тел./ факс (057) 763-21-51     |    61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3     |  e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua
Харківський фаховий коледж спорту
Харківський фаховий коледж спорту

Новини

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ: АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ, ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ: АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ, ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ»

24.10.2024 року у онлайн-режимі в рамках Шістнадцятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар на тему: «Інноваційні освітні технології та методики навчання: актуальні питання, досвід упровадження». Організатором Семінару є Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти».

Від Харківського фахового коледжу спорту до заходу долучилися: заступниця директора з навчально-методичної роботи Олена ФЕДУНОВА, методистка навчальної частини Галина ДУСЬ, викладач суспільних дисциплін Олександр КОСМІНСЬКИЙ.

З вступним словом виступила Галина КОЛОМОЄЦЬ, кандидат педагогічних наук, старший дослідник, заступник директора Державної наукової установи інституту модернізації змісту освіти.

 


 

Олена УДАЛОВА, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач сектору відділу науково-методичного забезпечення підвищення якості освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» виступила з презентацією на тему: «Інноваційні технології у процесі підвищення кваліфікації педагогів», де наголошувала учасникам семінару про важливість підвищення кваліфікації, професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників, основні напрями підвищення кваліфікації, про впровадження педагогічних інновацій у освітній процес, рівні інноваційної діяльності, міжнародні сервіси штучного інтелекту. 

Ірина ВОРОНЦОВА, заступник директора з навчальної роботи Полтавського фахового коледжу нафти і газу презентувала «Навчальний посібник як інструмент формування графічної компетентності здобувачів освіти», говорила про те, який дидактичний потенціал має навчальний посібник у формуванні графічної компетентності здобувачів освіти, основні функції навчального посібника, наявність систематизованих завдань і практичних прикладів. 

Наталія КЛІМКІНА, старший викладач кафедри психології та інклюзивної освіти, методик природничо-математичних дисциплін та технологій, кандидат педагогічних наук Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Анатолія Назаренка виступила з презентацією на тему: «Актуальні питання професійного зростання педагогів у закладах освіти». Доповідачка увагу слухачів акцентувала на питанні акмеологічного розвитку, акмеологічного підходу до змісту освіти, технологій навчання, акмеологічної школи, конкурентоспроможність, наголосила на тому, що професійне зростання можливе коли складовими особистісної зрілості виступатимуть компоненти: громадянська, життєво-професійна, духовна, соціальна, психологічна, мотиваційна зрілість, сформованість самостійної особистості. 

Наталія ДІВІНСЬКА, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач сектору науково-видавничої роботи ДНУ «Інститут модернізації освіти» представила презентацію «Наукові публікації у професійному зростанні педагога». Доповідачка пояснювала «Що дає публікація наукових робіт», види наукових публікацій – наукова стаття, монографія, автореферат, тези доповідей, препринт, збірник наукових праць. Розглянуті і виклики сьогодення – академічна доброчесність і наукова етика, застосування штучного інтелекту під час написання наукової публікації.

Олександра СТУКАЛО, вчитель технологій та інформатики, голова методичного об’єднання вчителів ліцею № 22 м. Києва, виступила з доповіддю, заснованою на особистому досвіді викладання трудового навчання та технологій, а також на дослідженні цієї теми в межах дисертації. Тема доповіді: «Сучасні уроки технологій: мрії та реалії». Доповідачка розповіла про радянську спадщину, порівняла уроки праці тоді і зараз, український досвід і трудову підготовку в різних країнах світу: Японії, Сполучених Штатах Америки, Європейських країнах, назвала основні складові сучасного уроку технологій, яким чином на цих уроках використовується «Метод проектів» (практика, командна робота, креативність). Проблеми сучасного уроку технологій, це: фінансування (закупівля обладнання, матеріалів та пошук кваліфікованого спеціаліста з педагогічною освітою); техніка безпеки (зростання відповідальності за безпеку учнів, обмеження у використанні травмонебезпечних інструментів); зацікавленість учнів (учні звикли до цифрових технологій та швидкої зміни інформації).

Вікторія КОСИК, проектна менеджера КПР МОН в межах проекту (АРУ) виступила з презентацією на тему: «Цифрова підтримка STEM-освіти», говорила про перехід від системної освіти до STEM-освіти, популярні цифрові платформи. Для здобувачів освіти і педагогів на теренах України створюються «Цифрові освітні центри», до кінця року планують відкрити ще 85 таких центрів за підтримки Японії. Ці центри розміщені у безпечних місцях, там є комп’ютери, інтернет, інтерактивні дошки, де можуть як вчителі підготуватись до заняття, так і учні відвідати онлан-заняття чи виконати домашню роботу.

Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» проводить безкоштовні семінари з питань інновацій у освіті два рази на рік. Учасники семінару отримають сертифікати.

Наша адреса

61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3
e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua    

Подзвонити нам

(057) 763-21-51
ХФСПК © 2014-2021
Сайт создан "G-Studio"