Брейн-ринг «Періодичний закон та періодична система хімічних елементів, будова атома»
Нестандартний узагальнюючий урок (брейн-ринг) проведений вчителем Андрієвською Н.Г. після вивчення теми «Періодичний закон та періодична система хімічних елементів, будова атома» з метою приведення засвоєних учнями знань у систему. Використовувалися принципи наочності, свідомості й активності в роботі вчителя і учнів, доступності і посильності, систематичності і послідовності, науковості, зв’язку теорії з практикою, міцності знань.
Гра стала важливим елементом балансу між колективним та індивідуальним у житті підлітка й особлива тим, що повністю спрямована на прояви індивідуальності. Бонусом для учнів є підвищення статусу в колективі, власної значущості. Гра побудована так, щоб не дати шансів сором’язливості, комплексу меншовартості завадити учню проявити себе, виявити здібності, представити себе в новому амплуа.