Розвиток навичок читання та математичної грамотності старшокласників у контексті дослідження PISA-2022
22.02.2024 року викладач комп’ютерної техніки та спортивної метрології, вчитель математики ХФКС Вероніка КАРПЕНКО взяла участь у вебінарі на тему: «Розвиток навичок читання та математичної грамотності старшокласників у контексті дослідження PISA-2022» проведений Громадської спілкою «Освіторія» спільно з Українським центром оцінювання якості освіти.
Учасники вебінару дізналися про можливі зміни освітніх політик і реформи на основі результатів PISA, на що варто звернути увагу педагогічним працівникам, які безпосередньо працюють із здобувачами освіти.
Спікерка: Тетяна ВАКУЛЕНКО, директорка Українського центру оцінювання якості освіти, національний координатор міжнародного дослідження якості освіти PISA зазначила, що «Майже 20% українських учасників PISA-2022 — студенти/-ки закладів професійної та професійно-технічної освіти, тож викладачам і викладачкам цих закладів буде цікаво дізнатися про те, що саме вміють і знають здобувачі/-ки освіти, які інструменти PISA уже сьогодні доступні для використання закладами освіти».
Під час вебінару розглянуті такі питання:
- особливості проведення дослідження PISA-2022 (в умовах воєнного стану);
- PISA -2022 в Україні (охоплено 18 із 27 регіонів);
- читацька грамотність;
- рівні сформованості в предметних галузях;
- відчування приналежності учнів та студентів до закладу освіти (фантастична робота працівників закладів освіти, шкіл, коледжів, гімназій);
- булінг в закладах овіти (знизився);
- завдання для учасників PISA-2022;
- математичні вертушки;
- рамковий документ із природничо-наукової освіти PISA-2025.