РЕЗУЛЬТАТИ ЗИМОВОЇ СЕСІЇ 24/25

29 грудня 2024 року для здобувачів освіти І-ІІ-ІІІ курсу закінчився семестровий контроль за І-ІІІ-V семестри. З 30 грудня по 12 січня – зимові канікули.
Для здобувачів освіти І курсу це була перша заліково-екзаменаційна сесія. На першому курсі навчається 50 здобувачів: 40 – за регіональним замовленням (обласний бюджет), 10 – за кошти фізичних або юридичних осіб (контракт).
У групі 1.1 із 17-ти здобувачів (за списочним складом) 15 успішно склали сесію, це складає 88,2% від загальної чисельності здобувачів у групі, два здобувачі мають по три оцінки «незадовільно» 2/35FX. Згідно з рейтингом, сформованим на підставі успішності з кожного освітнього компонента ординарна академічна стипендія призначена 4-м здобувачам: Анастасії МИХАЛЬЧУК, Марії ВЕРЕТЕЛЬНІК, Олександру КИРИКУ, Антону МОСІНУ.
У групі 1.2 із 16-ти здобувачів (за списочним складом) 13 успішно склали сесію, це складає 81,3% від загальної чисельності здобувачів у групі, три здобувачі мають 2-4-ри оцінки «незадовільно» 2/35FX. Згідно з рейтингом, сформованим на підставі успішності з кожного освітнього компонента ординарна академічна стипендія призначена 5-ти здобувачам: Івану КРЮКОВУ, Андрію МАЛЬЧЕВУ, Софії БАГОУДІНОВІЙ, Аліні ОНОПРІЄНКО, Роману КЛЬОПІ.
У групі 1.3 із 17-ти здобувачів (за списочним складом) 15 успішно склали сесію, це складає 94,1% від загальної чисельності здобувачів у групі. Одна здобувачка має дві оцінки «незадовільно» 2/35FX. Згідно з рейтингом, сформованим на підставі успішності з кожного освітнього компонента ординарна академічна стипендія призначена 4-м здобувачам: Богдану КОНОРЕНКОВУ, Діані КОТВИЦЬКІЙ, Артему БЕЖАНУ, Максиму ВЯЛІКОВУ.
У групі 2.1 із 15-ти здобувачів (за списочним складом) 14 успішно склали сесію, це складає 93,3% від загальної чисельності здобувачів у групі, один здобувач має одну оцінку «незадовільно» 2/35FX. Згідно з рейтингом, сформованим на підставі успішності з кожного освітнього компонента ординарна академічна стипендія призначена 6-м здобувачам: Ассолі МАЛАФІЙ, Артуру КОЗУБУ, Артему КОЗУБУ, Єгору ТИЛЬНЯКУ, Олександру ЧУРИЛОВУ, Євгенію МАТІРКО.
У групі 2.2 із 25-ти здобувачів (за списочним складом) 20 успішно склали сесію, це складає 80% від загальної чисельності здобувачів у групі, 5-ро здобувачів мають по одній оцінці «незадовільно» 2/35FX. Згідно з рейтингом, сформованим на підставі успішності з кожного освітнього компонента підвищену академічну стипендію за особливі успіхи у навчанні призначена 3-м здобувачам: Олександру ВИСОКОСУ, Денису РАДЧЕНКО, Ярославі БУДАНОВІЙ, ординарна академічна стипендія призначена 4-м здобувачам: Марії ТИМОФЄЄВІЙ, Тімуру ТИХОМИРОВУ, Павлу ТОРЯНИКУ, Єгору МЕЩЕРЯКОВУ.
У групі 3.1 із 15-ти здобувачів (за списочним складом) 15 успішно склали сесію, це складає 100% від загальної чисельності здобувачів у групі. Згідно з рейтингом, сформованим на підставі успішності з кожного освітнього компонента підвищену академічну стипендію за особливі успіхи у навчанні призначена 2-м здобувачам: Данилі КИРИЧЕНКО та Кристині КУРАХ, ординарна академічна стипендія призначена 3-м здобувачам: Анастасії БАБЧУК, Артему ДОНЧЕНКО, Тимуру ЦАРЬКОВУ.
У групі 3.2 із 19-ти здобувачів (за списочним складом) 19 успішно склали сесію, це складає 100% від загальної чисельності здобувачів у групі. Згідно з рейтингом, сформованим на підставі успішності з кожного освітнього компонента ординарна академічна стипендія призначена 8-ми здобувачам: Андрію СЕРГІЙЧУКУ, Сергію КРИВКУ, Софії МАЦІЄВСЬКІЙ, Кирилу БОРИСОВУ, Мирославу КНЯЗЄВУ, Павлу КУМІЧЕВУ, Микиті БІЛОУСУ, Марії ХОВАНСЬКІЙ.
Вся інформація щодо нарахування стипендії, сформованого рейтингу, ліміту стипендіантів для здобувачів освіти розміщена у Вайбер спільнотах.
ВІТАЄМО ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОГО ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ СПОРТУ З УСПІШНИМ СКЛАДАННЯМ ЗИМОВОЇ ЗАЛІКОВО-ЕКЗАМЕНАЦІЙНОЇ СЕСІЇ!
Для здобувачів 1-2 курсу, які отримали оцінки «незадовільно» 2/35FX складено наказ № 128-ВЧ від 30.12.2024 про перенос зимової сесії здобувачам освіти І-ІІ-го курсу ХФКС та додаткові розклади семестрового контролю, ці документи розміщені у Вайбер спільнотах здобувачів. Термін перескладання диференційованих заліків та екзаменів з 06 січня по 10 січня 2025 року.
ЗИМОВА ЗАЛІКОВО- ЕКЗАМЕНАЦІЙНА СЕСІЯ 24/25

Водне поло. ІІІ тур відкритого чемпіонату України серед команд чоловічої Суперліги (група Б)

Вільна боротьба. Фестиваль боротьби та єдиноборств та турнир присвячений пам`яті Г.Манучаряна

Батьківськи збори 7-А клас 15.12.24

Водне поло. Кубок світу (2 дивізіон)

Водне поло. Професійна підготовка суддів

ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКИЙ ЗАХІД «ПРАВОВИЙ ДАЙДЖЕСТ: МИ ЖИВЕМО У ПРАВОВОМУ СУСПІЛЬСТВІ – НЕ СПИСУЙ СВОЄ МАЙБУТНЄ У ІНШИХ!»

