18-та Міжнародна конференція «Безпека дітей і молоді в інтернеті» (18. Międzynarodowa Konferencja «Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie»)
24-25 вересня 2024 р. заступниця директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА і вчителька біології та основ здоровʼя Тетяна ГУСЄВА з метою підвищення кваліфікації з питань інклюзивної освіти, протидії булінгу (кібербулінгу), рівня цифрової грамотності та ознайомлення з європейським педагогічним досвідом у сфері кібербезпеки взяли участь у 18-тій Міжнародній конференції «Безпека дітей і молоді в інтернеті» (18. Międzynarodowa Konferencja «Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie»), яка проходила у м. Варшава, Польща (Warszawa, Polska).
Цей захід є найбільшою циклічною подією у Польщі щодо безпеки дітей в інтернеті та адресований представникам закладів освіти, неурядових організацій, державного управління, юстиції та інтернет-індустрії. Організаторами конференції є: Польський центр програми безпечного інтернету, Національний дослідницький інститут NASK та Фундація Empowering Children. Фінансується з Фонду правосуддя, яким керує Міністр юстиції, співфінансується Європейським Союзом.
Під час роботи конференції розглядалися наступні питання:
-
інтернет і психічне здоровʼя дітей: погляд остатнього десятиріччя;
-
дилеми цифрової епохи: як сучасні технології впливають на успішність і психічне здоровʼя молоді;
-
інтеграція сучасних технологій в освітній процес;
-
взаємозвʼязок між родинною динамікою та розвитком поведінкових залежностей (залежність від інтернету, компʼютерних ігор або телефону);
-
як уникнути комунікативних рифів у новій реальності: проблема побудови авторитету на основі контакту, а також наданню зворотного зв’язку, встановленню емпатичних кордонів та підтримці молодих людей у комунікаційних викликах цифрового світу;
-
яких помилок ми припускаємо реалізовуючи медіаосвіту;
-
проблематика використання смартфонів учнями у школі;
-
школа, відкрита до різноманітності: як побудувати інклюзивну спільноту та підтримувати альянс однолітків
-
як подбати про цифрове благополуччя дитини в перші роки її життя;
-
справжні злочини у віртуальному світі;
-
практики безпечного та конструктивного використання інтернету;
-
запровадження позитивних наративів як дієвої альтернативи мові ворожнечі та ненависті;
-
аналіз загроз і потенціал штучного інтелекту як «другого вчителя» в класі;
-
виявлення та захист дітей, які особливо вразливі до онлайн-ризиків;
-
булінг і кібербулінг у шкільному контексті: розуміння для запобігання та втручання;
-
історія штучного інтелекту та цифрового сексуального насильства;
-
публікація дитячих фотографій в інтернеті.