ВІДКРИТИЙ УРОК ІНФОРМАТИКИ ДО ДНЯ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ 2023
Відповідно Закону України «Про загальну середню освіту», навчально-виховний процес має забезпечити умови для інтелектуального, соціального, морального і фізичного розвитку та саморозвитку учнів, виховання громадянина-патріота на українознавчих цінностях. Отож, сьогодні освіта – це простір розвитку особистості, разом з наукою і культурою, а також перспективна інвестиція у духовне становлення громадян України.
Серед основних завдань середньої освіти, поміж інших, виділяють розвиток творчої особистості здобувачами освіти, а також формування цілісного наукового світогляду учнів, що ефективно реалізується за умови інтеграції змісту навчальних предметів. У сучасній системі наук чітко відслідковується процес взаємного проникнення і звʼязку між науками. Таким чином, розвиваючись, кожна наука не лише поглиблює свої знання, але й розширює межі своїх досліджень. Реалізація міжпредметних зв’язків в освітньому процесі поєднана з виховним компонентом успішно впливає на його якість і ефективність.
6 грудня у нашій державі відзначається День Збройних Сил України. Тому педагоги ХФКС цього дня звернули увагу учнів до питань патріотизму, національної самосвідомості та самоідентифікації, історичної спадщини під час навчальних занять.
Так, з метою актуалізації та узагальнення раніше здобутих знань учнів з інформатики, розширення та збагачення знань за темами «Опрацювання документів на хмарному диску», «Поняття мультимедіа», «Програмне забезпечення для опрацювання мультимедіа», а також виховування у здобувачів освіти цікавості до пізнання історичної спадщини Української держави учителями інформатики Марією МАСЛОВОЮ, Наталією МОШЕНСЬКОЮ та Ольгою ГОРБЕНКО для вихованців 8-х класів коледжу був проведений відкритий урок інформатики із застосуванням ігрових технологій «Сторінками історії українського козацтва».
Під час уроку учні мали можливість перевірити свою обізнаність з історією українського козацтва, розвʼязуючи тематичний кросворд. Кросворди мають дидактичну цінність не тільки як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів, але й як засіб узагальнення, повторення та систематизації знань. Розв’язування кросвордів це – своєрідна «гімнастика розуму». Виконуючи завдання, учні розвивають і тренують пам’ять, здатність логічно мислити, аналізувати, порівнювати.
Після розвʼязування кросворду увагу присутніх було зосереджено на зʼясуванні та обговоренні технічних моментів його створення програмними засобами інформаційних технологій. Було розглянуто переваги та недоліки різних способів створення обʼєктів мультимедіа залежно від мети і наявного інструментарію.