КОМАНДНА РОБОТА – ЗАДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ СПІЛЬНОГО РЕЗУЛЬТАТУ!
4 листопада 2024 р. з використанням сервісу відеотелефонного звʼязку Google Meet під головуванням заступниці директора з виховної роботи Наталії МОШЕНСЬКОЇ відбулася спільна нарада представників виховної частини з фахівцями психологічної та соціально-педагогічної служб ХФКС – практичним психологом Людмилою ШЕВЧЕНКО та соціальним педагогом Лілією ТРЕТЬЯК.
Під час зустрічі були обговорені наступні питання:
-
Зміна парадигми освіти в умовах тривалого воєнного стану.
-
Визначення спільних векторів роботи психологічної, соціально-педагогічної служб коледжу та виховної частини ХФКС, огляд основних змістовних ліній роботи.
-
Огляд актуальних нормативних документів для організації роботи закладу освіти.
-
Основні аспекти роботи служби освітнього омбудсмена щодо захисту прав здобувачів освіти, їхніх батьків та педагогів.
-
Міжвідомчий алгоритм взаємодії щодо превенції та протидії булінгу (цькування).
-
Рекомендації щодо оформлення портфоліо та власного інтернет-сайту як візитівки педагогічного працівника.
Заступниця директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА повідомила присутнім про призначення другого освітнього омбудсмена України – Надії ЛЕЩИК, зазначивши, що відповідне рішення затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 01.11.2024 №1069-р відповідно до статті 73 Закону України «Про освіту» та постанови Кабміну від 06.06.2018 №491.
Методист виховної частини Наталія АНДРІЄВСЬКА зосередила увагу на важливості ретельного статистичного обліку здобувачів освіти з числа пільгового контингенту згідно вимог чинного законодавства та організації їх відповідної психологічної та соціально-педагогічної підтримки і супроводу.
Вихователька Лариса ТРАЧ ознайомила з методикою підготовки та проведення виховних, превентивних та масових заходів у закладі освіти, зазначила особливості їх провадження та форми роботи в умовах дистанційного навчання.
Вихователькою Ольгою ГОРБЕНКО були надані розʼяснення щодо створення сайту педагогічного працівника, продемонстровано свій власний сайт.