ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ У 8-Б КЛАСІ «ПСИХОЛОГІЧНА САМОРЕГУЛЯЦІЯ. ПОДБАЙ ПРО СЕБЕ»
В умовах війни значно зростає рівень стресу як дорослих, так і дітей. Школярі-спортсмени, окрім звичайних навантажень, стикаються з тривогою, страхом та невизначеністю. Навички саморегуляції допомагають їм впоратися з цими емоціями, зберегти психологічну стійкість і не втратити фокус на тренуваннях та навчанні. Це інструменти для збереження ментального здоров՚я в непростий час. Говорити з вихованцями про психологічну саморегуляцію важливо, бо це допомагає їм розвинути навички управління своїми емоціями, думками та поведінкою. Це сприяє їхньому емоційному благополуччю, покращує успішність у навчанні та допомагає будувати здорові стосунки з оточенням.
Так, вихователькою Світланою МОРОЗОВОЮ та класним керівником 8-Б класу Вікторією ТАРАНОВОЮ була проведена година спілкування «Психологічна саморегуляція. Подбай про себе». До спілкування долучилися також учителі зі спорту відділення футболу Сергій РОСТОВСЬКИЙ та Павло ПЕТРЕНКО. Під час заходу обговорили методи психологічної саморегуляції, важливість усвідомлення своїх емоцій та стресу, а також способи їх подолання. Педагоги розповідали про першу психологічну допомогу у стані гострого стресу, типи реакцій організму на стрес, як піклуватися про себе та інших під час кризових подій, проявляти турботу та допомагати зберігати спокій. Також було наголошено на зв՚язку між психологічним станом та фізичною працездатністю, що є надзвичайно актуальним для спортсменів.
Психологічна саморегуляція – це здатність свідомо управляти своїм емоційним станом, думками та реакціями, щоб досягти поставлених цілей і адаптуватися до різних життєвих ситуацій. Це не про придушення емоцій, а про їх усвідомлення та конструктивне вираження. Вона допомагає нам не піддаватися імпульсивним рішенням, а діяти більш обдумано.
У шкільному віці діти стикаються з багатьма новими викликами: академічним тиском, соціальними відносинами, змінами в організмі. Без навичок саморегуляції ці виклики можуть призвести до стресу, тривожності та проблем з поведінкою. Обговорюючи цю тему, ми даємо їм інструменти для вирішення цих проблем.
Педагогічний колектив ХФКС не стоїть осторонь проблем психологічного благополуччя наших вихованців. Це – наша інвестиція у їхнє здорове майбутнє, допомога стати успішними та емоційно зрілими дорослими.
Разом – до Перемоги! До здорового та щасливого майбутнього!