Водне поло. Відкритий чемпіонат України серед юнаків 2010 р.н.

ЗАСІДАННЯ ФАХОВОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 017 ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ 16.12.2024

16 грудня 2024 року в режимі онлайн під головуванням Олени ФЕДУНОВОЇ, заступниці директора з навчально-методичної роботи Харківського фахового коледжу спорту проведено засідання фахового методичного об’єднання зі спеціальності 017 «Фізична культура і спорт».
Відповідно до порядку денного на засіданні розглянули та обговорили питання:
- орієнтовної ОПП «Фізична культура і спорт» фахової передвищої освіти у частині матриці відповідності результатів навчання освітнім компонентам, що формують спеціальні компетентності:
-
ОК11 «Вступ до спеціальності та історія фізичної культури і спорту»;
-
ОК12 «Теорія і методика фізичної культури та спорту»;
-
ОК15 «Теорія і методика легкої атлетики»;
- створення електронного посібника з освітнього компонента «Теорія та методика гімнастики, ритміки та хореографії»;
- про діяльність робочої групи зі створення комплексу методичного забезпечення освітнього компонента «Теорія і методика легкої атлетики».
Внесено пропозиції щодо подальшої ефективної роботи фахового методичного об’єднання, складено протокол засідання.
Веслування академічне. Всеукраїнські змагання з веслування на ергометрах «РІЗДВЯНІ СТАРТИ»

Урок технологій у 7-А класі «Куміхімо: японський шнурок – майстер-клас»

Водне поло. Відрядження до національної збірної

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ 9-Б КЛАСУ «ОПТИМІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ»

V МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ДУХОВНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ТА НАВЧАННЯ В ХХІ СТОЛІТТІ»

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ: КОМПЛЕКСНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОЦІНКА РОЗВИТКУ ДИТИНИ КОЛИ Є ПОТРЕБА ЗВЕРНУТИСЯ З ДИТИНОЮ В ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР:

-
дитина почала пізніше гуліти, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити;
-
до трьох років у дитини не з՚явилося мовлення, вона спілкується за допомогою жестів та окремих складів;
-
з іграшками і до цього часу гратися не може, лише на короткий термін дитину може привабити чужа або нова іграшка;
-
дитина неуважна, казки не слухає, не розуміє їх змісту, погано запам՚ятовує вірші;
-
у поведінці дитини є моменти, які Вас хвилюють: малюк дуже рухливий, неслухняний або, навпаки, млявий, повільний, у нього повсякчас змінюється настрій;
-
Ви бачите ці особливості, але у Вас десь жевріє надія, що дитина переросте і буде такою, як і всі;
-
у дитини є труднощі в засвоєнні освітньої програми чи навчальних предметів;
-
педагоги скаржаться, що у дитини с труднощі в навчанні, конфлікти в класі, агресивність;
-
дитина часто відчуває себе втомленою, не бажає вчитись, виконувати домашні завдання, відвідувати школу;
-
дитина, на Ваш погляд, надто рухлива, або, навпаки, довго думає, гірше інших навчається, погано говорить.
КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ПРОВОДИТЬСЯ ФАХІВЦЯМИ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ ІНДИВІДУАЛЬНО ЗА ТАКИМИ НАПРЯМАМИ:
-
оцінка фізичного розвитку дитини / визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо. Таку оцінку проводить вчитель-реабілітолог;
-
оцінка мовленнєвого розвитку дитини / визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури. Таку оцінку проводить вчитель-логопед;
-
оцінка когнітивної сфери дитини / визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага. Таку оцінку проводить практичний психолог;
-
оцінка емоційно-вольової сфери дитини / виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин. Таку оцінку проводить практичний психолог;
-
оцінка освітньої діяльності дитини / визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до освітньої програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок дітей дошкільного віку. Таку оцінку проводить вчитель-дефектолог.
ЯКА Ж ОСНОВНА УМОВА УСПІШНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ В СІМ՚Ї:
-
поважати свою дитину;
-
сприймати її такою, як вона є;
-
дозволяти їй бути собою;
-
хвалити і заохочувати до пізнання нового;
-
стимулювати до дії через гру;
-
розмовляти з дитиною, слухати її, спостерігати за нею;
-
підкреслювати її сильні сторони;
-
впливати на дитину проханням – це найефективніший спосіб давати їй інструкції.
Вільна боротьба. Кубок України з пляжної боротьби

Батьківські збори в 11-Б класі «Допоможемо обрати надійний шлях майбутнім випускникам»

Водне поло. Міжнародний турнір «Intercup Pŕerov»

ІНТЕРАКТИВНЕ ЗАНЯТТЯ З ІНФОРМАТИКИ «ЧАРИ КІБЕРЗАХИСТУ. ЗМАГАННЯ ФАКУЛЬТЕТІВ ШКОЛИ ГОҐВОРТС» (до «ТИЖНЯ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ»)
