ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція для школярів, студентів та викладачів закладів освіти «Актуальні проблеми сучасної освіти: реалії та перспективи-2021»
Сучасний стан реформування системи освіти України характеризується змінами в усіх її підсистемах і ланках. З прийняттям Закону України «Про фахову передвищу освіту» виокремилося функціонування самостійного складника системи освіти – фахової передвищої освіти. Новий статус ставить нові завдання перед колективами закладів ФПО. Самі фахові коледжі сьогодні перебувають на стадії адаптації до нових вимог законодавчої бази, проте дедалі більше викристалізовується нова місія в напрямі створення широкого спектра можливостей для громадян та задоволення потреб здобувачів освітніх послуг.
Серйозні зміни у принципових підходах до організації навчання у фахових коледжах потребують значного посилення вимог до якості фахової передвищої освіти. Тому особлива увага сьогодні приділяється безперервному професійному розвитку викладацького складу, формам і методам підвищення кваліфікації педагогів.
Так, протягом 13-14 травня 2021 року заступник директора з виховної роботи ХФКС Мошенська Н.В. взяла участь у ІІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції для школярів, студентів та викладачів закладів освіти «Актуальні проблеми сучасної освіти: реалії та перспективи-2021», яка проходила з використанням сервісу відеотелефонного звʼязку «Google Meet». Співорганізаторами конференції виступили: Міністерство освіти і науки України та відокремлений структурний підрозділ «Маріупольський фаховий коледж державного вищого навчального закладу «Приазовський державний технічний університет» (м. Маріуполь, Донецька область).
На конференції Наталія Валеріївна на секції «Сучасні форми та методи при викладанні дисциплін» презентувала доповідь на тему «Практичне застосування case study як інтерактивної освітньої та виховної технології на шляху успішного карʼєрного майбутнього здобувачів освіти» (ознайомитися з публікацією можна у збірнику тез, наданому нижче, стор. 19-20).
Метою конференції, перш за все, є обмін досвідом між викладачами і здобувачами освіти стосовно дослідницької, пошукової діяльності, наукових відкриттів, інноваційних форм і методів викладання, застосування передових педагогічних технологій, актуальних проблем сучасної освіти тощо. Щороку кількість учасників конференції значно збільшується, що є свідченням і доказом небайдужого ставлення учасників освітнього процесу до свого майбутнього і очікуваних перспектив.
Цьогоріч на конференції було представлено напрацювання 495 учасників, які представляють 115 закладів освіти різного рівня: загальноосвітні школи, гімназії, училища, фахові коледжі, заклади вищої освіти. Географія заходу охопила 22 області України і місто Київ. Такий серйозний науковий добуток є надійною запорукою того, що результати реформування системи освіти хвилюють наших громадян.