ЗАСІДАННЯ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ СПОРТУ 05.01.2022
05.01.2022 об 11.00 у кабінеті № 19 відбулось засідання навчально-методичної ради ХФКС, на якій були присутні члени НМР, вчителі і викладачі, які атестуються у березні 2022 року. На засіданні використовувалось мультимедійне обладнання.
Було проведено круглий стіл з питання «Розвиток інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів/студентів». З презентаціями та доповідями виступили вчителі та викладачі: Олена БИКОВА (викладач медико-біологічних дисциплін), Марія СОВА (викладач навчальної дисципліни «Олімпійський спорт»), Катерина ГУДА, Вікторія ТАРАНОВА (вчителі української мови та літератури), Ірина ГУНБІНА, (вчитель хімії), Наталія МОШЕНСЬКА, Ольга ГОРБЕНКО (вчителі інформатики).
Розглянуті питання організації проєктів, кейс-технологій, веб-квестів, «мозкових штурмів», підкреслювалось що педагог є фасилітатором при пошуковій траєкторії розвитку учня чи студента. При вихованні креативної особистості розглядались шляхи розвитку творчих здібностей вихованців, акцентувалась увага на питанні про обдарованих учнів і студентів, які є основним об’єктом педагогічної діяльності, обговорювались чинники ефективного мислення, риси, які сприяють творчому мисленню особистості, вимоги до педагога, види творчих робіт. Окрім позитивних чинників також висвітлювались проблеми, які зустрічаються учням та студентам на шляху засвоєння навчального матеріалу, а саме – важкі навчальні програми з окремих навчальних дисциплін, високе навантаження (два навчально-тренувальні заняття, уроки), доступність знань (недостатня кількість мультимедійного та комп’ютерного обладнання у навчальних кабінетах), постійна критика дитини зі сторони або вчителя або батьків, тимчасові переходи на дистанційну форму навчання, всі ці чинники негативно впливають на успішність учнів та студентів. Тому завдання педагогів зацікавлювати вихованців використанням ігрових елементів, методу критичного мислення, де є три фази – передбачення, конструювання, рефлексія.
Одне з питань, яке обговорювалось на засіданні – важливість участі педагогів та їх вихованців у вебінарах, конференціях, конкурсах на освітніх online платформах. Правильно обирати освітню платформу необхідно саме педагогу, він може обрати те, що зручно і потрібно насамперед педагогові, тоді він може видати максимально якісний продукт. Названо освітні платформи, які частіше використовують педагоги ХФКС: «Всеосвіта», «На урок», «Олімпіс», «Google ZOOM», «Google Classroom».
Другим питанням порядку денного був звіт методиста навчальної частини Дусь Г.Ф. про проведення зимової заліково-екзаменаційної сесії, повідомлено, що з 38 студентів І курсу 12 осіб склали сесію без «3» (за національною шкалою оцінювання знань), що складає 31,6 % від загальної кількості першокурсників, з 46 студентів ІІ курсу також 12 осіб склали сесію без «3», що складає 26,1 % від загальної кількості другокурсників. Заступником директора з навчально-методичної роботи Федуновою О.В. після складання студентами сесії згідно з нормативними документами здійснено обрахування результатів та складання рейтингових списків студентів І-го та ІІ-го курсів, окремо для тих, які навчаються за державні (регіональні) кошти та за кошти фізичних та/або юридичних осіб.