тел./ факс (057) 763-21-51     |    61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3     |  e-mail: hfks1971@gmail.com
Харківський фаховий коледж спорту
Харківський фаховий коледж спорту

Новини

Засідання методичного об’єднання вчителів математично-природничих дисциплін 03.01.25

Засідання методичного об’єднання вчителів математично-природничих дисциплін 03.01.25
3 січня 2025 року у Харківському фаховому коледжі спорту відбулось засідання методичного об’єднання вчителів математично-природничих дисциплін під керівництвом голови методичного об’єднання – вчителя фізики та астрономії Юлії КАРПЕНКО.
Тематичне методичне об’єднання «Форум педагогічних ідей» було проведено в онлайн форматі з використанням відеоконференції ZOOM. Найбільш актуальним питанням було оцінювання за групами результатів учнів 7 класу у поточному навчальному році. Усі присутні взяли активну участь в обговоренні цього питання та питань порядку денного:
1. НУШ. Оцінювання за групами результатів: переваги та недоліки. (Доповідач Юлія КАРПЕНКО)
2. Імплементація педагогіки партнерства в новій українській школі (доповідач Валентина ВОЛКОВА)
3. Інтеграція інноваційних дистанційних засобів навчання в освітній процес в умовах нової української школи (доповідач Олександр ШТИХ)
4. Особливості проведення уроку з математики в умовах реалізації концепції НУШ (доповідач Олена КОНОРЄЗОВА)
5. Організація й проведення роботи щодо професійної орієнтації випускників і підготовка їх до вступу у вищі навчальні заклади (доповідач Вероніка КАРПЕНКО)
6. 10 ідей, як зробити уроки хімії легкими й пізнавальними (доповідач Наталія АНДРІЄВСЬКА)
Учителі дійшли згоди в тому, що нове оцінювання відрізняється від попереднього насамперед комплексним підходом і більшою глибиною. Раніше оцінювання не було структурованим – виставляли оцінку узагальнено, з орієнтацією переважно на знаннєвий компонент. Таке оцінювання відповідає фіксованому мисленню і не дає учням відчуття/потреби розвитку. Новий підхід радикально відрізняється від традиційного: оцінювання на основі компетентнісного підходу структуроване за окремими складниками.
Сучасні підходи до оцінювання змінюються відповідно до положень нормативно-правових документів та ідей реформи НУШ. Сама ж процедура оцінювання – динамічна. Вона може змінюватися відповідно до ситуації й досвіду.
Також вчителі поділилися своїми напрацюваннями та ідеями як покращити проведення уроків у новій українській школі, як зробити їх легким та цікавими.
Одним із головних питань для вчителів старшої школи є організація й проведення роботи щодо професійної орієнтації випускників і підготовка їх до вступу у вищі навчальні заклади. Допомогти дитині зробити правильний вибір професії та підготувати до іспитів це надскладне завдання для педагога, особливо у сучасних реаліях.

Наша адреса

61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3
e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua    

Подзвонити нам

(057) 763-21-51
ХФСПК © 2014-2021
Сайт создан "G-Studio"