Методична робота
Вернісаж творчих робіт «Вільні творити майбутнє»
Детальніше
Виховна година – діалог «Відверто про Гідність та Свободу»
Детальніше
Харківський фаховий коледж спорту вітає з Днем Гідності та Свободи
Година спілкування «Зупинимо булінг (кібербулінг) разом»
Детальніше
БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ 8-х КЛАСІВ
Детальніше
БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ 9-Б КЛАСУ 08.11.24
Детальніше
ХФКС: З ДОБРОТОЮ У СЕРЦІ ♥
Детальніше
КОМАНДНА РОБОТА – ЗАДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ СПІЛЬНОГО РЕЗУЛЬТАТУ!
Детальніше
Всеукраїнський конкурс «Захисники та захисниці України»
Детальніше
ПІДГОТОВКА ДО АТЕСТАЦІЇ – СПРАВА ВІДПОВІДАЛЬНА! ПОРАДИ ВІД КОЛЕГ: ЯК ОФОРМИТИ ВЛАСНЕ ПОРТФОЛІО
Детальніше
ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ ВИХОВНОЇ ЧАСТИНИ ХФКС від 29.10.2024
Детальніше
Онлайн-практикум «Ключі моєї сили: зберегти себе у часи війни»
Детальніше
Круглий стіл «Козацька педагогіка. Минуле і сучасність» в рамках Шістнадцятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті»
Детальніше
Осінні канікули 2024 правила безпеки
МАГІЯ ГОЛОСУ: У ХФКС ПИСАЛИ РАДІОДИКТАНТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЄДНОСТІ 2024
Детальніше
Міжнародний день дій за академічну доброчесність (IDOA International Day of Action for Academic Integrity)
НЕТВОРКІНГ «ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ: НАУКОВИЙ ПОШУК І ПРОДУКТИВНІ ПРАКТИКИ»
- актуальна концептосфера військово-патріотичного виховання (досвід систематизації);
- технології єдності військово-патріотичного і фізичного виховання;
- пошук нових підходів у патріотичному вихованні як складовій національної стійкості та оборонної свідомості українців;
- новації у модельній навчальній програмі інтегрованого курсу «Захист України»;
- імплементація тематичної інформації з формування оборонної свідомості у підготовку вчителів;
- патріотичне виховання на Донеччині: перевірені практики;
- мистецько-волонтерський проєкт «Діти України вірять у ЗСУ» та інші.
Детальніше
Виховна година-роздум з елементами тренінгу «Торгівля людьми в умовах війни: як не стати жертвою?»
Детальніше
Виховна година-застереження «Людина – не товар! Цінність людського життя – не предмет торгівлі!»
Детальніше
Урок інформаційної безпеки (онлайн-квест з безпечного працевлаштування) «БУДЬ УВАЖНИМ У МЕРЕЖІ! ЗНАЙ САМ – РОЗПОВІДАЙ ІНШИМ!»
Детальніше
Година спілкування «Чи знаєш ти про небезпеку?!»
Детальніше
ЩИРА ПОДЯКА ЗА ГУМАНІТАРНУ ДОПОМОГУ!
Детальніше
ОЛІМПІЙСЬКИЙ УРОК В 9-Г КЛАСІ «ОЛІМПІЙСЬКА СЛАВА ХАРКІВЩИНИ»
Детальніше
V Міжнародний урок доброти «Щаслива лапа»
Детальніше
Батьківські збори в 7-А класі
Детальніше
Всеукраїнський освітній двиг «Незламні, коли разом» у ХФКС
Детальніше
18-та Міжнародна конференція «Безпека дітей і молоді в інтернеті» (18. Międzynarodowa Konferencja «Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie»)
24-25 вересня 2024 р. заступниця директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА і вчителька біології та основ здоровʼя Тетяна ГУСЄВА з метою підвищення кваліфікації з питань інклюзивної освіти, протидії булінгу (кібербулінгу), рівня цифрової грамотності та ознайомлення з європейським педагогічним досвідом у сфері кібербезпеки взяли участь у 18-тій Міжнародній конференції «Безпека дітей і молоді в інтернеті» (18. Międzynarodowa Konferencja «Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie»), яка проходила у м. Варшава, Польща (Warszawa, Polska).
