двиг «Незламні, коли разом» у ХФКС

Всеукраїнський освітній двиг «Незламні, коли разом» у ХФКС
Всеукраїнський освітній двиг організовано та проводиться громадською організацією «Центр інноваційної освіти «Про.Світ» за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження» у рамках реалізації проєкту «Спільна мета – проєкт підтримки родин військовослужбовців».
Вихованці 7-А класу Харківського фахового коледжу спорту під керівництвом виховательки Світлани МОРОЗОВОЇ долучилися до ініціативи задля досягнення спільної мети – ефективно спілкуватися.
Розвиток культури взаємин у шкільному середовищі, формування у здобувачів освіти позитивного мислення, навичок самоаналізу, відновлення, посилення стресостійкості та витривалості – наші першочергові завдання сьогодні.
Уміння будувати співпрацю з іншими людьми на засадах миролюбності, відповідальності, поваги до інших, сприяння активності у шкільному житті – наша мета.

18-та Міжнародна конференція «Безпека дітей і молоді в інтернеті» (18. Międzynarodowa Konferencja «Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie»)

18-та Міжнародна конференція «Безпека дітей і молоді в інтернеті» (18. Międzynarodowa Konferencja «Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie»)

24-25 вересня 2024 р. заступниця директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА і вчителька біології та основ здоровʼя Тетяна ГУСЄВА з метою підвищення кваліфікації з питань інклюзивної освіти, протидії булінгу (кібербулінгу), рівня цифрової грамотності та ознайомлення з європейським педагогічним досвідом у сфері кібербезпеки взяли участь у 18-тій Міжнародній конференції «Безпека дітей і молоді в інтернеті» (18. Międzynarodowa Konferencja «Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie»), яка проходила у м. Варшава, Польща (Warszawa, Polska).

Цей захід є найбільшою циклічною подією у Польщі щодо безпеки дітей в інтернеті та адресований представникам закладів освіти, неурядових організацій, державного управління, юстиції та інтернет-індустрії. Організаторами конференції є: Польський центр програми безпечного інтернету, Національний дослідницький інститут NASK та Фундація Empowering Children. Фінансується з Фонду правосуддя, яким керує Міністр юстиції, співфінансується Європейським Союзом. 

Під час роботи конференції розглядалися наступні питання:

  • інтернет і психічне здоровʼя дітей: погляд остатнього десятиріччя;
  • дилеми цифрової епохи: як сучасні технології впливають на успішність і психічне здоровʼя молоді;
  • інтеграція сучасних технологій в освітній процес;
  • взаємозвʼязок між родинною динамікою та розвитком поведінкових залежностей (залежність від інтернету, компʼютерних ігор або телефону);
  • як уникнути комунікативних рифів у новій реальності: проблема побудови авторитету на основі контакту, а також наданню зворотного зв’язку, встановленню емпатичних кордонів та підтримці молодих людей у комунікаційних викликах цифрового світу;
  • яких помилок ми припускаємо реалізовуючи медіаосвіту;
  • проблематика використання смартфонів учнями у школі;
  • школа, відкрита до різноманітності: як побудувати інклюзивну спільноту та підтримувати альянс однолітків
  • як подбати про цифрове благополуччя дитини в перші роки її життя;
  • справжні злочини у віртуальному світі;
  • практики безпечного та конструктивного використання інтернету;
  • запровадження позитивних наративів як дієвої альтернативи мові ворожнечі та ненависті;
  • аналіз загроз і потенціал штучного інтелекту як «другого вчителя» в класі;
  • виявлення та захист дітей, які особливо вразливі до онлайн-ризиків;
  • булінг і кібербулінг у шкільному контексті: розуміння для запобігання та втручання;
  • історія штучного інтелекту та цифрового сексуального насильства;
  • публікація дитячих фотографій в інтернеті.

Виховна година у 9-Б класі

Виховна година у 9-Б класі

20 вересня 2024 р. вихователькою Ларисою ТРАЧ і класним керівником Тамарою ВАСЮКОВОЮ за участі учителя зі спорту Артема ЧЕРНЯЄВА для вихованців 9-Б класу відділення футболу ХФКС за допомогою сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet була проведена інструктивно-організаційна вихована година.

Педагоги разом з учнями обговорили питання освітнього процесу, стан поточної успішності хлопців. Учителем зі спорту було анонсовано план тренувань на наступний навчальний тиждень. Вихователькою була проведена бесіда-інструктаж щодо правил поведінки під час сигналу повітряної тривоги та дії учасників освітнього процесу під час вибухів.

Батьківські збори в 9-Г класі

Батьківські збори в 9-Г класі

20 вересня 2024 р. класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ та вихователькою Зоєю АМЕЛІНОЮ за участі учителя зі спорту відділення дзюдо Олександра КУРЦЕВА були проведені батьківські збори в 9-Г класі.

Під час зборів Вікторія Григорівна детально розповіла батькам про організацію дистанційного навчання в ХФКС в умовах війни (структура 2024-2025 н.р., правила поведінки учнів і учениць під час онлайн занять), надала поради батькам як допомогти дітям успішно навчатися в умовах дистанційного формату освітнього процесу. Також ознайомила батьків з рекомендаціями практичного психолога коледжу Людмили ШЕВЧЕНКО щодо надання психологічної підтримки та подолання стресу у підлітків в умовах воєнного стану.

Зоя Іллівна ознайомила присутніх з правилами кібербезпеки для дітей під час війни, окреслила інтернет-ризики для дітей, зазначила правила безпечного поводження у мережі. Зосередила увагу присутніх на проблемі інтернет залежності та шляхах її подолання, небезпеці спілкування дітей з незнайомцями. Провела роз’яснювальну роботу серед батьків щодо попередження залучення учнівської молоді до протиправної діяльності, спрямованої на вчинення диверсій, терактів, зокрема підпалів техніки військовослужбовців ЗСУ. Надала батькам поради як допомогти підліткам убезпечити себе від вербування.

Олександр Сергійович розповів про особливості навчання на спортивному відділенні дзюдо.

Педагоги разом з батьками визначили шляхи співпраці та взаємодії щодо створення сприятливих умов для вихованців класу з метою підвищення рівня спортивної майстерності учнів і учениць, успішного навчання в умовах війни, надання підтримки і допомоги у скрутний час.


Наша адреса

61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3
e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua    

Подзвонити нам

(057) 763-21-51
ХФСПК © 2014-2021
Сайт создан "G-Studio"