НАРАДА ВИКЛАДАЧІВ НАВЧАЛЬНОЇ ЧАСТИНИ ХАРКІВСЬКОГО ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ СПОРТУ червень 2023
28 червня 2023 року заступницею директора з навчально-методичної роботи Оленою Федуновою проведено онлайн-нараду викладачів навчальної частини Коледжу під час якої обговорено наступні питання порядку денного:
1. Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду 2023/2024 року (лист МОН № 1/6990-23 від 17.05.2023):
1.1. Безпекові умови та підготування закладів освіти до нового навчального року;
1.2. Графік освітнього процесу для студентів Коледжу;
1.3. Навчальний план підготовки за освітньо-професійною програмою «Фізична культура і спорт» підготовки фахового молодшого бакалавра фізичної культури і спорту, тренер з виду спорту терміном навчання 2 роки 10 місяців (3 роки).
2. Про підготовку Робочих навчальних програм для студентів Коледжу.
3. Про заповнення Журналів академічних груп студентів (за 2021-2022 та 2022-2023 навчальні роки).
4. Про попереднє педагогічне навантаження викладачів на 2023-2024 навчальний рік.
5. Акредитація освітньо-професійної програми «Фізична культура і спорт» ХФКС перші кроки.
За результатами онлайн-наради складено Протокол та ухвалені відповідні рішення щодо оновлення викладачами навчальних та робочих програм відповідно до Навчального плану підготовки фахових молодших бакалаврів терміном навчання 3 роки для студентів ІІ курсу, назви навчальних дисциплін змінено, що потребує розроблення нових Робочих програм до кінця серпня:
Гузевата О.О. «Українська мова професійного спілкування та основи риторики»;
Гуцан Т.Г. «Педагогіка з основами педагогічної майстерності»;
Космінський О.М. «Філософія та етика».
У зв’язку з проходженням у 2024/2025 навчальному році акредитації освітньо-професійної програми «Фізична культура і спорт» освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр» терміном навчання три роки, вирішено до 30.08.2023 року всім викладачам привести у відповідність свої навчальні та робочі програми підготовки на другому та третьому курсах Коледжу. З розумінням поставитися до акредитації та привести до ладу усі комплекси навчальних дисциплін.