Цей захід є найбільшою циклічною подією у Польщі щодо безпеки дітей в інтернеті та адресований представникам закладів освіти, неурядових організацій, державного управління, юстиції та інтернет-індустрії. Організаторами конференції є: Польський центр програми безпечного інтернету, Національний дослідницький інститут NASK та Фундація Empowering Children. Фінансується з Фонду правосуддя, яким керує Міністр юстиції, співфінансується Європейським Союзом.
Під час роботи конференції розглядалися наступні питання:
-
інтернет і психічне здоровʼя дітей: погляд остатнього десятиріччя;
-
дилеми цифрової епохи: як сучасні технології впливають на успішність і психічне здоровʼя молоді;
-
інтеграція сучасних технологій в освітній процес;
-
взаємозвʼязок між родинною динамікою та розвитком поведінкових залежностей (залежність від інтернету, компʼютерних ігор або телефону);
-
як уникнути комунікативних рифів у новій реальності: проблема побудови авторитету на основі контакту, а також наданню зворотного зв’язку, встановленню емпатичних кордонів та підтримці молодих людей у комунікаційних викликах цифрового світу;
-
яких помилок ми припускаємо реалізовуючи медіаосвіту;
-
проблематика використання смартфонів учнями у школі;
-
школа, відкрита до різноманітності: як побудувати інклюзивну спільноту та підтримувати альянс однолітків
-
як подбати про цифрове благополуччя дитини в перші роки її життя;
-
справжні злочини у віртуальному світі;
-
практики безпечного та конструктивного використання інтернету;
-
запровадження позитивних наративів як дієвої альтернативи мові ворожнечі та ненависті;
-
аналіз загроз і потенціал штучного інтелекту як «другого вчителя» в класі;
-
виявлення та захист дітей, які особливо вразливі до онлайн-ризиків;
-
булінг і кібербулінг у шкільному контексті: розуміння для запобігання та втручання;
-
історія штучного інтелекту та цифрового сексуального насильства;
-
публікація дитячих фотографій в інтернеті.
Детальніше
Виховна година у 9-Б класі
20 вересня 2024 р. вихователькою Ларисою ТРАЧ і класним керівником Тамарою ВАСЮКОВОЮ за участі учителя зі спорту Артема ЧЕРНЯЄВА для вихованців 9-Б класу відділення футболу ХФКС за допомогою сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet була проведена інструктивно-організаційна вихована година.
Педагоги разом з учнями обговорили питання освітнього процесу, стан поточної успішності хлопців. Учителем зі спорту було анонсовано план тренувань на наступний навчальний тиждень. Вихователькою була проведена бесіда-інструктаж щодо правил поведінки під час сигналу повітряної тривоги та дії учасників освітнього процесу під час вибухів.
Детальніше
Батьківські збори в 9-Г класі
20 вересня 2024 р. класним керівником Вікторією АНДРЄЄВОЮ та вихователькою Зоєю АМЕЛІНОЮ за участі учителя зі спорту відділення дзюдо Олександра КУРЦЕВА були проведені батьківські збори в 9-Г класі.
Під час зборів Вікторія Григорівна детально розповіла батькам про організацію дистанційного навчання в ХФКС в умовах війни (структура 2024-2025 н.р., правила поведінки учнів і учениць під час онлайн занять), надала поради батькам як допомогти дітям успішно навчатися в умовах дистанційного формату освітнього процесу. Також ознайомила батьків з рекомендаціями практичного психолога коледжу Людмили ШЕВЧЕНКО щодо надання психологічної підтримки та подолання стресу у підлітків в умовах воєнного стану.
Зоя Іллівна ознайомила присутніх з правилами кібербезпеки для дітей під час війни, окреслила інтернет-ризики для дітей, зазначила правила безпечного поводження у мережі. Зосередила увагу присутніх на проблемі інтернет залежності та шляхах її подолання, небезпеці спілкування дітей з незнайомцями. Провела роз’яснювальну роботу серед батьків щодо попередження залучення учнівської молоді до протиправної діяльності, спрямованої на вчинення диверсій, терактів, зокрема підпалів техніки військовослужбовців ЗСУ. Надала батькам поради як допомогти підліткам убезпечити себе від вербування.
Олександр Сергійович розповів про особливості навчання на спортивному відділенні дзюдо.
Педагоги разом з батьками визначили шляхи співпраці та взаємодії щодо створення сприятливих умов для вихованців класу з метою підвищення рівня спортивної майстерності учнів і учениць, успішного навчання в умовах війни, надання підтримки і допомоги у скрутний час.
Детальніше