тел./ факс (057) 763-21-51     |    61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3     |  e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua
Харківський фаховий коледж спорту
Харківський фаховий коледж спорту

Новини

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ТА ОСВІТНЬО-МЕТОДИЧНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ТА ОСВІТНЬО-МЕТОДИЧНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
Науково-методичним центром ВПФО 22-23 жовтня 2024 року в онлайн-режимі проводились курси підвищення кваліфікації завідувачів методичних (педагогічних) кабінетів, методистів закладів фахової передвищої освіти на тему: «Теоретико-методологічні засади формування сучасного інформаційного та освітньо-методичного середовища закладу фахової передвищої освіти», в яких взяла участь методистка навчальної частини Галина ДУСЬ.
З вітальним словом до методистів звернулась Тетяна ІЩЕНКО, кандидат педагогічних наук, професор, директор Науково-методичного центру ВФПО.
З презентаціями виступили:
Микола ХОМЕНКО, кандидат педагогічних наук, заступник директора з навчально-методичної роботи Науково-методичного центру ВФПО «Особливості підготовки фахового молодшого бакалавра в умовах сучасних викликів».
Тетяна ДУДНИК, заступник директора з методичної роботи Науково-методичного центру ВФПО «Нормативні основи організації освітнього процесу в закладах фахової передвищої освіти».
Світлана ЖУКОВСЬКА, кандидат педагогічних наук, методист лабораторії цифрових та медіатехнологій в освіті Науково-методичного центру ВФПО «Роль цифрових освітніх платформ та онлайн-курсів в умовах війни: виклики та можливості».
Тетяна РУДЕНКО, завідувач навчально-методичного кабінету Бахмутського фахового коледжу транспортної інфраструктури «Окремі аспекти організації та планування роботи навчально-методичного кабінету в реаліях сьогодення».
Вадим ЛЮЛЬЧИК, кандидат сільськогосподарських наук, методист коледжу, ВСП «Рівненський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України «Роль методичного кабінету в процесі акредитації освітньо-професійних програм закладу фахової передвищої освіти».
Валентина МИСЬКО, практичний психолог ВСП «Вишнянський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування» «Блог як інструмент у професійній діяльності педагогічного працівника закладу фахової передвищої освіти».
Тетяна ОЛЬХОВИК, завідувач відділу освітніх інновацій Науково-методичного центру ВФПО «Промоція педагогічного досвіду: пошук нових форм і методів».
Валентина ШИНКАРЕНКО, завідувач навчально-методичного кабінету ВСП «Новоушицький фаховий коледж Закладу вищої освіти «Подільський державний університет» «Актуальні питання організації освітнього процесу в умовах воєнного стану: реалії та перспективи методичної роботи».
Ірина БЕРЕЗЕНКО, доктор філософії, юрисконсульт Науково-методичного центру ВФПО «Дотримання академічної доброчесності в освітньому середовищі».
Валентина ЗАБОЛОТНА, завідувач відділу методичного супроводу моніторингу якості освіти Науково-методичного центру ВФПО «Вебсайт як конкурентна перевага закладу освіти».
Анастасія ДЕНИСОВА, доктор філософії у галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, заступник директора з навчальної роботи Білоцерківського фахового коледжу сервісу та дизайну «Віртуальний методичний простір як інструмент дистанційної підтримки педагога: можливості та перспективи».
Ірина ЛИТВИНЕНКО, методист методичного кабінету ВСП «Хомутецький фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету» «Веб-сайт методичного кабінету як ключовий інструмент організації інформаційного методичного середовища закладу фахової передвищої освіти».
Олена КОМЕЛЬКОВА, викладач професійних дисциплін ВСП «Рівненський технічний фаховий коледж Національного університету водного господарства та природокористування» «Формування сучасного інформаційно-освітнього середовища за допомогою запакованих цифрових занять».
