ІІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ STEAM-ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ»
24 квітня 2025 р. заступниця директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА взяла участь у роботі ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», яка проходила на базі Донецького державного університету внутрішніх справ (м. Кропивницький). Організаторами конференції виступили: Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», Донецький державний університет внутрішніх справ, Інститут цифровізації освіти НАПН України, Інститут педагогіки НАПН, Національний центр «Мала академія наук України», Центральноукраїнський державний університет імені В. Винниченка; Вища школа менеджменту інформаційних систем (ISMA) (Латвія); Опольський університет (Польща) та інші установи.
Метою заходу було: обговорення актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня і профілю.
Конференція об’єднала науковців та освітян закладів України, а також закордонних установ: Віденського університету (Австрія), Опольського університету, Зеленогурсього університету та Ченстоховського технологічного університету (Польща), Університету прикладних наук ISMA (Латвія), Європейської мережі наукових центрів і музеїв (Бельгія), Кишинівського державного педагогічного університету імені Іоана Крянге (Молдова), Університету Карнегі Меллона (США), які презентували свій досвід щодо проблемних питань розвитку та впровадження STEAM-технологій в контексті глобальних перспектив формування інноваційного європростору.
Наталія Валеріївна презентувала наукову доповідь на тему «Огляд актуальних аспектів застосування STEM-підходів у професійній підготовці спортсменів олімпійського резерву в умовах закладу спеціалізованої освіти спортивного профілю».
Під час роботи конференції на 5 наукових секціях були розглянуті наступні питання: cвітовий досвід та перспективи розвитку викладання навчальних дисциплін у контексті засад STEAM-освіти; STEAM-технології навчання в закладах вищої освіти; теоретико-методологічні аспекти формування soft-skills в процесі навчання здобувачів освіти; використання освітніх платформ для організації міжнародної проєктно-дослідницької STEAM-діяльності; комунікація у сфері гендерного напряму у контексті STEAM-освіти; роль цифрових технологій у підвищенні ефективності STEAM-освіти; професійний розвиток педагогів як ключовий чинник успішної імплементації STEAM-підходів тощо.
















