Національна конференція з освіти і місцевого самоврядування «Освіта – це комунікація» (V edycja Ogólnopolskiej Konferencji Oświaty i Samorządu Edukacja to Komunikacja)
На сучасному етапі розвитку суспільства швидкими темпами поглиблюються та прискорюються загальносвітові соціально-економічні, політичні, соціокультурні процеси, які визначають розвиток людства у його життєдіяльності. Глобальні суспільні зрушення мають систематичний, надшвидкий, незворотний характер. Вони зумовлені науково-технічним прогресом, швидкою інформатизацією та комп’ютеризацією, демократизацією суспільного життя у більшості країн світу. Найбільш відповідальною в цих умовах є роль освіти. Саме освіта має безпосередній та найбільший вплив на особистість і суспільство.
Так, 20-21 жовтня 2022 року з метою ознайомлення з міжнародним досвідом державної політики у створені інтелектуального, духовного потенціалу нації, розвитку системи освіти, проблемами підготовки педагогічних працівників, їх професійного становлення і професійної компетентності та ін. заступник директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА взяла участь у Національній конференції з освіти і місцевого самоврядування «Освіта – це комунікація», організованої на Educado (https://educado.pl) – польській платформі онлайн-навчання для професіоналів, що очолюється фаховими експертами, практиками та інструкторами у галузі. Головний партнер заходу – Мінистерство освіти і науки Польщі (Główny Partner merytoryczny – Ministerstwo Edukacji i Nauki Polski).
Національна конференція з освіти і місцевого самоврядування – це зустріч світових лідерів місцевого самоврядування й освіти, захід, адресований директорам шкіл, учителям, а також фахівцям, які відповідають за якість освіти на регіональних рівнях, керівникам органів місцевого самоврядування.
Проблематика конференції становила:
-
Як місцеве самоврядування може підтримати професійну освіту.
-
Прозора модель фінансування освітніх задач.
-
Відтік кадрів з педагогічної професії, спад престижу професії учителя.
-
Підвищення заробітної платні вчителів, працевлаштування фахівців, заохоченнях нових учителів.
-
Шляхи до збільшення компʼютеризації школи, компʼютери у керуванні школою.
-
Ефективність програм «Цифрова школа», «Електрони підручник», «Активна дошка» та ін..
-
Роль психолога і педагога у школі.
-
Спеціальний педагог та інші фахівці в області освіти.
-
Кризи і психіка дітей. Школа як місце, де їм можуть допомогти.
-
Картина психічного стану дітей після пандемії.
-
Можливості закладів освіти щодо виявлення ранніх ознак психічних відхилень у дітей.
-
Інклюзивна освіта у профорієнтації.
-
Роль батьків у профорієнтації.
-
Профорієнтація на основі компетенцій.
-
Благополуччя дітей під час війни.