Всеукраїнський серпневий форум «Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху»
19 серпня 2021 р. педагогічні працівники та адміністрація ХФКС долучилися до перегляду онлайн-трансляції Всеукраїнського серпневого форуму «Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху», яка відбувалася на офіційних Youtube-каналі https://youtu.be/llrHED85xnw та Facebook-сторінці Міністерства освіти і науки України.
У заході брали участь заступники голів обласних, Київської міської державних адміністрацій; керівники департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій; керівники закладів післядипломної педагогічної освіти; ректори педагогічних університетів; керівники управлінь Державної служби якості освіти в регіонах; представники громадських організацій; учнівського самоврядування.
Програма форуму:
-
10.30 – 11.30 – вітання перших осіб держави, виступ Міністра освіти і науки України Сергія Шкарлета, телеміст за участю учнівського самоврядування з Міжнародного дитячого центру «Артек» у Пущі-Водиці, молодих вчителів Нової української школи, представників громадської організації «Батьки SOS»;
-
11.30 – 12.00 – брифінг для представників ЗМІ;
-
12.00 – 13.00 – локація «Українська школа у просторі активної взаємодії. Співпраця з міжнародними партнерами «Нові горизонти міжнародного співробітництва».
Під час форуму проходили профільні всеукраїнські стратегічні сесії за участі педагогічних працівників, керівників закладів освіти та керівників місцевих органів управління у сфері освіти.
За активної підтримки Уряду на сьогодні продовжується реформування освітньої сфери. Реформа здійснюється за низкою пріоритетних напрямів: доступна та якісна дошкільна освіта; Нова українська школа; сучасна професійна освіта; якісна вища освіта та розвиток освіти дорослих; розвиток науки та інновацій. За кожним із них реалізуються завдання, націлені на досягнення спільної мети – перетворення української освіти на інноваційне середовище, у якому учні і студенти набувають ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності, а науковці мають можливості й ресурси для проведення досліджень, що безпосередньо впливатимуть на соціально-економічний та інноваційний розвиток держави.