НМТ-2023: що потрібно знати про реєстрацію
3 квітня розпочнеться реєстрація для участі в цьогорічному національному мультипредметному тесті. Триватиме вона до 3 травня.
Український центр оцінювання якості освіти забезпечить її в безпаперовій формі. Аби створити персональні кабінети, вступникам потрібно буде скористатися спеціальним сервісом, розміщеним за посиланням https://testportal.gov.ua Ця функція активується одночасно з початком реєстрації.
Щоб зареєструватися для участі в НМТ, потенційному вступнику потрібно самостійно створити персональний кабінет на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти ( https://testportal.gov.ua ) та виконати в ньому такі дії:
• внести особисті дані й інформацію щодо участі в НМТ;
• завантажити в електронній формі сканкопії та/або фотокопії реєстраційних документів;
• підтвердити бажання взяти участь у НМТ;
• надіслати внесену інформацію та копії документів на обробку до регіонального центру;
• сформувати Сертифікат НМТ 2023 року.
Копії яких документів знадобляться для реєстрації? Ось перелік:
1. паспортний документ або інший документ, що посвідчує особу, на підставі якого здійснюється реєстрація для участі в НМТ;
2. документ, що підтверджує інформацію про освіту: довідка з місця навчання, яка підтверджує, що особа завершує здобуття повної загальної середньої освіти у 2023 році (для цьогорічних випускників), або свідоцтво про повну загальну середню освіту (для випускників минулих років);
3. документ, що підтверджує внесену інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП): картки платника податків або паспорта громадянина України, до якого внесено дані про РНОКПП.
Більш детальну інформацію можна отримати за посиланням: https://testportal.gov.ua/nmt-2023-shho-potribno-znaty-pro-reyestratsiyu/?fbclid=IwAR3sRjr_wbnOR142Iv-q7riFT4zMg760BJzMRTf5CgtH266M5OZqMetRSJg