«РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «УПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ ТА СУСПІЛЬСТВА: РЕГІОНАЛЬНИЙ ВИМІР»
2 червня 2022 р. заступник директора з виховної роботи Наталія МОШЕНСЬКА взяла участь у Регіональному науково-практичному семінарі «Упровадження сучасних педагогічних технологій в умовах цифровізації економіки та суспільства: регіональний вимір», який проходив з використанням сервісу відеотелефонного звʼязку «Google Meet» на базі Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України спільно з Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Полтавській області. Організаторами семінару виступили кафедра технологій навчання, охорони праці та дизайну БІНПО ДЗВО УМО НАПН України та НМЦ ПТО у Полтавськiй областi.
Метою проведення заходу було:
-
розвиток цифрової компетентності педагогічних працівників та здобувачів освіти закладів професійної освіти;
-
набуття навичок цифрової грамотності і цифрової культури;
-
обмін досвідом роботи в цифровому суспільстві і цифровій економіці з урахуванням викликів державної освітньої політики, потреб роботодавців і ключових стейкголдерів;
-
висвітлення інноваційних розробок і впроваджень, спрямованих на цифровізацію освітнього процесу в умовах воєнного стану.
Під час семінару було обговорено питання цифровізації професійної освіти в період війни: виклики, ризики та реалії, визначено сутність поняття «цифрова трансформація», проаналізовано проблематику розриву у навичках фахівців, окреслено сучасний стан соціального замовлення на «цифрового фахівця», наголошено на актуальних положеннях Рамки цифрових компетентностей громадян України.
Додатково були розглянуті проблеми онлайн- та дистанційного навчання, а також комплексне дослідження рівня цифрових навичок населення України, здійсненого Міністерством цифрової трансформації. Присутні ознайомилися із досвідом використання цифрових інструментів візуалізації навчального матеріалу, аспектами формування передумов для місцевого економічного розвитку шляхом цифровізації професійної освіти, окремими аспектами цифровізації освітнього процесу у БІНПО в умовах воєнного стану тощо.