Ірина БОДНАРЮК кандидат економічних наук, доцент, голова циклової комісії управління і адміністрування «Рівненський технічний фаховий коледж Національного університету водного господарства та природокористування» «Використання інтерактивних за стосунків у процесі формування ключових компетентностей та м’яких навичок здобувачів освіти».
Тетяна ІЩЕНКО підкреслила, що не повинно бути формального підходу до виконання своїх обов’язків, увесь час педагогічні працівники повинні працювати над підвищенням свого фаху, опановувати педагогічні інновації, працювати у напрямку цифровізації, займатись виховною роботою.
Микола ХОМЕНКО наголосив, що заклади фахової перед вищої освіти є унікальними, де на сьогоднішній день відбуваються інтеграційні процеси, змінюються освітні стандарти, ламаються шаблони, освіта переходить на інші рівні. Інтегруючись ми враховуємо в тому числі Європейський ринок праці. Головною проблемою є – підвищення мотивації як здобувачів освіти, так і викладачів.
Тетяна ДУДНИК ознайомила присутніх з: нормативними основами організації освітнього процесу в закладах фахової передвищої освіти, бюджетом часу, практичною підготовкою – обов’язковою складовою Освітньо-професійної програми (далі - ОПП), основними компонентами ОПП, Навчальним планом, індивідуальним навчальним планом, Єдиним державним кваліфікаційним іспитом.
Світлана ЖУКОВСЬКА розповіла про: медіатеку (електронні засоби навчання), курси підвищення кваліфікації, освітній ХАБ (створення підручників онлайн), вимоги до статей.
Валентина ШИНКАРЕНКО говорила про: новий формат та системний підхід до організації методичної роботи в закладах фахової передвищої освіти в умовах воєнного часу. Створення моделей сучасного педагога, громадянина та патріота стає методична та самоосвітня робота. Результатами професійного розвитку педагогічного працівника є набуття професіоналізму – системи практично-орієнтованих форм: інтелекту, емоційного, культурного, практичного та соціального як здібностей, пов’язаних із важливими професійно-особистісними сферами життєтворчості викладача.
Ірина БЕРЕЗЕНКО висвітлила питання про академічну доброчесність, самоплагіат, фабрикацію, фальсифікацію, списування, обман. Вона розповіла про рекомендації для покращення якості освіти в Україні.
Василь КОВАЛЬЧУК ознайомив присутніх з презентацією «Тестування в системі освітніх вимірювань», де зазначив ключові терміни, типи вимірювань, критерії якості методу вимірювання, інструмент вимірювання, довжина тесту, приклад побудови матриці тесту та її проектування.
Валентина ЗАБОЛОТНА розповіла про Вебсайт, створення контенту, надала основні поради щодо створення ефективно працюючого сайту. Це повинен бути сучасний інформаційний канал, засіб доступу до різноманітних інформаційних ресурсів і розкриття своїх власних. Важливою можливістю виходу на новий рівень соціального партнерства.
Анастасія ДЕНИСОВА доповіла про віртуальний методичний простір як інструмент дистанційної підтримки педагога: можливостей та перспектив, про візію, місію та завдання стратегії розвитку коледжу. Про фасилітацію та менторство, про сторінки віртуального методичного кабінету.
Олена КОМЕЛЬКОВА розглянула один із ефективних інструментів для організації навчального процесу «Запаковані цифрові заняття», за допомогою цієї технології можна структурувати наявні матеріали, створити цікаве та доступне навчальне середовище.
Тетяна ОЛЬХОВИК розповіла про: суть промоції, сім ключових компетенцій педагога, основні інструменти само маркетингу у роботі педагога, основні техніки нетворкінгу, блогінг, блог і сайт: відмінності, бенчмаркінг, трайвертайзінг, сторітелінг.
Методисти, які приймали участь у курсах підвищення кваліфікації здобули нові знання, поділились педагогічним досвідом. Такі курси Науково-методичним центром ВПФО організовуються восени вже декілька років поспіль, презентації, з якими виступали доповідачі розміщені на сайті НМЦ ВПО.

Всі учасники при реєстрації на курси підвищення кваліфікації пройшли анкетування, опитування і наприкінці - тестування.

Наша адреса

61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3
e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua    

Подзвонити нам

(057) 763-21-51
ХФСПК © 2014-2021
Сайт создан "G-Studio"