Конференція «Освіта у віртуальному світі – практичні аспекти» (konferencji «Wychowanie w Świecie Wirtualnym – aspekty praktyczne»)
29 листопада 2023 р. у рамках підвищення кваліфікації, з метою розвитку цифрової та комунікаційної ключових компетентностей педагогічного працівника відповідно до Постанови КМУ №800 від 21.09.2019 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» та частини першої статті 12 Закону України «Про освіту» заступниця директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА взяла участь у роботі конференції «Освіта у віртуальному світі – практичні аспекти», Польща (konferencji «Wychowanie w Świecie Wirtualnym – aspekty praktyczne», Polska), яка проходила за використанням центру гібридної командної роботи Microsoft – МС Teams.
Ініціатива реалізована Академією прикладних наук у Ломжі (Łomży) та співфінансована Міністерством освіти і науки Польщі, передбачає популяризацію знань у галузі актуальних тем, пов’язаних з функціонування людини у віртуальному просторі та перенесення все більшої кількості її діяльності у цей вимір.
Реалізований проєкт, популяризуючи знання про освітні процеси у віртуальному просторі та вміння їх проєктувати, покликаний сприяти педагогам і батькам у набутті педагогічних компетенцій у їх реалізації. Проєкт, посилаючись на існуючі рішення, має на меті привернути увагу вчителів і батьків до необхідності реформації освіти та виховання у новому вимірі існування людини.
Тематична спрямованість конференції відповідає сучасним потребам освіти у сфері гібридної реальності. Під час заходу обговорювалися не лише знання про медіаосвітні процеси, а й розглядалися механізми, як мати освітній вплив у віртуальному світі та як практично перенести освітні методи та техніки з реального світу у віртуальний вимір.
Змістовні блоки конференції:
► Освіта у віртуальному світі – популяризація знань серед батьків та вчителів;
► Смартфонізація освіти, або кому і навіщо ми віддали душі наших дітей;
► Віртуальний світ – це місце для підтримки розвитку та навчання дитини з міграційним досвідом. Можливості та виклики;
► Використання комп’ютерних ігор у процесах навчання та виховання;
► Виховне значення кінотвору. Тематика та функції віртуальних платформ, присвячених кіноосвіті;
► Віртуальні музеї як спосіб зацікавити молодь культурою;
► Наше віртуальне подвірʼя – приклади заходів, проведених у дитячому садку та школі.
Особливо корисним і цікавим було ознайомлення з досвідом освітньої адаптації та механізмами її оптимізації здобувачів освіти – мігрантів, що є наразі актуальним для українського учнівства.