Інноваційні підходи до організації освітнього процесу у закладах фахової передвищої освіти
З метою підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти 11-12 листопада 2025 року Державною установою «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» проведено підвищення кваліфікації заступників директорів з навчальної роботи закладів фахової передвищої освіти «Інноваційні підходи до організації освітнього процесу у закладах фахової передвищої освіти», в якому взяла участь Олена ФЕДУНОВА, заступниця директора з навчально-методичної роботи Харківського фахового коледжу спорту.
З вітальним словом до учасників зібрання звернувся спікер-ведучий Юрій БОРХАЛЕНКО, кандидат технічних наук, «спеціаліст вищої категорії» завідувач відділу науково-методичного кабінету інженерно-технічної та технологічної освіти Державної установи «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти».
Перед учасниками зібрання у віртуальній студії виступили:
Володимир ЗЕЛЕНИЙ, к.і.н., в.о. директора Відокремленого структурного підрозділу «Верхньодніпровський фаховий коледж Дніпровського державного аграрно-економічного університету», координатор сектору фахової передвищої освіти Науково-методичної ради МОН, висвітлив питання нормативно-правового забезпечення закладів фахової передвищої освіти;
Володимир СТАСЮК, директор Комунального закладу фахової передвищої освіти «Івано-Франківський медичний фаховий коледж» Івано-Франківської обласної ради, розповів про деякі аспекти освітньої діяльності у сучасних несприятливих умовах (з досвіду роботи коледжу);
Олена РОГОЗЯН, заступник директора з навчальної роботи Відокремленого структурного підрозділу «Старобільський фаховий коледж Луганського національного аграрного університету», розповіла про віртуальне освітнє середовище «Диспетчерська»;
Ольга ГЕТЯ, завідувач відділу міжнародної освіти Державної установи «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти», висвітлила питання: можливості міжнародних проєктів для закладів освіти України та розвиток майбутнього сільських громад через навчання населення (на прикладі проєкту RURALED);
Наталія ВІТРАНЮК, начальник управління контролю та акредитації у сфері фахової передвищої і вищої освіти Державної служби якості освіти України, розповіла про деякі питання акредитації освітньо-професійних програм у закладах фахової передвищої освіти;
Зоряна РИБИНА, директорка Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівського фахового коледжу мистецтв», яка виступила з презентаційною доповіддю про особливості інклюзивної освіти в закладах фахової передвищої освіти;
Микола ХОМЕНКО, заступник директора Науково-методичного центру вищої та фахової передвищої освіти, кандидат педагогічних наук, презентував сучасні тенденції розвитку фахової передвищої освіти;
Оксана ПОПОВИЧ, завідувач навчально-методичного кабінету Дніпровського фахового коледжу енергетичних та інформаційних технологій, поділилася досвідом роботи з гугл-додатками;
Валентина ЗАБОЛОТНА, завідувач відділу методичного супроводу моніторингу якості освіти Науково-методичного центру вищої та фахової передвищої освіти, виступила з презентаційною доповіддю на тему: «Якість освіти у фокусі: моніторинг у закладах фахової передвищої освіти»;
Микола СТАДНІК, методист Звягельського медичного фахового коледжу Житомирської обласної ради, представив Навчальну хмару lCloud – CRM-систему для управління освітнім процесом, яка допомагає закладам освіти формувати єдиний цифровий простір;
Олена КОМЕЛЬКОВА, завідувачка відділення та старша викладачка Відокремленого структурного підрозділу «Рівненський технічний фаховий коледж Національного університету водного господарства та природокористування», поділилася власним досвідом застосування дизайн-мислення та штучного інтелекту у створенні сучасного цифрового середовища, що мотивує студентів і розвиває їх креативність;
Павло ГАК, викладач Відокремленого структурного підрозділу «Полтавський фаховий коледж Національного університету харчових технологій», розповів про розроблений веб-сайт спеціальності «Комп’ютерна інженерія».
По завершенню навчання слухачі пройшли тестування та матимуть можливість отримати відповідний сертифікат від Державної установи «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» з описом компетентностей, які розвивалися протягом навчання та вказаною кількістю годин: 16 годин.













